Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Er dette noe dere pleier å gjøre? Jeg leser stadig innlegg her hvor man konfronterer sine partnere med det ene og det andre via sms. For meg ville dette blitt helt merkelig. For å være helt ærlig, så er det noe jeg forbinder med ungdomskjæresteri.

Jeg liker en god krangel, men klarer bare ikke å få det til det via sms ;)

Får en følelse av at jeg syns det handler om respekt for den andre, at han skal få en mulighet til å forklare seg, framfor å komme med beskyldninger i en melding.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja, det har jeg gjort - da jeg var yngre. Fant raskt ut at det var ikke særlig konstruktiv måte å krangle på, og det ble ofte enda mer krangling fordi det oppsto misforståelser iht. hva man egentlig mente.

Skrevet

Nå bruker jeg kun SMS til korte beskjeder ala "er ti min forsinket" ol. Og krangler på SMS kunne ikke falle meg inn. Min ex har hatt en tendens til å sende "sure" meld, men det gav han etterhvert opp. Kjedelig å krangle når man ikke får svar... :ler:

Skrevet

I starten var det et langdistanseforhold, og telefon fungerer bare ikke med han annet enn til svært korte beskjeder (telefonangst, han går helt i vranglås). Men vi har ikke kranglet via SMS, men det har hendt via chat. Antar at om vi hadde brukt SMS mer til å snakke så hadde det sannsynligvis endt med at krangletemaer hadde blitt tatt opp på det viset også. Nå snakker vi kun ansikt til ansikt, eller via e-post.

Skrevet
Å ja, det har jeg gjort - da jeg var yngre. Fant raskt ut at det var ikke særlig konstruktiv måte å krangle på, og det ble ofte enda mer krangling fordi det oppsto misforståelser iht. hva man egentlig mente.

Dette kjenner jeg meg igjen i....

Men heldigvis ferdig med det nå :)

Skrevet

Hendte det skjedde det første året vi var sammen, da vi bodde laaangt unna hverandre. Men ikke etter at vi flyttet til samme by, nei. Det er barnslig.

Skrevet

Det har skjedd, gitt. Men vi krangler - eller tar opp problemer - heller ansikt til ansikt... Sms-kranglene var mest i starten av forholdet. Enig i at det er barnslig og litt feigt, og ikke minst er det lett at det blir misforståelser.

Skrevet

Pleier ikke å krangle på sms, men vi krangler sjelden, og når vi gjør det er det ansikt til ansikt.

Skrevet

Vi krangler ikke. Jeg gjør. Til tider litt frustrende.

Men aldri over sms. Men jeg har heller aldri hatt noen grunn til det. Kan hende jeg har sendt sure meldinger. (dukker ofte opp ting han ikke tenker seg om på) Men ikke noe sånn veldig alvorlig, eller så har det vært fordi vi ikke har tid der og da å snakke i tlf, eller andre ting.

Skrevet

Jeg har aldri kranglet over sms, men kan godt være at han få høre det når jeg snakker med han over telefon om det er noe jeg er sur/irritert for akkurat da. Men som regel de få gangene vi faktisk krangler så er det ansikt til ansikt. Syntes egentlig annet er teit ;)

Gjest Miss_alexandria
Skrevet

Det har jeg noen par ganger :sur:

Men det er som regel meg eller han som har lurt på noe som har plaget oss og når vi ikke har hatt noen planer om å treffes, så har det blitt sendt noen sms. Jeg var midt oppi en sms krangel med ham forrige uke. Jeg var skikkelig sint og jeg ble bare mer sint da det han egentlig mente, ikke kom frem i smsene. Jeg er helt enig med at det er talentløst! ;)

Gjest DyneTryne
Skrevet

haha huff. Det ser så slitsomt ut!

Skrevet
Jeg har aldri gjort det. :)

Ikke jeg heller, men krangler heller ikke. Nesten ikke, i alle fall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...