Devana Skrevet 17. april 2007 #1 Del Skrevet 17. april 2007 Nå som jeg har blitt litt jukse-gyllen i huden så vil jeg jo gjerne fremheve det mest mulig, så derfor lurer jeg på hvilke farger på klærne fremhever brunfarge best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 17. april 2007 #2 Del Skrevet 17. april 2007 Hvit, lys blå, gul, varme brunfarger, faktisk svart hvis du er veldig brun... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shine21 Skrevet 17. april 2007 #3 Del Skrevet 17. april 2007 hvitt og pastell farger.. fersken, mint grønn, gul.. osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
taliee Skrevet 17. april 2007 #4 Del Skrevet 17. april 2007 også turkis... det fremhever mye brunfargen i huden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LizT Skrevet 17. april 2007 #5 Del Skrevet 17. april 2007 SKARPE farger knæsj farger og sølv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 18. april 2007 #6 Del Skrevet 18. april 2007 Lyseblå og turkis synes jeg er det beste om sommeren når jeg har farge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary_H Skrevet 19. april 2007 #7 Del Skrevet 19. april 2007 Gul er en flott farge om du er brun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå