Gå til innhold

God bodylotion

Anbefalte innlegg

Gjest Miss_alexandria
Skrevet

Jeg er så ufattelig lei alle bodylotitioene mine. Ikke det at jeg har såå mange, men jeg liker ingen av dem og de jeg kjøper har en tendens til å svi :forvirret:

Vil ikke påstå jeg har så sensitiv hud...men kjenner godt at det svir når jeg påfører dem etter jeg har shavet leggene mine.

Jeg reiser en tur til Danmark denne uken, så kanskje de har noen gode i taxfreen.

Noen som har tips? Synes jeg har hørt mye bra om en biotherm lotion hvis jeg ikke tar feil... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, kjøp Biotherm...den er aprikosfarget og det er to typer. Kjøp den som inneholder Apricot Oil (står i navnet på den). Kjempegod! Ellers har Clarins noen gode også.

Skrevet

Etter at jeg begynte med Biotherm Lait Corporel så kommer jeg aldri til å bytte merke! Lukter litt rart, men den er fantastisk og gjør huden myk, glatt og smidig.

Skrevet

Jeg likte absolutt ikke Lait Corporel fra Biotherm. Var altfor tynn for meg og luktet rart.

Men test begge to på armen din du :)

Skrevet

Signerer for den fra Biotherm med aprikos, en stor favoritt hos meg.

Skrevet
Ja, kjøp Biotherm...den er aprikosfarget og det er to typer. Kjøp den som inneholder Apricot Oil (står i navnet på den). Kjempegod! Ellers har Clarins noen gode også.

Den er kjempegod, og min favoritt også. Koster rett over 200,- i tax free her til lands.

Skrevet

Sjekk ut Dermalogica Ultrarich Bodycream, min favoritt.

Skrevet

Jeg sverger faktisk til Spenol, kjøpt i dagligvarebutikken (dette er kanskje som å banne i kirka, hehe..) Men ellers bruker jeg bare Dermalogica og Decleor. Men av alle ting virker Spenol best på kroppen, selv etter shave. Den er billig og inneholder ingen parfyme etc. så den er ikke i konflikt med parfymen. Og så er den drøy som bare juling!

Skrevet

Clinique har et slags body butter, på krukke - uten parfyme, og funker utmerket.. (nesten som TBS body butter, bare uten den sterke duften)

Gjest Elastica
Skrevet

Bruker vanligvis Babor, men i bodylotin er jeg kjip, og bruker Nivea. Funker helt utmerket.

Skrevet

Spenol, faktisk! Den koster 8 kr på kiwi og er like bra (eller bedre) som de dyre merkene.

Gjest ElCaramba
Skrevet
Jeg sverger faktisk til Spenol, kjøpt i dagligvarebutikken (dette er kanskje som å banne i kirka, hehe..) Men ellers bruker jeg bare Dermalogica og Decleor. Men av alle ting virker Spenol best på kroppen, selv etter shave. Den er billig og inneholder ingen parfyme etc. så den er ikke i konflikt med parfymen. Og så er den drøy som bare juling!

Halleluja! Og hvem har den mykeste huden på KG: Kitsune, White lady og ElCaramba :ler:

Spenol er vidunderkremen til kroppen. En tier hos dagligvaren. Det er helt fantastisk :klappe:

Har brukt Spenol helt siden man kjøpte det på felleskjøpet og den het "For jur og spener".

Gjest Miss_alexandria
Skrevet

Tusen takk for tips, jenter :klem:

Skal skrive det ned før jeg reiser :)

ang spenolen for spener og jur ( :ler:) så har jeg den men liker ikk den noesærlig... :sjenert:

Skrevet

Sverger til Olive Body Butter fra Body Shop jeg da. De har jo Body Butter i maaange ulike lukter men Olive er den mest behagelige syns jeg. Bør prøves! ;)

Skrevet

Jeg har blitt veldig fan av Jasons 84% aloe vera-lotion :) Den er kanskje litt i letteste laget om man har veldig tørr hud, men fungerer bra på meg. Er også litt kjølende og virker både smerte- og kløedempende. Veldig fin på nybarberte/nyepilerte områder. OG den er billig :ler:

Skrevet
Jeg har blitt veldig fan av Jasons 84% aloe vera-lotion  :)  Den er kanskje litt i letteste laget om man har veldig tørr hud, men fungerer bra på meg. Er også litt kjølende og virker både smerte- og kløedempende. Veldig fin på nybarberte/nyepilerte områder. OG den er billig  :ler:

Enig med deg! Den er også mild for sart hud og fin etter soling :)

Gjest Advena
Skrevet (endret)

Body Butter fra Body Shop. Kan ta litt tid før den trekker inn, men er utrolig effektiv. Og lukter nydelig (jeg har papaya)!

Endret av Mystisk
Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Jeg har blitt veldig fan av Jasons 84% aloe vera-lotion  :)  Den er kanskje litt i letteste laget om man har veldig tørr hud, men fungerer bra på meg. Er også litt kjølende og virker både smerte- og kløedempende. Veldig fin på nybarberte/nyepilerte områder. OG den er billig  :ler:

Jeg elsker Jasonproduktene. Ellers så liker jeg den blå og hvite fra Biotherm som lukter appelsin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...