Gjest Tweek Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Jeg vil ha bevegelig avatar og er inne på sånn avatarside hvor jeg tar en fra.. Men den blir jo bare et bilde jooooo
Gjest silkesvarten Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 ikke mye hjelp her nei..... jeg vet det desverre ikke.... er det ingen som vet? har jo sett at det er noen få som har det.. så de må jo kunne hjelpe ....
Arwen Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Jeg kan prøve å hjelpe deg. Kan du linke til den du vil ha?
Ugla Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Ehh... Du bare slenger litt på det du har, og vips... så beveger den seg... <- se... Nei, ærlig talt... Jeg vet ikke... Jeg fannt min på nettet et sted, lastet den ned på maskinen min, og så gikk inn på kontrollpanelet og endret. Og vips... så funka det... Flaks..!!
Snil@ Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 Nei, ærlig talt... Jeg vet ikke... Jeg fannt min på nettet et sted, lastet den ned på maskinen min, og så gikk inn på kontrollpanelet og endret. Og vips... så funka det... Flaks..!! ← Samme her, jeg bare lastet den ned jeg, ingen problemer. Dette var det mye hjelp i ... Får håpe det er noen her som kan hjelpe deg
Gjest silkesvarten Skrevet 5. mai 2007 #8 Skrevet 5. mai 2007 Samme her, jeg bare lastet den ned jeg, ingen problemer. Dette var det mye hjelp i ... Får håpe det er noen her som kan hjelpe deg ← merkelig... jeg har oxo lasta ned mitt bilde.. og det skal være bebegelig . men det er det IKKE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå