Gjest *Magica* Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Noen spesielle låter du liker å trene til? Er særlig ute etter god løpemusikk...
Gjest Tweek Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Cascada - everytime me touch. Den er perfekt å løpe til, for musikken går i takt uansett hvordan du løper :-D Jeg pleier å se det litt avv om hva jg skal gjøre. Hvis jeg løper så hører jeg ikke på hip-hop og sånn "dansemusikk" for da begynner jeg å løpe litt rart for jeg får rytmer og lyst til å danse Da hører jeg heller på litt glad-musikk Sitter jeg å sykler, eller styrketrening kan jeg gjerne høre på litt tøff musikk, og noe som får meg til å gå. Gjerne rock, og rap/hiphop hører jeg på
Tinker Bell Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Min løpemusikk for tiden er veldig variert men akkurat for øyeblikket ser den sånn ut: Prodigy - Firestarter, Breathe, Spitfire Eminem - Till I drop, lose yourself Christina Aguilera - Fighter Pink - Trouble Mika - Grace Kelly, Lollipop Holly Dolly - Holly Dolly Song Armand van Helden - My my my, into your eyes Husker ikke flere akkurat for øyeblikket... men My my my får meg til å løpe på, er ganske digg :D
Kitsune Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 Endelig! Kom gjerne med flere ideer. Hører selv på Ladytron - Destroy everything you touch Mira Craig - Leo Kill Bill Soundtrack - Bang Bang (opprinnelig Nancy Sinatra, tror jeg) Ja, det var noen. Nå laster jeg ned noen av deres forslag:)
LilleOrkide Skrevet 19. mai 2007 #8 Skrevet 19. mai 2007 Rocky - Eye of the tiger? Elsker denne.. super rytme til løping og sykling. Infernal med "From paris to berlin" er også en bra låt å løpe til.
Imogen Skrevet 3. juni 2007 #9 Skrevet 3. juni 2007 Henger meg på her jeg, jeg er alltid på jakt etter bra musikk å trene til:) De jeg svetter mest til selv for tida er disse; Avril Lavigne - My happy ending Urban Cookie Collective - Feels like heaven Survivor - Eye of the tiger Rob Thomas - This is how a heart breaks Pandora - Tell the world Pandora - Come on and do it Lambretta - Bimbo Darude - Sandstorm Galaxee - Crow song Captain Jack - Captain Jack Daniel Bedingfield - Gotta get through this Pussycat Dolls - Beep, og fler jeg ikke husker Gwen Stefani - What you waiting for Cascada - Everytime we touch Timbaland feat Nelly Furtado & Justin Timberlake - Give it to me AFI - Prelude 1221 Flipsyde - Train Nå skal jeg laste ned noen av deres:) 1
Gjest Frk Åberg Skrevet 3. juni 2007 #10 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har noen spillelister jeg pleier å løpe til. De inneholder bl.a.: *Vertigo - U2 *Bloody Sunday - U2 *Crazy in love - Beyoncé *I'm in love - Madrugada *Hard to come back - Madrugada *Norwegian hammerwork corp. - Madrugada *What's left - The National bank *Tolerate - The National bank *Heartbeat - Annie *I believe in a thing called love - The Darkness *Love is only a feeling - The Darkness *Think - Aretha Franklin *Army of love - Björk + mange fler, men husker ikke akkurat nå. Jeg innser at jeg burde få meg noe dårlig tecno å løpe til også. Ikke at jeg vil, men da jeg var i et mørkt løperom på et treningssenter en gang, ble jeg så hypnotisert av tecno-musikken at jeg glemte at jeg ble sliten. Men når jeg tenker etter så syns jeg det egner seg bedre spilt ut fra høytalere enn rett inn i min egen hjerne av noen diskant-ørepropper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå