Kitsune Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Ja, altså, har du handlet på TV-shop noen gang? Synes jo flere av annonsene er "fasinerende"..
Eve Luna Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Jeg har handlet på tv-shop kun en gang. Og det var etter lang tids vurdering om jeg virkelig trengte produktet. Jeg kjøpte en sånn mopp som suger støvet til seg og som kunne brukes tørt og vått. Jeg trengte en sånn en. Microfiber greier. Tror den het Star mopp eller noe lignende Er egentlig veldig fornøyd med kjøpet. Moppene kan vasker i maskinen og er veldig effektive. Syns de fjerner ganske mye mer enn en vanlig våt klut. Bruker det i hvert fall en gang i uken. Så jeg syns de var verdt penger.
Gjest Spring Hermit Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Alt for mange ganger. Har bestilt selvbruningskrem, sjokoladefondue-sett, treningsstrikk, cder.. Har bare kommet så langt som å prøve de en gang (utenom CDene, de hører jeg på). Det funker sikkert bare man bruker de regelmessig, men det er jo der man får problemer. Har lyst til å bestille Magic Bullet som det går reklame for hele tiden, men har ikke råd akkurat nå.
razmatazz Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Haha, nei har ikke kjøpt noe selv, men husker da jeg og søsteren min var mindre (sånn 10-års alderen) at vi ble utrolig fascinerte av et flekkfjernings-middel på tv-shop, "stain-erator" eller noe sånt. Vi klarte til slutt å overbevise mamma at hun måtte kjøpe denne. Tror vi brukte den én gang. Fremdeles usikker på hvorfor vi hang oss sånn opp i den.
Meaty Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 For rundt 15 år siden, da vi nettopp hadde fått TV3 hjemme, gikk det en TV-shop reklame for noe som het Classic cabaret eller noe. Det var i hvert fall et sett med sånne dingser du kunne stikke ut kanapeer med, en du kunne lage fint mønster i tomaten med og en sak som jeg og broder'n kalte for "gurksnurran". Den kunne man lage lange agurkspiraler med. Vi mente jo at dette var den perfekte bursdagsgave til mamma, så vi bestilte settet. Det var jo festlig å stikke ut kanapeer i alle slags fasonger, men hvor ofte er det man serverer slikt? Det eneste positive er at hun fremdeles bruker gurksnurran, hun liker å pynte fat med agurkspiraler
Kitsune Skrevet 18. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2007 Har også tenkt på Magic Bullet, men har lest litt tilbakemeldinger på den og har slått det fra meg. De aller fleste sa at den gikk i stykker fort, og da er det bare bortkastede penger.. Og så vil jeg ha en juicepresse. Men det tror jeg at jeg kjøper på elkjøp eller noe..
Marissa Skrevet 18. april 2007 #7 Skrevet 18. april 2007 Har kjøpt pilates dvder, og er fornøyd med de.
Gjest Miss_alexandria Skrevet 18. april 2007 #8 Skrevet 18. april 2007 Jeg har nok kjøpt noen par ting gjennom årene... Meg og min søster kjøpte en magetrimmer sammen som røk etter kort tid, jeg kjøpte noe for å trene lårene mine...en eletrisk muskelstimulator, tannbleking... Det kjøpet jeg var mest fornøyd med, var topsy tail! Noen som husker den? Det var til håret hvor man kunne lage de utroligste frisyrer Den ble faktisk veldig mye brukt av min søster og meg Ang magicbullet, min far kjøpte den for noen mnd siden og han er veldig fornøyd med den. Ellers lurer jeg på den proactive serien. Venninnen min er veldig fornøyd med den og hun har blitt bedre i huden...
Rhiakath Skrevet 18. april 2007 #9 Skrevet 18. april 2007 Jeg har nettopp kjøpt en slik trenings-gå-Gazelle-ting og venter på den i posten Har kjøpt Pilates-videoer der før og er fornøyd med dem.
mamma_mia Skrevet 20. april 2007 #10 Skrevet 20. april 2007 Har aldri handlet der selv.. Men har en venninne som har bestilt endel gjennom tv-shop så har sett noen produkter.. Hun var så fæl til å bestille når hun var våken sent og overtrøtt, neste dag angret hun ofte..
Gjest Kermit Skrevet 20. april 2007 #11 Skrevet 20. april 2007 Jeg kjøpte en Total Gym der for noen år siden. Kjempefornøyd med den.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2008 #12 Skrevet 1. november 2008 <span style='color:blueviolet'><span style='color:blueviolet'>Jeg har nok kjøpt noen par ting gjennom årene... Meg og min søster kjøpte en magetrimmer sammen som røk etter kort tid, jeg kjøpte noe for å trene lårene mine...en eletrisk muskelstimulator, tannbleking... Det kjøpet jeg var mest fornøyd med, var topsy tail! Noen som husker den? Det var til håret hvor man kunne lage de utroligste frisyrer Den ble faktisk veldig mye brukt av min søster og meg </span> Ang magicbullet, min far kjøpte den for noen mnd siden og han er veldig fornøyd med den. Ellers lurer jeg på den proactive serien. Venninnen min er veldig fornøyd med den og hun har blitt bedre i huden... </span> TIPS: Proactive-serien kan også kjøpes i ellos! Litt lettere enn å bestille på tv-shop synes jeg
Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 1. november 2008 #13 Skrevet 1. november 2008 Har kjøpt pilates dvder og noen dansetrenings dvder, og er veldig fornøyd med de! magic bullet auksjoneres bort på netthandelen, så den fikk jeg tilslag på for 350 kr, og det er mye billigere enn hos tv.shop! Har ikke prøvd den ennå, men gleder meg til å forsøke.
Nigo-san Skrevet 1. november 2008 #14 Skrevet 1. november 2008 Ja, altså, har du handlet på TV-shop noen gang? Synes jo flere av annonsene er "fasinerende".. Nei, aldri. Vet ikke hvorfor, men jeg tenker automatisk at produktene er dårlige og at reklamen bestå av 110% tullball. Så det er vel mediet i seg selv som for meg er en utrolig turnoff, det er omtrent like tillitsvekkende som disse Sparkjøp-katalogene eller hva det er, de med selvlysende hagenisser og utrooolig stilige og moteriktige sko til 199,50. Jeg klarer bare ikke å tro på dem i det hele tatt. Og det tror jeg jeg har spart en del penger på
Glynis Skrevet 1. november 2008 #15 Skrevet 1. november 2008 (endret) Aldri, men jeg og minst halvparten av venninnene mine har drømt om Magic Bullet og innbillet oss selv at vi lager supper, pureer, diper og juicer daglig. Imponerende at vi har stått i mot hele gjengen! Forresten husker jeg ennå den fascinerende reklamen til Nikkei knives eller hva det nå het. Endret 1. november 2008 av Glynis
breathless* Skrevet 1. november 2008 #16 Skrevet 1. november 2008 ja, en gang. kjøpte en maskin for å trene magemusklene. totalt ubrukelig kjøp! brukte den et par ganger før den ble liggende og støve under sengen. Tror ikke treningsaparater er tingen å kjøpe fra TV-shop.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2008 #17 Skrevet 1. november 2008 Er det bare jeg som ikke har fått med meg hva magic bullet er? Har aldri handlet fra tv-shop tror jeg. Eller jo, en gang. Et sett med CD-plater. Hørte masse på dem i flere år. Et godt kjøp!
Meaty Skrevet 1. november 2008 #18 Skrevet 1. november 2008 Forresten husker jeg ennå den fascinerende reklamen til Nikkei knives eller hva det nå het. Ja, de knivene du kan skjære kork og skosåler med. For det er jo nyttig å kunne det....
jørnsi Skrevet 1. november 2008 #19 Skrevet 1. november 2008 <span style='color:blueviolet'><span style='color:blueviolet'>Jeg har nok kjøpt noen par ting gjennom årene... Meg og min søster kjøpte en magetrimmer sammen som røk etter kort tid, jeg kjøpte noe for å trene lårene mine...en eletrisk muskelstimulator, tannbleking... Det kjøpet jeg var mest fornøyd med, var topsy tail! Noen som husker den? Det var til håret hvor man kunne lage de utroligste frisyrer Den ble faktisk veldig mye brukt av min søster og meg </span> Ang magicbullet, min far kjøpte den for noen mnd siden og han er veldig fornøyd med den. Ellers lurer jeg på den proactive serien. Venninnen min er veldig fornøyd med den og hun har blitt bedre i huden... </span> hehe jeg kjøpte også en magetrimmer, tror den het abflex..bare sjiiiten:-D Og den elektriske muskelstimulatoren..! Haha..den var utrolig morsom på en etterfest jeg hadde. Festet den til armen (frivillig) til en med veldig lite fett på kroppen. Han hadde null kontroll på arm-muskelen når den spente seg. Vi lo oss nesten skvett i hjel. Og for ikke å glemme den tåpelige advarselen som følgde med muskelstimulatoren: Må ikke festes til øynene eller kjønnsorgan :-D Du skal være bra teit (eller rusa) for å feste den på kjønnsorganet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå