Gå til innhold

er redd for at ekteskapet ryker...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Iselin

Hei, Føler med deg, du har det ikke lett.

hvordan du skal gå frem, vet jeg ikke. Jeg tror det er viktig å ikke ydmyke mannen din. Tror heller ikke det er en god løsning å "fikse alt" over hodet på ham. Det er tross alt et voksent individ det er snakk om, pappaen til barna dine... Jeg syns ikke man kan behandle medmennesker slik, med mindre det er tvingende nødvendig.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Dette er gjesten som startet tråden.

TAkker for alle gode råd, utrolig deilig å få forskjellige vinklinger på dem også, man blir litt ensporet når man står midt oppi dem selv.

Ja, jeg kan godt føle det litt dramatisk innimellom, for jeg kjenner temperamentet hans og vet han kan være kapabel til mye. Blir jo skremt av de stadige nyhetene om rekordhøye statistikker på familiedrap ol...

Men for å se på den fornuftige siden, så hjelper det nok ikke å gjøre ting værre med å kjøre helt mitt eget løp. Å selv være sint hjelper meg lite!

Derfor tror jeg det er viktig at jeg ikke provoserer ham med å gjøre alt klart over hodet på ham. Mannen min er et voksent menneske, som ikke er stokk dum, han kan ta imot mye uten å bli ukontrollert, men det er viktig for meg å gjøre det riktig.

Mener selv at det ikke er å tre alt nedover hodet på ham. Det beste hadde vært om vi kunne blitt enige om det. Med tanke på et videre samarbeid for barnas skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...