Gå til innhold

The Manshow

Lurvina

Anbefalte innlegg

Er det egentlig noen som syntes det er morsomt? Jeg prøvde å se en episode for ei stund siden der det var en del jenter som ble stilt opp på en rekke for å bli vurdert om de var pene eller ei, og jeg klarte bare ikke å se humoren i det. Dette showet stod og durte i bakgrunnen mens jeg gjorde andre ting i kveld, men jeg fikk med meg noe om at en fyr tok med seg ei dame hjem for å pule ho foran skjult kamera, og da han fortalt det til henne reagerte hun bare med: "ånei, så pinlig da, hahaha". Vet at dette sikkert ikke hendte på ordentlig, at hun dama var en skuespiller, men fy faen da.

Hadde bare showet hatt litt glimt i øyet, og vært ironisk, så har sikkert jeg syntes det har vært morsomt, men jeg klarer ikke å se noe ironi eller humor i det i det hele tatt. Syntes at det eneste showet konsentrerer seg om er å være nedlatende mot damer, og framstille oss som dumme vesen som er til for at guttene har noe å pule på. Skulle likt å se hvordan reaksjonen har vært hvis hadde lagd "The Womanshow", men uansett så tror jeg ikke at jeg hadde syntes at den var noe gøy heller.

Noen kommer sikkert til å kalle meg rødstrømpe nå, men det driter jeg egentlig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

synes ikke så mye der er morsomt, og det gjør heller ikke typen og kamerater (de ser heller på noe annet)

men.. må innrømme at jeg ler godt hver gang de viser skogtur :legrine:

"jeg er så kåt atte... HJÆLP"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rett og slett tragisk!! Venter bare på at det skal bli tatt av skjermen.

Mannen min ser på det da, det er vist enkelte ting som er underholdene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og mannen synes det er helt håpløst.. så på første episode, og i ett kvarter i går. De 45 minuttene har jeg vært konstant pinlig berørt!

Det er jo bare klisjeer som blir fremført på en skikkelig dårlig måte. Alt er så utrolig innøvd, og dermed blir det bare flaut. Amatør-tv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leiababe

Programmet er skikkelig kjipt synes jeg. Hadde egentlig litt troa på forhånd, men synes det er så lite morsomt som det går an å være. Blir så krampeaktig at det bare blir tragisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Nå er jo dette Manshow da, så hva vi damene mener spiller vell ingen rolle.

Mannen min ler godt av programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

manshow anno 2007 er nok anderledes enn det som går nå. vil tro de har gjort noen endringer ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes at det er deler som er morsomme, men av og til virker det som om de ikke har flere ideer lenger og ting blir bare kjedelige.

Men noen av klippene har vært morsomme, ja.

Jeg synes at det er festlig med ting som er gjort så spesifisk med overdrevet lavmål. Det er ikke bare litt smakløst, men bare helt fullstendig og overdrevent.

PS. jeg synes at showet er forøvrig minst like nedlatende mot menn som mot damer, det spilles på fordommer i høyeste grad ;)

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Infralove
PS. jeg synes at showet er forøvrig minst like nedlatende mot menn som mot damer, det spilles på fordommer i høyeste grad ;)

Det er eit godt poeng.

Syns heller ikkje manshow er morosamt. Men eg syns jo ingenting er morosamt, så ... =|

Eg syns ikkje manshow greier å vise denne ironien. Når eg ser på det, så ser det ut som om dei meina det seriøst. Men no har eg jo berre sett sånn 5min her og 5min der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ironien vært for åpenbar, hadde det ikke funket! Men dersom man tenker litt over det og ikke bare blir fornærma med en gang (se hvor sjauvinistiske de er), kan jo man ikke ta dette seriøst.

Om man liker type vits er jo en smakssak, men det skal mye til at jeg skulle tro at dette gjøres seriøst.

Men mulig jeg har bare kommet over de greie delene, jeg ser det ikke fast hver uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de guttene som jeg har snakket med har syntes det har vært særlig bra. Synes faktisk det var morsommere før, enn det er nå..

Men ser noen underholdningen i at noen snakker pupper og mus i en halvtime, værsågod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...