Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei...

Har fått ein rar blødning 14 dager siden sist mens, det ser ikkje ut som blod, det er meir brunsvart og det er ikkje mykje som kjem ut om gangen heller,men da e ganske klumpete og slimete :tristbla: har ganske kraftig mens smerte og eg veit ikkje om dette er i sammenheng men eg har hatt ganske kraftige smerter i korsrygg og ilinger ned over beina i i ei uke nå...

ka kan dette være for noe??

Litt bekymra :tristbla:

Endret av Ulva
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du hormonprevensjon? Kan du være gravid?

Skrevet
Bruker du hormonprevensjon? Kan du være gravid?

eg går på Cerazette...og ja, muligheten e der...

Skrevet

Det er vanlig med blødningsforstyrrelser på Cerazette, forhåpentligvis er det tilfellet her.

Men når ble du i så fall gravid? En test vil slå ut ca 20 dager etter det samleiet du ble gravid av, og om det viser seg av du er gravid bør du jo av pillene så fort som mulig.

Skrevet

i påskehelga, då eg glemte pillo når me sku reise vekk...men oddsen e ganske liten, sio eg ikkje har like lett som andre å bli gravid, har operert vekk store deler av eggstokkene pga cyster...og vi hadde ikke sex etter eg fant ut pilla var glemt...

eg skal til legen i måro pga ryggen, ska nevne det for han då...

Skrevet

PCO? Da skal nok oddsen være rimelig liten, selv om jeg ikke helt vet hvordan Cerazette virker på slike cyster. Vet Diane i enkelte tilfeller blir gitt for å begrense de, og dermed på sikt antas den faktisk å øke fruktbarheten.

Men spør han, og ta en test om et par uker om du fortsatt er i tvil. Koster ikke all verden, og gir skjelefred :)

Skrevet

Takk for svar.

mest sansynlig var det eit sammentreff at blødningen og rygg smerten kom samtidig, men for å være på den sikre siden kunne eg ta ein graviditets test om ei uke eller to, men no e blødningen over og værste rygg smerten gitt seg, men eg ska no ta testen for da, for sikkerhetens skyld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...