Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skal fikse på freewebs hjemmesiden min kommer det opp en sånn "DriverCleaner" som gjerne vil få scanne datan min..

Når jeg da klikker meg ut av den (trykker på avbryt) har den gått ut av freewebs siden. Jeg må da logge meg inn på nytt, og noen ganger tar det ikke mer enn sekunder før den kommer opp på nytt :frustrert:

Hvordan kan jeg få stoppet dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Maxagaze
Skrevet
Når jeg skal fikse på freewebs hjemmesiden min kommer det opp en sånn "DriverCleaner" som gjerne vil få scanne datan min..

Når jeg da klikker meg ut av den (trykker på avbryt) har den gått ut av freewebs siden. Jeg må da logge meg inn på nytt, og noen ganger tar det ikke mer enn sekunder før den kommer opp på nytt :frustrert:

Hvordan kan jeg få stoppet dette?

Tipper det er en popup, men.. hvis du kjører denne, vil du ihvertfall skru av endel irriterende reklame..

Ligner den noenlunde på denne her ?

Skrevet

Denne er det som kommer opp.

Nå har den kommet opp 5-6 ganger rett etter hverandre. Får jo ikke gjort noen ting pga den :frustrert:

Gjest Maxagaze
Skrevet

Prøv spybot. Pass på at den laster ned de nyeste oppdateringene før du scanner. Etter føste scan starter du om maskinen i siikkerhetsmodus, og kjører spybot på nytt.

Slik går du inn i sikkerhetsmodus (safe mode).

Skrevet

Komplisert! Hehe. Prøver det etterpå jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...