zinga Skrevet 3. mars 2003 #1 Skrevet 3. mars 2003 http://www.dagbladet.no/kultur/2003/03/01/362865.html
Gjest care Skrevet 3. mars 2003 #2 Skrevet 3. mars 2003 Jeg reagerer på begrepet "feitinger" - høres ut som barnehage"språk".
Tusenfryd Skrevet 3. mars 2003 #3 Skrevet 3. mars 2003 Kanskje vi skulle se på totalinnholdet og ikke henge oss opp i enkelte uttryksmåter...? Meget bra artikkel.
Gjest care Skrevet 3. mars 2003 #4 Skrevet 3. mars 2003 Kanskje vi skulle se på totalinnholdet og ikke henge oss opp i enkelte uttryksmåter...? Meget bra artikkel. Min personlige mening er at begrepet "feitinger" er et barnslig uttrykk og ikke for å snakke om hvor ukorrekt det er, uansett hva artikkelen måtte si....tysenfrydpoliti :-?
Tusenfryd Skrevet 3. mars 2003 #5 Skrevet 3. mars 2003 Jeg er helt enig med deg i det care - men det var mye bra i artikkelen som jeg hadde glede av å lese - på tross av bruk av et ord som er ja, om ikke barnehagespråk, så ikke det jeg ville valgt i hvert fall. Så det var ikke for å være politi, men for å oppfordre til å se på innholdet på tross av ordvalget.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå