Gjest Gjest_mono_* Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 hei, lurer bare på hva folket syntes om å få spruten i rompa? lurer, fordi vet kjærsten har lyst men har ikke latt han få lov...( å ta den inn i rompa) men tenker det kommer til å prøves..(kanskje). og da lurer jeg... komme inni eller utenpå?? hva er "vanlig"?
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Lurer på en ting i den forbindelse. Har han lyst tilå få en dildo opp i rompa? Siden han vil "glede deg" med å få ting opp der, mener jeg?
Gjest Gjest_kvinne Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Forstår ikke helt hvorfor Gjest rakker ned på TS sin partners ønske med et motspørsmål, uten å forsøke å besvare TS sin forespørsel... Over til TS, det er ingen norm på hva som er "vanlig", man gjør det man ønsker og har lyst til, ingen skal vel presses til å gjøre ting man ikke ønsker, men diskusjonene har vært mange og lange inn på KG om hva man bør gjøre, må gjøre, skal gjøre, osv.... Men jeg oppfatter at du er interessert i å gjøre et forsøk, om det er for å glede ham eller fordi du selv også er nysgjerrige er urelevant for oss, så lenge det ikke er press med i bildet... Hvis det er første gang (for deg eller begge), så bør han huske å være veldig forsiktig, og du bør være klar for det (være godt opphisset/kåt, fuktighet er viktig, forhåndsregler ifht bakterier, osv)... Finnes greie steg-for-steg guider rundt på nettet (erotikknett.no, cpunktet.no). For min del kom nytelsen mer med erfaring og alder, likte det ikke noe spesielt når jeg var yngre, men nå nyter jeg det fullt ut. Om han spruter inni eller trekker seg ut bryr jeg meg lite om, whatever comes natural... Merker ikke så mye til spruten egentlig, mer krametrekningene hans. Og til gjest igjen, en god del menn liker godt at man leker med analen, men få innrømmer det, og kanskje enda færre damer som tør å utfordre ham med det. Min elsker syntes det er veldig opphissende med finger/dildo/vibrator i analen og det gir ham utrolige orgasmer, så analsex'en er til stor glede for begge, med begge...
Gjest *Frida* Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 hei, lurer bare på hva folket syntes om å få spruten i rompa? lurer, fordi vet kjærsten har lyst men har ikke latt han få lov...( å ta den inn i rompa) men tenker det kommer til å prøves..(kanskje). og da lurer jeg... komme inni eller utenpå?? hva er "vanlig"? Kva er vanlig? Det veit ikkje eg, men det bryr meg ikkje heller... Om DU har lyst til å prøve anal-sex, så gjør det. Vent til en gang du har ordentlig lyst til å prøve. Kjæresten din må være forsiktig og ta det rolig. Du kan eventuelt sitte oppå og styre det selv. Gjør det med kondom første gangene. Det gir best glid (husk glidekrem i tillegg!!), pluss at han ikke trenger å springe rett på badet og vaske vesleguten med en gang etterpå I tillegg kan dere, om anal-forsøket ikke er vellykket, ta av kondomen og ha vanlig samleie istedet. Gå aldri! rett fra analen og til skjeden! Vi har oftest analsex uten kondom, og han kommer inni meg. Da får jeg sperm-diare etterpå, og det er jo egentlig ikke noe kult. (Det som kommer inn må jo ut igjen...) Det slipper man om man bruker kondom.
Gjest koosejenta Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 hei, lurer bare på hva folket syntes om å få spruten i rompa? lurer, fordi vet kjærsten har lyst men har ikke latt han få lov...( å ta den inn i rompa) men tenker det kommer til å prøves..(kanskje). og da lurer jeg... komme inni eller utenpå?? hva er "vanlig"? ← Med mine partnere så har jeg latt han tømme seg i rompa mi, Hva andre gjør vet jeg ikke:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå