kitekatt Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Hva mener dere? Jeg har en jobb der jeg bør kle meg nogenlunde konservativt. Jobber som rekrutteringskonsulent og intervjuer og snakker med mange hver dag, skal jo representere et konservativt bemanningsbyrå. Er det da for dristig å gå med ettersittende kjole? Har akkurat fått ny mage (bukplastikk) og fant ut til min store glede at jeg kunne bruke alle mine gamle ettersittende kjoler - som jeg har brukt få ganger før hehehe
onyx Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Jeg vil si at figurnært er greit, men "stram som et pølseskinn" ikke er greit. Gratulerer med ny figur.
Antoinette Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Figursydd kjole som sitter pent men ikke trangt etter kroppen er en ting, men kjoler som sitter etter som et pølseskinn bør man unngå på jobb.
kitekatt Skrevet 17. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2007 tjah, de er kanskje litt pølseskinn....følger jo kroppen helt, er av den elastiske sorten. Jaja, får bruke de ved andre anledninger, da...har så lite fritid fra mann og barn også at jeg føler jeg aldri får brukt de fine klærne som jeg ikke kan bruke på jobb *grrr* men det dukker vel forhåpentligvis opp anledninger Skjønner hva dere mener, derfor jeg var sånn i tvil selv og spurte. Får bruke de figurnære linkjolene istedenfor.
Gjest Elfrida Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 så lite fritid fra mann og barn også at jeg føler jeg aldri får brukt de fine klærne som jeg ikke kan bruke på jobb *grrr*←Mannen din har sikkert ikke noe i mot at du trekker på deg en ettersittende kjole når du kommer hjem om kvelden...
Gjest beekeeper Skrevet 17. april 2007 #7 Skrevet 17. april 2007 Mannen din har sikkert ikke noe i mot at du trekker på deg en ettersittende kjole når du kommer hjem om kvelden... ← Det tenkte jeg også!
kitekatt Skrevet 17. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. april 2007 Det tenkte jeg også! ← Tjah, hvis man kan få han til å se opp fra pc spillene sine, så...
Gjest Peachbud Skrevet 17. april 2007 #9 Skrevet 17. april 2007 Du kan kanskje se hvordan det ser ut med en cardigan over? Du trenger bare kneppe en knapp. Da synes kjolene dine fortsatt bra.
kitekatt Skrevet 17. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. april 2007 Du kan kanskje se hvordan det ser ut med en cardigan over? Du trenger bare kneppe en knapp. Da synes kjolene dine fortsatt bra. ← Ja det er sant Kanskje investere i noen matchende cardigans, ja Blir litt mer tekkelig liksom. Takk for godt tips
Gjest Turi Skrevet 17. april 2007 #11 Skrevet 17. april 2007 Med åpen jakke/skjorte utenpå er det helt ok syns jeg. Cardigans er en ting - en kort jeansjakke er også gangbart selv i din bransje nå og kan bli tøft til. Kanskje ikke den mest slitte, men en med pent snitt. Den kan jo brukes til alle kjolene
kitekatt Skrevet 17. april 2007 Forfatter #12 Skrevet 17. april 2007 Med åpen jakke/skjorte utenpå er det helt ok syns jeg. Cardigans er en ting - en kort jeansjakke er også gangbart selv i din bransje nå og kan bli tøft til. Kanskje ikke den mest slitte, men en med pent snitt. Den kan jo brukes til alle kjolene ← naaaai...ingen jeans i noen form på jobb desverre
Rosalie Skrevet 17. april 2007 #13 Skrevet 17. april 2007 naaaai...ingen jeans i noen form på jobb desverre ← Hvis dere ikke kan bruke jeans i noen form, kan du garantert ikke bruke kjolene dine, heller. Dressjakke over er ikke nok - man ser veldig godt allikevel at det er en pølseskinnkjole.
Antoinette Skrevet 17. april 2007 #14 Skrevet 17. april 2007 Hvis dere ikke kan bruke jeans i noen form, kan du garantert ikke bruke kjolene dine, heller. Dressjakke over er ikke nok - man ser veldig godt allikevel at det er en pølseskinnkjole. ← Må si meg enig her. Men det finnes jo så mye fint i butikkene nå som fremhever figuren uten at du må se ut som en stappet medisterpølse?! Dressbukse med smalt belte og skjorte? Pent skjørt og bluse til? Se etter plagg som er figursydde men ikke press deg inni klær som er for små selv om du er stolt av din nye flate mage- det ser garantert ikke pent ut.
kitekatt Skrevet 17. april 2007 Forfatter #15 Skrevet 17. april 2007 (endret) Nei de er absolutt ikke for små pølseskinn altså er riktig størrelse, men ikke akkurat løse liksom Er litt mildere regler om sommeren da...men jeans er liksom en uskreven regel at det bruker vi ikke. Men mye dressbukse og genser, topp og cardigan, bluser, skjorter, tweedlignende bukser osv Trenger ikke akkurat dressjaka. Det er konservativt light kan man vel si Endret 17. april 2007 av kitekatt
Respect Skrevet 17. april 2007 #16 Skrevet 17. april 2007 Kan du ikke legge ut et bilde av en av kjolene da, slik at vi får vurdert hvor trange de egentlig er?
Miracl3 Skrevet 17. april 2007 #17 Skrevet 17. april 2007 Jeg har også jobbet steder for hvor jeans er fy fy. Og jeg ville tro en pølseskinn kjole ville blitt for mye. Har faktisk aldri sett noen med pølseskinn kjole på jobb når jeg tenker meg om. Fremhev midjen på en mer "teklig" måte syntes jeg. Og hva slgas sko planlegger du å bruke til en slik kjole på jobb?
kitekatt Skrevet 17. april 2007 Forfatter #18 Skrevet 17. april 2007 (endret) Kan du ikke legge ut et bilde av en av kjolene da, slik at vi får vurdert hvor trange de egentlig er? ← For eksempel disse http://pic7.piczo.com/kitekatt/?g=34757809 http://shop.hm.com/media/products/500/DL50...805_23_0975.jpg De er alle i stretch, da...så de vil følge kroppen, uten å være pølseskinn eller for små av den grunn. Det handler forresten ikke om å vise formene, men det handler om at jeg har et lass med kjoler jeg ikke har brukt på noen år, som jeg nå kan bruke igjen, men har ikke så mange anledninger til å bruke de bare...derfor lurte jeg på om jeg kan bruke de på jobben da jeg stort sett enten er på jobb eller hjemme :S Endret 18. april 2007 av kitekatt
Gjest Miss_alexandria Skrevet 17. april 2007 #19 Skrevet 17. april 2007 Jeg kan ikke se noe galt med det så lenge de ikke er lårkort. Jeg synes det er stilig med ettersittende kjoler som går til knærene
Miracl3 Skrevet 17. april 2007 #20 Skrevet 17. april 2007 For eksempel http://shop.hm.com/media/products/500/DL50...805_23_0975.jpg noe sånt. Det handler forresten ikke om å vise formene, men det handler om at jeg har et lass med kjoler jeg ikke har brukt på noen år, som jeg nå kan bruke igjen, men har ikke så mange anledninger til å bruke de bare...derfor lurte jeg på om jeg kan bruke de på jobben da jeg stort sett enten er på jobb eller hjemme :S ← Hvis den er slik så går det helt sikkert kjempe fint. Jeg så for meg en pølse kjole alla 80 tallet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå