Gjest B-menneske:) Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Selv vil jeg helst ha besøk utpå kvelden, helst etter 7.. Synes ofte praten går lettere på kvelden, og føler meg mer opplagt da enn tidlig på dagen.. Kjekt å servere noe varm mat, se en film og sånt også av og til. Men så har jeg jo flere venninner som er stikk motsatt, de sender gjerne mld å spør om de kan komme på besøk kl 12 om dagen (når vi har fri).. Føler jeg sitter der i halvsvima De er A-mennesker og helt i utakt med meg.. Så hva gjør en da? Har heldigvis en bestevenninne som er lik meg, hun kommer alltid på kvelden. Vi har alltid kjempehyggelige kvelder med god mat, ser film, prater masse.. så overnatter hun her og vi sover lenge neste dag Kjempehyggelig.. Noen synspunkter?
Gjest baby-E Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 spiller ingen rolle, så lenge jeg er våken, og er hjemme.
Nabodama Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Spiller ingen rolle for meg heller. Jeg er B-mennenske som deg, men er uansett ikke i svima kl 12 om dagen, ettersom jeg er vant til å stå opp om morgenen og dra på jobb. Der må man jo forresten også forholde seg til folk, og ikke bare fra lunch, men fra kl 8.
Lib Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Spiller egentlig ingen rolle for meg heller, men i og med at jeg aldri har fri på dagtid, får jeg besøk om kvelden. Avtalt besøk er koselig, slik at jeg kan ha rukket å rydde litt, og kanskje lage noe å servere. Men setter liten pris på uanmeldt besøk i disse eksamenstider hvor hver ledige stund benyttes til lesing og skolearbeid
Thelma Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Kjempekos hvis en vennine stikker innom en dag jeg har fri eller en lørdag på dagtid så vi kan sitte på terrassen med en kopp te feks. Ikke like glad i uamneldt besøk på kvelden feks midt i frustrerte fruer Men det er jo koselig med besøk da........
MsRP Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Jeg syns alltid det er koselig å få besøk, jeg!! Spesielt hvis det er uanmeldt, det er ikke så mange som bare stikker innom sånn lenger, jeg syns det er så koselig, jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå