Gjest Jannicke Skrevet 3. mars 2003 #1 Del Skrevet 3. mars 2003 Hei! Denne linken er interresant; http://www.bestbabyproducts.com/chart.html Det er en kinesisk tabell som forteller deg om du venter gutt eller jente, det er forbløffende men alle jeg har spurt har det stemt til.... Gå inn å sjekk selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 3. mars 2003 #2 Del Skrevet 3. mars 2003 Hmmm... 1 rett av fire mulige!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cloudy Skrevet 4. mars 2003 #3 Del Skrevet 4. mars 2003 det var ikke rett med meg forrige gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jannicke Skrevet 4. mars 2003 #4 Del Skrevet 4. mars 2003 Sikker på at dere leser av riktig? Hvor gammel dere var da barnet ble unnfanget, og den måneden barnet ble unnfanget i... (selv leste jeg av feil første gangen å da stemte det heller ikke, jeg leste av den måneden barnet ble født i så da ble det feil) Man skal ikke stole for mye på slike ting da, det sikreste er vel å vente til babyen blir født :D eller en eventuell ultralyd. Hilsen Jannicke med kanskje en jente baby i magen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 4. mars 2003 #5 Del Skrevet 4. mars 2003 For de jeg har sjekket blir det treff omtrent halvparten av gangene. Det er nok bare overtro/kjerringråd som alle andre forsøk på å tippe kjønn. (Hva med de som føder tvillinger, en av hvert kjønn, f eks? Det er jo både bom og treff.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anka Skrevet 4. mars 2003 #6 Del Skrevet 4. mars 2003 Er jeg dum eller hva er det! Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal gjøre det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 4. mars 2003 #7 Del Skrevet 4. mars 2003 Hmf, jeg er ikke med på skjemaet jeg.. (16) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2003 #8 Del Skrevet 6. mars 2003 Stemte på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 6. mars 2003 #9 Del Skrevet 6. mars 2003 Har ikke barn selv, men hvis jeg ikke har missforstått noe og er en gutt kan dette i følge min mor ikke stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå