Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helga traff jeg igjen en type jeg møtte for et år siden. Den gangen virket han veldig interresert i meg men jeg følte han gikk for fort frem og "maste" litt mye og vi kuttet kontakten.

Vi var ute på lørdag, han overnattet og vi var på tur sammen på søndag. Alt virket helt topp. Vi avtalte at vi skulle på sammen i onsdag altså i morgen (dag) og snakket både om hyttetur neste helg og sommerferie..........han var den som planla det meste.

På vei hjem sa han at vi måtte ta dette rolig i starten for å se hvordan ting utviklet seg.

Jeg har siden søndag gått rundt med sommerfugler i magen og er spent på hva dette blir til. Det har ført til at jeg har sendt endel sms. Føler at det hele tiden er jeg som sender sms. Han svarer men ikke mer.

I kveld har han sagt han er syk og må se an formen i morgen. Hva skjer??? Har han kommet på andre tanker? Har jeg vært litt for ivrig med sms? Har kun skrevet om dagligdagse ting + god natt meldinger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er jo mulig at han tenker sånn. Virket bare ikke sånn i helgen. Jeg skal iallefall prøve å ikke sende flere meldinger. Får vente på et utspill fra han

Skrevet

Ja, prøv å vente, det kan være en god ide. Jeg var ute med en fyr som bombarderte meg med meldinger etterpå og konsekvensen er at jeg ikke orker synet av ham! Det kunne ha blitt noe, men med sånt mas fikk jeg helt skrekken!

Skrevet

Enda ikke hørt noe fra han. Sliter veldig med det å ikke sende en sms å spørre. Plager derfor heller dere her med min frustrasjon :rødme:

Skrevet
Enda ikke hørt noe fra han. Sliter veldig med det å ikke sende en sms å spørre. Plager derfor heller dere her med min frustrasjon  :rødme:

Når var det du hørte fra ham sist, da?

Dersom det var i dag tidlig, så må han jo ta tiden til hjelp for å se om han er syk!

Forstår at du er utålmodig!

:klem:

Skrevet

hei hei

sendt melding???

jaja, jeg vet med meg selv at jeg hadde ikke ventet. Ring eller skriv melding og spør han om han har glemt hele helgen ut? Eller om han er komt på andre tanker.

Man kommer ingen veg uten å spørre, forhåpentligvis får du et direkte svar når du spør direkte.

Skriv i veg du, gutter liker litt intiativ....

:)

Skrevet

Hvis du kuttet ham ut sist fordi du syntes han maste for mye så er det vel ikke rart at han tar det veldig rolig denne gangen! Han er nok veldig på vakt for å ikke være for pågående.

Jeg tror han har rett i at det er lurt at dere tar det rolig i starten, så ender ikke noen av dere opp med å "kvele" den andre.

Skrevet
Hvis du kuttet ham ut sist fordi du syntes han maste for mye så er det vel ikke rart at han tar det veldig rolig denne gangen! Han er nok veldig på vakt for å ikke være for pågående.

Jeg tror han har rett i at det er lurt at dere tar det rolig i starten, så ender ikke noen av dere opp med å "kvele" den andre.

Rolig i starten??? Når han møter henne igjen etter et år og allerede etter en kveld er med henne hjem, går tur søndagen, planlegger hyttetur til neste helg og sommerferie... Det kaller ikke jeg mye til rolig start.

Han har selv lagt opp til dette. Jeg hadde skrevet en melding og spurt hva han egentlig mente med det han sa i helgen?

Gjest Frøken Titt
Skrevet
hei hei

sendt melding???

jaja, jeg vet med meg selv at jeg hadde ikke ventet. Ring eller skriv melding og spør han om han har glemt hele helgen ut? Eller om han er komt på andre tanker.

Man kommer ingen veg uten å spørre, forhåpentligvis får du et direkte svar når du spør direkte.

Skriv i veg du, gutter liker litt intiativ....

:)

Men han er jo syk. La han få litt fred.

Skrevet

Jeg må jo snart sende en mld hvis vi skal på tur i ettermiddag........Har jo ikke hørt fra han i dag så jeg vet jo ikke om han ligger hjemme i senga eller er på jobb

Gjest TaraTarantell
Skrevet
Jeg må jo snart sende en mld hvis vi skal på tur i ettermiddag........Har jo ikke hørt fra han i dag så jeg vet jo ikke om han ligger hjemme i senga eller er på jobb

ringer han ikke så ringer han ikke. og da vet du hvordan ståa er.

Skrevet

Send han en melding og høyr om han er sjuk framleis!

Han blir sikkert berre glad for at du bryr deg om han!

:tommel:

Skrevet

Jeg har sendt en nå...........venter spent

Gjest TaraTarantell
Skrevet
Jeg har sendt en nå...........venter spent

det forsto jeg ikke poenget med. du blir jo bare oppfattet som en mase.

Skrevet
det forsto jeg ikke poenget med. du blir jo bare oppfattet som en mase.

Huff ja, angrer nå. Jeg er en altfor utålmodig person :forvirret:

Gjest TaraTarantell
Skrevet
Huff ja, angrer nå. Jeg er en altfor utålmodig person  :forvirret:

gjort er gjort. får du ikke svar så vet du vel. hvis ikke han er dødssyk og ikke klarer å¨taste.

bedre å få vite ting før enn senere. for alt du vet kan det hende han svarer da.

Skrevet

Han svarte. Var syk enda, men ville gjerne på tur i morgen eller fredag :)

Skjønner ikke helt hvorfor jeg har blitt så stresset når det gjelder denne fyren. herregud han er jo bare en mann :hoho: er han ikke interresert så er han ikke, det finnes masse fisk i havet.......

Takk for mange fine svar og god støtte til denne frustrerte fruen i dag.

Nå får jeg bare avvente å se hva som skjer videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...