Gjest Miss_alexandria Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Jeg er så ufattelig lei alle bodylotitioene mine. Ikke det at jeg har såå mange, men jeg liker ingen av dem og de jeg kjøper har en tendens til å svi Vil ikke påstå jeg har så sensitiv hud...men kjenner godt at det svir når jeg påfører dem etter jeg har shavet leggene mine. Jeg reiser en tur til Danmark denne uken, så kanskje de har noen gode i taxfreen. Noen som har tips? Synes jeg har hørt mye bra om en biotherm lotion hvis jeg ikke tar feil...
kitekatt Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Ja, kjøp Biotherm...den er aprikosfarget og det er to typer. Kjøp den som inneholder Apricot Oil (står i navnet på den). Kjempegod! Ellers har Clarins noen gode også.
Kylling Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Etter at jeg begynte med Biotherm Lait Corporel så kommer jeg aldri til å bytte merke! Lukter litt rart, men den er fantastisk og gjør huden myk, glatt og smidig.
kitekatt Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Jeg likte absolutt ikke Lait Corporel fra Biotherm. Var altfor tynn for meg og luktet rart. Men test begge to på armen din du
chanell Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Signerer for den fra Biotherm med aprikos, en stor favoritt hos meg.
løve70 Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 Ja, kjøp Biotherm...den er aprikosfarget og det er to typer. Kjøp den som inneholder Apricot Oil (står i navnet på den). Kjempegod! Ellers har Clarins noen gode også. ← Den er kjempegod, og min favoritt også. Koster rett over 200,- i tax free her til lands.
Antoinette Skrevet 17. april 2007 #7 Skrevet 17. april 2007 Sjekk ut Dermalogica Ultrarich Bodycream, min favoritt.
Kitsune Skrevet 17. april 2007 #8 Skrevet 17. april 2007 Jeg sverger faktisk til Spenol, kjøpt i dagligvarebutikken (dette er kanskje som å banne i kirka, hehe..) Men ellers bruker jeg bare Dermalogica og Decleor. Men av alle ting virker Spenol best på kroppen, selv etter shave. Den er billig og inneholder ingen parfyme etc. så den er ikke i konflikt med parfymen. Og så er den drøy som bare juling!
Mischa Skrevet 17. april 2007 #9 Skrevet 17. april 2007 Clinique har et slags body butter, på krukke - uten parfyme, og funker utmerket.. (nesten som TBS body butter, bare uten den sterke duften)
Gjest Elastica Skrevet 17. april 2007 #10 Skrevet 17. april 2007 Bruker vanligvis Babor, men i bodylotin er jeg kjip, og bruker Nivea. Funker helt utmerket.
Gjest bada Skrevet 17. april 2007 #11 Skrevet 17. april 2007 Jeg bruker Diors Bikini Hydra Diffusion, og den er jeg veldig fornøyd med. Jeg vet imidlertid ikke hvordan den virker på sensitiv hud.
~white lady~ Skrevet 17. april 2007 #12 Skrevet 17. april 2007 Spenol, faktisk! Den koster 8 kr på kiwi og er like bra (eller bedre) som de dyre merkene.
Gjest ElCaramba Skrevet 17. april 2007 #13 Skrevet 17. april 2007 Jeg sverger faktisk til Spenol, kjøpt i dagligvarebutikken (dette er kanskje som å banne i kirka, hehe..) Men ellers bruker jeg bare Dermalogica og Decleor. Men av alle ting virker Spenol best på kroppen, selv etter shave. Den er billig og inneholder ingen parfyme etc. så den er ikke i konflikt med parfymen. Og så er den drøy som bare juling! ← Halleluja! Og hvem har den mykeste huden på KG: Kitsune, White lady og ElCaramba Spenol er vidunderkremen til kroppen. En tier hos dagligvaren. Det er helt fantastisk Har brukt Spenol helt siden man kjøpte det på felleskjøpet og den het "For jur og spener".
Gjest Miss_alexandria Skrevet 17. april 2007 #14 Skrevet 17. april 2007 Tusen takk for tips, jenter Skal skrive det ned før jeg reiser ang spenolen for spener og jur ( ) så har jeg den men liker ikk den noesærlig...
Havfrua Skrevet 17. april 2007 #15 Skrevet 17. april 2007 Sverger til Olive Body Butter fra Body Shop jeg da. De har jo Body Butter i maaange ulike lukter men Olive er den mest behagelige syns jeg. Bør prøves!
dront Skrevet 17. april 2007 #16 Skrevet 17. april 2007 Jeg har blitt veldig fan av Jasons 84% aloe vera-lotion Den er kanskje litt i letteste laget om man har veldig tørr hud, men fungerer bra på meg. Er også litt kjølende og virker både smerte- og kløedempende. Veldig fin på nybarberte/nyepilerte områder. OG den er billig
Parfumfreek Skrevet 18. april 2007 #18 Skrevet 18. april 2007 Jeg har blitt veldig fan av Jasons 84% aloe vera-lotion Den er kanskje litt i letteste laget om man har veldig tørr hud, men fungerer bra på meg. Er også litt kjølende og virker både smerte- og kløedempende. Veldig fin på nybarberte/nyepilerte områder. OG den er billig ← Enig med deg! Den er også mild for sart hud og fin etter soling
Gjest Advena Skrevet 18. april 2007 #19 Skrevet 18. april 2007 (endret) Body Butter fra Body Shop. Kan ta litt tid før den trekker inn, men er utrolig effektiv. Og lukter nydelig (jeg har papaya)! Endret 18. april 2007 av Mystisk
Gjest KATTAstrofe Skrevet 18. april 2007 #20 Skrevet 18. april 2007 Jeg har blitt veldig fan av Jasons 84% aloe vera-lotion Den er kanskje litt i letteste laget om man har veldig tørr hud, men fungerer bra på meg. Er også litt kjølende og virker både smerte- og kløedempende. Veldig fin på nybarberte/nyepilerte områder. OG den er billig ← Jeg elsker Jasonproduktene. Ellers så liker jeg den blå og hvite fra Biotherm som lukter appelsin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå