Gå til innhold

Overraske gjestene i bryllupet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere planer om å overraske med noe i bryllupet selv? Hadde vi tort kunne jeg helst tenkt meg å gjøre:

Dette (linket i tidligere innlegg...)

eller

men mannen mener vi har nok spenning den dagen :ler:

Noe hadde det vært gøy å funnet på da... noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi vurderer å la den første dansen bli argentinsk tango, men det forutsetter at vi har lært oss det skikkelig til da :)

Skrevet
Vi vurderer å la den første dansen bli argentinsk tango, men det forutsetter at vi har lært oss det skikkelig til da :)

Stilig!! Hvilken sang skal dere danse til da? Skal dere ha tango fra første stund eller la gjestene "tro" det kommer ordinær brudevals først?

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg blir litt flau av sånt...

Men de var søte da...

Skrevet
Jeg blir litt flau av sånt...

Men de var søte da...

Hvorfor bli du flau? Flau for å gjøre det selv, eller som i at det er teit-flaut?

Jeg syens det var kult jeg. Å gjøre noe litt gøy og at det ikke nødvendigvis trenger å være så veldig seriøst hele tiden. Det må være lov å tøyse litt i et bryllup. Kunne egentlig godt tenke meg å gjøre noe sånt selv, men er ikke noe særlig flink til å danse, så da må det nok veldig mye trening til isåfall.

Skrevet

Jeg har litt sansen for sånt, jeg!

Men så liker jeg alt som gir brylluper en mer løssluppen stemning: brudeparet som bruker sin egen eldgamle skræbbebil til transport fra kirken, bruden som letter på skjørtet og har knallrosa sko, prester som sier "Og som de sier i engelske filmer: You may now kiss the bride" eller Pernille Sørensen og Dagfinn Lyngbø som svarer Nja når presten spør dem ved alteret, eller vielsen der det blir allsang med "All you need is love". :ler: Det er deilig å le på en sånn dag og det gir en kjempegod feststemning blant gjestene.

Dirty Dancing-dansen var jo bare veldig søt, på den andre gikk det så laaaang tid hvor de bare tråkket rundt. :sjenert: Men det var kanskje fordi jeg ventet på at det skulle skje noe? :ler:

... litt :overrasket: over oppførselen til de andre gjestene på den siste videoen der, forresten, så mye snakking og gåing osv mens de danset? Og flere av ungene som jeg skimtet i bakgrunnen hadde da veldig "vanlige" klær?

Gjest Elastica
Skrevet
Hvorfor bli du flau? Flau for å gjøre det selv, eller som i at det er teit-flaut?

Jeg syens det var kult jeg. Å gjøre noe litt gøy og at det ikke nødvendigvis trenger å være så veldig seriøst hele tiden. Det må være lov å tøyse litt i et bryllup. Kunne egentlig godt tenke meg å gjøre noe sånt selv, men er ikke noe særlig flink til å danse, så da må det nok veldig mye trening til isåfall.

Som i "det-er-litt-teit-flau". Men for all del, de var søte og flinke og alt som fører til god stemning i et bryllup er jeg for.

Skrevet

Vi vil danse til en sang med litt tempo, og hvor teksten er humoristisk. Som f.eks. If you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife". :ler:

Synes det spriter opp bryllupet. Kommer nok til å angre et lite nanosekund, men så gir jeg slipp på selvhøytideligheten og har det gøy.

:enig:

Skrevet
Stilig!! Hvilken sang skal dere danse til da? Skal dere ha tango fra første stund eller la gjestene "tro" det kommer ordinær brudevals først?

Så langt har vi ikke kommet i den planleggingen :)

Skrevet

Kjempemorsomt. Iallefall ikke et bryllup man glemmer.

Skrevet

Eg skal glatt prøve å få damen med på "dirty dancing" dansen, hadde vært midt i blinken.

Skrevet (endret)
Har dere planer om å overraske med noe i bryllupet selv? Hadde vi tort kunne jeg helst tenkt meg å gjøre:

Dette (linket i tidligere innlegg...)

eller

men mannen mener vi har nok spenning den dagen  :ler:

Noe hadde det vært gøy å funnet på da... noen tips?

Har vært i et bryllup hvor gjestene fikk beskjed om å vente på brueparet ute på kirketrappa. I det bruden nærmet seg kirken, kom brudgommen og hans forlovede dalende ned i hver sin fallskjerm. :)

Etter vielsen suste brudeparet avgårde på en Harley, og borte blei de, leeeenge! (lurer på hva de hadde foretatt seg???)

"We are the champions" var låten de danset til, passet perfekt til dem :)

Endret av gjest1
Skrevet

:ler: Så bra. Sånt har jeg sansen for. Det må ikke alltid være så "stift"! Spesielt Dirty Dancing var kul (men så er jo jeg en STOR Dirty Dancing fan :sjenert: ).

Dette har jeg aldri sett før, kjempekult. Hadde jeg komt i et bryllup hvor brudevalsen var helt annerledes, ville nok det vært noe man husket...

Skrevet

Den dirty dancing greia var strålende synes jeg :Nikke:

Skrevet

Føler nesten det er blitt omvendt jeg.. at alle skal gjøre noe annerledes i forhold til den tradisjonelle brudevalsen. Jeg har ikke vært i bryllup selv så jeg er ikke vant med noe som helst, men de jeg kjenner som planlegger bryllup har alle tenkt å trå til med en tango eller salsa..eller noe lignende. Så innen jeg gifter meg er nok den vrien litt oppbrukt.. Er vel også litt enig med Elastica at det er litt "teit-flaut" ;)

Skrevet

Jeg synes det var utrolig kult - fikk mang ideer til hva vi kan gjøre! ...men om jeg får med meg mannen på dette, er en annen sak ;)

Skrevet
Denne synes jeg var morsom:

:ler:

Utrolig bra! Kjempesjarmerende og morsomt! Syns det er flott med brudepar som gjør noe slikt (i allefall når de er så flinke!).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...