Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2003 #1 Skrevet 3. mars 2003 Hei. Jeg har nettopp kommet meg ut av en knipe når det gjelder frisørtime til min forlover og den ene brudepiken. Jeg fikk vite da jeg snakket med frisøren ang hvor lang tid i forveien måtte jeg bestille time til disse. Hun sa at det trengte jeg ikke å tenke på før 3 mnd før og da var jeg ute i god tid.... Ok tenkte jeg og har jo da lagt det på hylla. Jeg skal ha med meg min egen frisør så jeg slipper og tenke på det i allefall. Så dro min mor til denne frisørsalongen for en uke siden for å klippe seg og bestilte jo da time til den store dagen. Men da fikk hun vite at hvis jeg skulle ha time til forlover og brudepike burde jeg bestille nå. Ok tenkte jeg. Jeg ringte ned til dem og fikk da vite at de hadde bare mulighet til å ta oppsett på en av dem. Jeg booket den timen og fikk i allefall den ene til frisøren. Men fortsatt trengte jeg og få time til den andre. Så etter 10-12 telefoner fikk jeg ordnet time til den andre. Mitt råd er BESTILL TIME NÅR DU FØLER for det og ikke bry dere om frisøren sier at dere er ute i altfor god tid. Da slipper dere det maset jeg har vært i gjennom den siste uken.
brum Skrevet 3. mars 2003 #2 Skrevet 3. mars 2003 Jeg har jobbet som frisør og pyntet en del bruder. Hos oss var det ikke uvanlig at de satte seg opp på time 6-12 mnd før bryllupet. Da får du den tiden du vil ha og time til alle som eventuelt skal pynte seg. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå