Gå til innhold

sex

Gjest Gjest_Tuppa_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Tuppa_*
Skrevet

Hei.

For to og en halv uke siden fikk jeg meg ny partner. Etter første gangen vi hadde samleie fikk jeg ufattelig vondt i kjeden og kjedeåpningen. Siden det bare ble verreog verre gikk jeg til legen og fikk merkelig nok behandling for t typer sopp. :s

Etter å medisinere meg i følge legen blir det ikke bedre. I går begynte jeg å blø kraftig under samleiet. Det var ikke mensen heler. Varte bare i ca 30 minutter.

I dag er det like ondt.

Noe som jeg merker på min partner nå erat han føler skyld, selv om jeg sier det ikke er hans feil. Og han gidder jo ikke stresse med ei som han ikke kan ha sex med uten å skade.

Jeg er så frustrert nå. Har allerede blitt så ufattelig glad i han:(

Beskrive smertene: vondt å sitte, svir når jeg tisser. Når han skal tre inn i meg virker det som musklaturen min blokkerer inngangen for han (kan være psykisk hos meg siden jeg frykter smertene), føles ofte som jeg har sprukket (som under fødsler)

Adder også at partneren ikke akkurat er liten i størrelsen på penis.

Før medisineringen luktet det ikke av utfloden og den var ellers helt normal, men nå....etter behandling er den gulaktig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du tørr under sexen? Bruker du hormonprevensjon?

Gjest Gjest_Tulla_*
Skrevet

Nei....jeg er langt i fra tørr. Partneren kommenterer at jeg er veldig våt.

Bruker p piller av merke yasmin, men de har jeg brukt i 3-4 år og ikke opplevd lignende problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...