Gjest Mini Mus Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Jeg er ei 19 år gammel jente med et problem: Vagina er for trang. Om jeg bruker lang tid, mye olje og passer på å slappe av, får jeg såvidt inn en finger. Hva kan jeg gjøre? Må jeg under kniven?
Gjest Dr. No Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Jeg er ei 19 år gammel jente med et problem: Vagina er for trang. Om jeg bruker lang tid, mye olje og passer på å slappe av, får jeg såvidt inn en finger. Hva kan jeg gjøre? Må jeg under kniven? ← Du må for all del ikke finne på å gjøre noe overilt. Har aldri hørt at noen jenter er FOR trang. Bare ta tiden til hjelp, et langt forspill, litt glidekrem om nødvendig. Så går nok dette helt fint skal du se.
Liskat Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Slapper du av skikkelig? Kan være musklene som strammer seg?
Gjest Gjest_muff_* Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Dersom jomfruhinnen din ikke er brutt, kan jo det ha noe med saken å gjøre. Kan også være at det er litt igjen av den som gjør at det er trangt. Tykke og ugjennomtrengelige jomfruhinner kan fikses med et enkelt snitt eller to med lokalbedøvelse hos lege eller gynekolog.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Mini Mus, jeg tror ikke du skal bekymre deg noe særlig for det. Kjæresten min klarte bare en finger før jeg fingra henne, og jeg brukte etter hvert 2 fingrer. Hun var også bekymret for hvordan min helt gjennomsnittlige penis skulle komme inn, men det gikk etter hvert uten nevneverdige problem og uten problem i dag. Mitt råd er å se det an og vente til du debuterer seksuelt og snakker litt om det med partneren din. På en annen side skader det ikke å snakke med en lege, da det ikke blir gjort noe drastisk som å gå under kniven uten at det virkelig er nødvendig.
Gjest Anonymous Coward Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Har fortsatt samme problem med dama etter 1+ år. Vet ikke hvem sin "feil" det egentlig er, satser vel på at med tiden så blir hun litt mindre stram innvendig, for jeg vet ikke helt hvordan jeg kan bli mindre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå