Gå til innhold

Kjempestor klitt

Gjest Clio

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente som nettopp har oppdaget at jeg er lesbisk.

Jeg har alltid hatt en stor klitoris, og skammet meg over den, men allikevel hatt et "utsvevende liv"

Jeg våknet hos ei lesbisk jente på søndag. Jeg var ikke fullere enn at jeg husker alt sammen.

Vi lå sammen som om jeg var mannen, og gnikket den "erigerte" klitten min mot hennes. Det var kjempegodt. Er jeg unormal? ps. vi ble sammen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke så unormalt å være lesbisk, vet ikke hvor mange prosent av den kvinnlige befolkning som er det, ca. 5 kanskje.

Det er muligens ikke så skjeldent at lesbiske har store clitoriser heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du måtte ha vært hos meg, du skulle ha fått en skikkelig slikke orgasme du ikke har opplevd før. :klem: ...men det var en annen jente som fikk oppleve det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er direkte normalt å ha gigantklitt nei. Men noen har det. Jeg har også sett på tv at den kan bli operert ned til normal størrelse i førskolealder, jeg vet ikke om dette gjøres i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke så unormalt å være lesbisk, vet ikke hvor mange prosent av den kvinnlige befolkning som er det, ca. 5 kanskje.

Det er muligens ikke så skjeldent at lesbiske har store clitoriser heller.

Det er ikke så unormalt å være lesbisk, vet ikke hvor mange prosent av de kvinnene som skriver i KG som er det, men antakelig halvparten. Derfor er det mange dårlige diskusjoner her inne, hvor menn blir slaktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så unormalt å være lesbisk, vet ikke hvor mange prosent av de kvinnene som skriver i KG som er det, men antakelig halvparten. Derfor er det mange dårlige diskusjoner her inne, hvor menn blir slaktet.

Lesbisk = mannehater? :ler::ler:

Kan ikke huske sist gang jeg så noe så latterlig skrevet her inne, hei gjest du må poste oftere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lesbisk = mannehater?  :ler:  :ler:

Kan ikke huske sist gang jeg så noe så latterlig skrevet her inne, hei gjest du må poste oftere!!

Cognizance.....er det en mann ? :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Legegjest

Hei,

Du hører til en gruppe mennesker som i dag kan kalles "nesten normale", dvs. at en forholdsvis stor prosentandel av begge kjønn er eller hevder at de er lesbiske eller homofile. Altså MER tiltrukket sav itt eget kjønn enn motsatt kjønn.

Likevel er dette en tilstand som det er mulig å kurere på diverse måter - de fleste metoder går ut på på hjelpe personen til å finne tilbake til sitt "egentlige jeg" og igjen få de mer vanlige - og skal jeg i denne sammenheng si "normale" følelsene for det motsatte kjønn. Terapien er rettet mest mot de som selv ønsker å "bli normale", eller like det motsatte kjønn, men da sliter med dette - uansett hva de gjør er følelsene fortsatt der for samme kjønn.

Lykke til,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øøø du legen tror ho mente å spørre om det med klitten og ikke det med at ho er lesbisk.

Svaret må vel bli at nei det er ikke normalt og nei ingenting er galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

At du har stor klitt er ikke unormalt. Sålenge klitten ikke gir deg fysisk ubehag skal du bare nyte den. At du er lesbisk er heller ikke unormalt. Før var det ikke så mange lesbiske jenter som i dag. Dvs ikke mange som tok sjansen på å fortelle om det eller leve ut legningen sin fordi det ikke var sosialt akseptert.Før var mange lesbiske fordi de ikke var spesielt attraktive(de måtte nøye seg med det nest beste). Idag er det nærmest motsatt, mange som idag er lesbiske er veldig attraktive og har på en måte opplevd alt seksuelt, og søker derfor å gå ett skritt lenger ved å bli lesbisk. I tillegg er det idag skikkelig trendy å være lesbisk!

Så bare stå på du! ;)

ps:det kan være at du etter en tid oppdager at du ikke var lesbisk likevel, mange føler det slik, som feks. Mia Hundvin, hvis du har hørt om henne. Forskning viser at det faktisk er mange som blir hetero igjen når de blir eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før var mange lesbiske fordi de ikke var spesielt attraktive(de måtte nøye seg med det nest beste).

Nei, men kjære deg... Gjaldt dette menn også? Var det slik før i tida at de heterofile som ikke hadde draget ble sammen med en av samme kjønn bare for å få seg noe? Tror du virkelig at heterofile utsatte seg selv for den stigmatiseringen og skammen det å være homo medførte uten å ha homofile preferanser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje spesielt menn. Når menn kan bli så desperate at de går løs på husdyr vil jeg tro at homofili var et mye kortere steg.

Homofile og lesbiske har lang tradisjon for å praktisere sin legning i lukkede miljøer, frykten for stigmatisering som du antyder, var kanskje ikke så reell. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest: De aller fleste homofile, både kvinner og menn, vil si at de alltid har vært homofile, og ikke hatt noen valgmulighet. Du framstiller det som om det handler om livsstilsvalg.

Biseksualitet er noe annet enn homofili.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, det kan misforstås, sorry. De fleste har ikke noe valg. Ville bare få frem at noen er i en annen situsjon også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
Gjest Gjest_Lesbisk_*
Jeg er ei jente som nettopp har oppdaget at jeg er lesbisk.

Jeg har alltid hatt en stor klitoris, og skammet meg over den, men allikevel hatt et "utsvevende liv"

Jeg våknet hos ei lesbisk jente på søndag. Jeg var ikke fullere enn at jeg husker alt sammen.

Vi lå sammen som om jeg var mannen, og gnikket den "erigerte" klitten min mot hennes. Det var kjempegodt. Er jeg unormal? ps. vi ble sammen! :-)

Klitten din er normal.

Det at du er lesbisk er normalt.

Det at du og dama di har sex ved at dere gnir klittene/underlivet mot hverandre er også normalt.

Og grattis med kjæreste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...