Gjest Frysepulver Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Selv er jeg forferdelig lei meg og synes det er totalt unødvendig å fjerne denne! Derfor laget jeg denne avstemmingen og håper selvsagt på et overveldende flertall!
Gjest Frysepulver Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Hm, ser ut til at jeg ikke burde hatt "nei" som et alternativ her, folk stemmer jo på det og :klø:
Gjest Frøken Titt Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Den vil jeg også ha tilbake. Herregud, skal man drive og verne folk fra en uskuldig smiley??? Ja, en smiley. De byttet den ut med en koseligere smiley. Hva skjer med forumet egentlig? Ser at gravid-smileyen har fått plass på første rekka over smileys her også. Humret litt for meg selv over det i går. Kos er nok meget viktig for moderatorene nå for tiden. Heia mangfold, samvær, graviditet, og for all del aldri lat som om du spyr av noe. Det ekke kooooz.
punktom Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Den vil jeg også ha tilbake. Herregud, skal man drive og verne folk fra en uskuldig smiley??? Ja, en smiley. De byttet den ut med en koseligere smiley. Hva skjer med forumet egentlig? ← Ja, hva skjer med forumet? Folk bryter ut i fistel fordi en fjesing forsvinner. Skrekk og gru, snart må du vel ordlegge deg for å formidle hva du mener. Hvor vil verden ende?!11
Gjest Bodillen Skrevet 18. april 2007 #7 Skrevet 18. april 2007 Smiley'en må tilbake. "Misbruk" av smiley...ærlig talt.
Gjest Frøken Titt Skrevet 18. april 2007 #8 Skrevet 18. april 2007 (endret) Ja, hva skjer med forumet? Folk bryter ut i fistel fordi en fjesing forsvinner. Skrekk og gru, snart må du vel ordlegge deg for å formidle hva du mener. Hvor vil verden ende?!11 ← Ikke ta ting så bokstavelig a. Haha :DD skader ikke å engasjere seg heller. alt må ikke handle om de sultne barna i afrika hver bidige gang. go shallow Endret 18. april 2007 av Frøken Titt
Dalila Skrevet 21. april 2007 #9 Skrevet 21. april 2007 Jeg vil ha den tilbake. Grei å ha for å understreke hvor kvalm jeg blir av enkelte utsagn her inne. Men det er kanskje ikke lov å vemmes over enkelte utspill? Vi skal vel bare være gravide og forelska hele gjengen. Og drikke kaffe. (og før jeg får en storm av protester så skal vi SELVFØLGELIG ikke drikke kaffe samtidig som vi er gravide. Gud forby.)
Gjest Silmarill Skrevet 21. april 2007 #10 Skrevet 21. april 2007 Kan man ikke bare bruke en av disse da?
Gjenglemt sykkellås Skrevet 21. april 2007 #11 Skrevet 21. april 2007 Kan jo få inn den grønne som kalles for postikon i stedet. (Over innlegget mitt her.) Den er vel kvalm nok?
Gjest Silmarill Skrevet 21. april 2007 #12 Skrevet 21. april 2007 Kan jo få inn den grønne som kalles for postikon i stedet. (Over innlegget mitt her.) Den er vel kvalm nok? ← Ja det var lurt, den er jo virkelig grønn av spy eller en av de jeg nevnte over her!
Gjest Emera Skrevet 21. april 2007 #13 Skrevet 21. april 2007 Jeg savner den ikke, for jeg bruker den ikke. Men så bruker jeg ikke så mye smilies, heller. Så jeg stemte nei. Uten at jeg egentlig har så sterke meninger om dette...
Gjest Gitte Skrevet 21. april 2007 #14 Skrevet 21. april 2007 Mye bedre å erstatte spysmilyen med en gravid-smily. Hva med å fjerne og erstatte den med , så har vi de to viktigste smilyene veldig lett tilgjengelig. Hrmf..
Gjest Advena Skrevet 22. april 2007 #15 Skrevet 22. april 2007 Det gjør meg ingenting at den er borte, brukte den likevel aldri.
Gjest Vampyra Skrevet 22. april 2007 #16 Skrevet 22. april 2007 Nå har jeg spydd og spydd i dagboka til Bodillen, men det har jeg ikke fått uttrykket skikkelig føler jeg *spy*
Brunhilde Skrevet 22. april 2007 #17 Skrevet 22. april 2007 Kan jo få inn den grønne som kalles for postikon i stedet. (Over innlegget mitt her.) Den er vel kvalm nok? ← Den er kvalm nok, men nå er jeg en av de som lot meg provosere av spysmilien, spesielt når den ble brukt i "mat og drikke". Jeg syns det er så utrolig uhøflig å "spy" av det andre liker å spise selv om man ikke liker det selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå