Majabeth Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Funderer litt på dette med gjestebok...De jeg har sett på ser ut som de kun er ment for å skrive navn sitt i. Jeg lurer på om det er noen som skal ha gjestebok- og hvordan de ser ut? Lurer på om jeg skal satse på å lage en som det er plass til litt mer enn bare navn på gjestene? Tenker på sånt som litt bilder i, noen avisutklipp osv... Noen som har synspunkter?
Doratheexplorer Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Disse gjestebøkene virker veldig fine.
mowgli Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Jeg har lekt litt med tanken på å ha en gjestebok. Vi skal ta bilde av alle gjestene hver for seg eller parvis. Tenkte da å ha en side til hvert bilde og så kan de som ønsker det skrive litt nederst på siden. Bildene får vi jo ikke satt inn før etter bryllupet men navnene kan vi jo sette inn før bryllupet.
Frey Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Istedenfor gjestebok skal vi legge ut kort som gjestene kan skrive på. Da kan jeg etterpå sette dem inn i album sammen med bilder osv. Litt sånn scrapbookingopplegg
Majabeth Skrevet 18. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2007 Lurer på om det ikke kan bli litt mye surr og rot med løse kort? Har sett på de samme gjestebøkene, Anneb, men lurer på hvor mange sider det er i de- og om de er blanke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå