Gå til innhold

Kjempestor klitt

Gjest Clio

Anbefalte innlegg

leste en undersøkelse en gang som viste at homofile menn hadde gjennomsnittelig større penis enn "normale" (dårlig valg av ord men fant ikke ett bedre) menn. gidder ikke bruke tid på å finne den igjen. kanskje det gjelder for kvinner oxo? jeg er mann og liker at klitten er litt stor :-) litt mer for tungen å jobbe med.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest Coolaid

Jeg er ei jente som nettopp har oppdaget at jeg er lesbisk.

Jeg har alltid hatt en stor klitoris, og skammet meg over den, men allikevel hatt et "utsvevende liv"

Jeg våknet hos ei lesbisk jente på søndag. Jeg var ikke fullere enn at jeg husker alt sammen.

Vi lå sammen som om jeg var mannen, og gnikket den "erigerte" klitten min mot hennes. Det var kjempegodt. Er jeg unormal? ps. vi ble sammen! :-)

Som mann syns jeg faktisk at store klitter er kjempesexy. Vet at mange gutter syns det også...,og er sikker på at mange jenter vil også syns det. Men alt i alt tror jeg ingen er veldig opptatt av størrelsen, men heller hele deg! Klitter kommer i utrolig mange størrelser og alt er like normalt. Du er ikke unormal i det hele tatt. Mange lesbiske/bifile jenter, gnir seg mot hverandre og det er helt vanlig. Dette kalles tribbing, og du kan lese om det her: http://en.wikipedia.org/wiki/Tribadism

Og, gratulere med kjæreste..;)

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

leste en undersøkelse en gang som viste at homofile menn hadde gjennomsnittelig større penis enn "normale" (dårlig valg av ord men fant ikke ett bedre) menn. gidder ikke bruke tid på å finne den igjen. kanskje det gjelder for kvinner oxo? jeg er mann og liker at klitten er litt stor :-) litt mer for tungen å jobbe med.....

:ler: Hmmm... Dette virker litt ulogisk. Hva slags nytte skulle homofile menn ha av en større penis?! Er det ikke heller en ulempe?! :ler: Og hvorfor skulle lesbiske ha en større klitoris? For noe tull. Hva har kroppen med legning å gjøre? Forresten, hva med bifile menn? Er de medium, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...