IsaCathrine Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Når jeg skal fikse på freewebs hjemmesiden min kommer det opp en sånn "DriverCleaner" som gjerne vil få scanne datan min.. Når jeg da klikker meg ut av den (trykker på avbryt) har den gått ut av freewebs siden. Jeg må da logge meg inn på nytt, og noen ganger tar det ikke mer enn sekunder før den kommer opp på nytt Hvordan kan jeg få stoppet dette?
Gjest Maxagaze Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Når jeg skal fikse på freewebs hjemmesiden min kommer det opp en sånn "DriverCleaner" som gjerne vil få scanne datan min.. Når jeg da klikker meg ut av den (trykker på avbryt) har den gått ut av freewebs siden. Jeg må da logge meg inn på nytt, og noen ganger tar det ikke mer enn sekunder før den kommer opp på nytt Hvordan kan jeg få stoppet dette? ← Tipper det er en popup, men.. hvis du kjører denne, vil du ihvertfall skru av endel irriterende reklame.. Ligner den noenlunde på denne her ?
IsaCathrine Skrevet 22. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2007 Denne er det som kommer opp. Nå har den kommet opp 5-6 ganger rett etter hverandre. Får jo ikke gjort noen ting pga den
Gjest Maxagaze Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 Prøv spybot. Pass på at den laster ned de nyeste oppdateringene før du scanner. Etter føste scan starter du om maskinen i siikkerhetsmodus, og kjører spybot på nytt. Slik går du inn i sikkerhetsmodus (safe mode).
IsaCathrine Skrevet 23. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2007 Komplisert! Hehe. Prøver det etterpå jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå