Snibel Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Jeg sliter med så ekstremt tørr hud på ryggen og igjen siden huden er tørr får jeg masse urenheter. Noen som har noen gode tips? Jeg bruker såpe for sensitiv hud og smører meg med nivea fuktighetskrem hverdag. Tar også trantilskudd
Nemesis Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Dusjer du lenge og i varmt vann? I så fall så kan du justere ned varmen og dusje raskere.. Det kan vel kanskje hjelpe litt.
Gjest blixen Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Da vil jeg anbefale MD hand and body cream, for vi har samme problem; tørr hud og urenheter. Etter jeg prøvde denne ble jeg kjempefin. Gikk tom for krem, gikk over til vanlig bodylotion, som jeg tåler godt ellers, og vips - spedalsk igjen. Så kjøp den du! 430 kr hos hudpleier. (forresten brukte jeg litt fungoral shampo også. Om det også har virket vet jeg ikke... )
kitekatt Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Hvordan greier dere å smøre dere på ryggen?
Gjest StockDama Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 ta armen bak på ryggen så langt du kan nå, smør ovenfra skuldrene og nedover, så fra nederst av ryggen og oppover, det du ikke når på midten tar du da bare på lotion på den siden av fingrene som har negler =p så smører du bare den lille flekken som ikke har fått no lotion.. er ikke så tricky.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå