Fønix Skrevet 24. april 2007 #21 Del Skrevet 24. april 2007 Uansett så er det handligen jeg mener er idiotisk og dumt og at det er en gal handling. Personene har jeg ingen formening om ← Ok, jeg forholdt meg bare til det du skrev: jeg mener at folk som gifter seg er dumme og gale ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 27. april 2007 #22 Del Skrevet 27. april 2007 Så vidt jeg vet, er hun gift. Skulle jeg ta feil, så skylder jeg deg en beklagelse. ← Jeg er gift, ja. Og tydeligvis både dum og gal i Corto/Fox/King/keiser (hva det nå er han kaller seg for tiden) sine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 28. april 2007 #23 Del Skrevet 28. april 2007 jeg snakker om handlingen, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pookie Skrevet 28. april 2007 #24 Del Skrevet 28. april 2007 Nå var det med utroskap bare tull...Og selvom jeg mener at folk som gifter seg er dumme og gale og at jeg ikke ser poenget i det. Så betyr ikke det at jeg ikke kan føle kjærlighet. ← pirker på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 22. mai 2007 #25 Del Skrevet 22. mai 2007 :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 22. mai 2007 #26 Del Skrevet 22. mai 2007 Tråden er ryddet. Reglene. Skya (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå