Eliza Doalot Skrevet 18. april 2007 #1 Del Skrevet 18. april 2007 På enkelte stillingsannonser på finn.no er det mulig å sende søknaden direkte. Nederst på den siden man da fyller ut er det et felt med tilttelen "meldingstekst", og jeg klarer ikke bestemme meg for hva det er forventet at jeg skal skrive der. Jeg vagler mellom ingenting, type "ser fram til å høre fra dere", eller full søknad... Noen tips? Forøvrig blir CVen lagt til som vedlegg, og det er snakk om type sommerjobb/ekstrajobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiakath Skrevet 18. april 2007 #2 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg skriver min fulle søknad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grisen Skrevet 19. april 2007 #3 Del Skrevet 19. april 2007 Da jeg søkte gjennom finn skrev jeg min hele og fulle søknad der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 19. april 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 19. april 2007 Ok, takk skal dere ha. Da har jeg i hvertfall noe å forholde meg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå