fuerza Skrevet 17. april 2007 #1 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Jeg skriver ikke dagbok, og har ikke planer om å begynne, men nå må jeg lufte tankene mine litt. Jeg er så deppa i dag, skjønner ikke hvorfor. Eller jo, jeg vet godt hvorfor, men jeg pleier å klare å skjule når jeg er deppa. Det har jeg ikke klart i dag. Jeg smiler ikke, jeg snakker lavt og monotont. Jeg har unngått å svare på tlf når en jeg liksom skulle finne på noe med ringte.. Den har jeg dårlig samvittighet for. Jeg har på følelsen at han vet jeg unngikk han, men jeg orket bare ikke å være rundt folk. Ikke rundt han iallefall. Det er bare en jeg vil være med, men han holder jeg på å miste kontakten med, og det gjør så vondt. Det er bare noen uker til jeg flytter her i fra, og vi har mistet kontakten allerede nå. Skal jeg aldri se han igjen? Savner han. Som en venn, ikke noe mer, men allikavel. Jeg er ikke vant til å savne venner så intenst. Jeg føler at vi begge vil ha kontakt med hverandre, men føler også at det er jeg som strekker ut hånden mest. Så jeg lot være å ta kontakt på en stund, og da tok han til slutt kontakt. Jeg ble varm inni meg, han tenkte på meg og. Men kontakten ble kortvarig, og jeg fikk ikke svar sist jeg kontaktet han. Og nå er jeg frustrert. skal jeg nok en gang rekke ut hånden min og si det som det er, at jeg savner han? Skal jeg vente på at han evt tar kontakt? Hvorfor må det være sånn? Burde ikke være sånn mellom venner. Det gjør vondt. Jeg savner. Jeg depper. Jeg må bestemme meg. Jeg har allerede bestemt meg, jeg klarer ikke gi slipp. Jeg er så lei av valg. Endret 17. april 2007 av fuerza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå