molly83 Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Vet ikke om dere skjønner hva jeg mener, men har sett det i en huskatalog hvor det er laget et lite rom inne i murveggen hvor flatskjermen er plassert. Noen som vet hvor dyrt det er med murerarbeid og om det er vanskelig? Tenker i forhold til ledninger og sånn,hvor gjør man av de inne i muren?
Plonk Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Er ikke poenget med flatskjerm at den er så tynn at den nesten går i ett med veggen likevel...? Høres knottete ut det der (også med ledningene), med mindre du elsker å bruke tid og penger på interiøret ditt. Og hva om du skulle ønske deg en større flatskjerm senere? Mure om? Eller hvis du skal selge huset og ny eier ikke har flatskjerm? Jeg ville hengt flatskjermen på veggen, jeg...
molly83 Skrevet 17. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2007 Bare så det på et bilde jeg og syntes det så stilig ut.
Elbereth Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Syns det høres kult ut. Vil tro at det mures en nisje hvor det er strømkontakt og antenneuttak og plass til alle ledninger. Aner ikke hva det koster å få en murer til å gjøre det, men ring til en og spør om pris. Er du litt nevenyttig får du det kanskje til selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå