Gjest Corto Maltese Skrevet 16. april 2007 #1 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg er tiltrukket av en kvinne...Dette kan jo ikke være normalt. Tror jeg skal søke psykologisk hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 16. april 2007 #2 Del Skrevet 16. april 2007 Vi må få høre hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 16. april 2007 #3 Del Skrevet 16. april 2007 Vi må få høre hvordan det går. ← oss psykologen....greit dere skal få lov og høre om hvordan det gikk oss psykologen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 18. april 2007 #4 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg syns det er hyggelig at du får oppleve kjærlighet, jeg (ikke fordi det er noen grunn til at du ikke skulle det, men syns generelt det er hyggelig med kjærlige følelser mellom mennesker) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 18. april 2007 #5 Del Skrevet 18. april 2007 Tråden er ryddet. Reglene. Skya (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 19. april 2007 #6 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg syns det er hyggelig at du får oppleve kjærlighet, jeg (ikke fordi det er noen grunn til at du ikke skulle det, men syns generelt det er hyggelig med kjærlige følelser mellom mennesker) ← jeg tror du misforstår. Jeg sa jeg er tiltrukket jeg sa ingenting om at jeg kom til og gjøre noe med det. Noe jeg ikke akter å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 19. april 2007 #7 Del Skrevet 19. april 2007 Men henger ikke det å være tiltrukket av noen og kjærlighet sammen? Eller er det bare meg om mine kvinnefølelser? Opplever man ikke kjærlighet selv om man ikke velger å handle på det? Eller må det innebære gjensidige følelser for at man skal kunne si at man opplever kjærlighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 19. april 2007 #8 Del Skrevet 19. april 2007 Men henger ikke det å være tiltrukket av noen og kjærlighet sammen? ← Nei det synes jeg ikke. For meg er dette 2 helt forskjellige ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 19. april 2007 #9 Del Skrevet 19. april 2007 Ok. Men hva var problemet? Er du tiltrukket av en du ikke kan føle kjærlighet for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 19. april 2007 #10 Del Skrevet 19. april 2007 Ok. Men hva var problemet? Er du tiltrukket av en du ikke kan føle kjærlighet for? ← Problemet til Corto er vel at han ikke vil eller kan føle kjærlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 19. april 2007 #11 Del Skrevet 19. april 2007 Problemet til Corto er vel at han ikke vil eller kan føle kjærlighet. ← Jeg synes det rett og slett er idiotisk at du skal utale deg om hva jeg føler. Du kjenner meg ikke du vet ikke hvem jeg. Så vilken rett har du og utale deg om mine føleser. Selfølgelig føler jeg kjærlighet selfølgelig er det folk jeg er ufattelig glad i og elsker som jeg ville ofret mitt liv for. Så ikke utal deg igjen om hva jeg føler. For du vet rett og slett ikke hva jeg føler eller hvordan mitt følelse liv er. Så jo jeg føler kjærlighet like mye som andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 19. april 2007 #12 Del Skrevet 19. april 2007 Ok. Men hva var problemet? Er du tiltrukket av en du ikke kan føle kjærlighet for? ← jeg føler noe for henne. Men jeg vet ikke helt hva det er jeg føler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 19. april 2007 #13 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg synes det rett og slett er idiotisk at du skal utale deg om hva jeg føler. Du kjenner meg ikke du vet ikke hvem jeg. Så vilken rett har du og utale deg om mine føleser. Selfølgelig føler jeg kjærlighet selfølgelig er det folk jeg er ufattelig glad i og elsker som jeg ville ofret mitt liv for. Så ikke utal deg igjen om hva jeg føler. For du vet rett og slett ikke hva jeg føler eller hvordan mitt følelse liv er. Så jo jeg føler kjærlighet like mye som andre. ← Ok. Unnskyld. Du har bare skrevet så mye om at utroskap er bra og at folk som gifter seg er dumme at jeg trodde ikke du ville eller kunne føle ekte kjærlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 19. april 2007 #14 Del Skrevet 19. april 2007 Ok. Unnskyld. Du har bare skrevet så mye om at utroskap er bra og at folk som gifter seg er dumme at jeg trodde ikke du ville eller kunne føle ekte kjærlighet. ← Nå var det med utroskap bare tull...Og selvom jeg mener at folk som gifter seg er dumme og gale og at jeg ikke ser poenget i det. Så betyr ikke det at jeg ikke kan føle kjærlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 21. april 2007 #15 Del Skrevet 21. april 2007 jeg føler noe for henne. Men jeg vet ikke helt hva det er jeg føler. ← Ser du henne daglig ? Pleier du å møte blikket hennes ? Pleier noen av dere å vike med blikket når dere ser på hverandre/snakker med hverandre ? Måten man bruker øynene på kan si endel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 21. april 2007 #16 Del Skrevet 21. april 2007 Ser du henne daglig ? Pleier du å møte blikket hennes ? Pleier noen av dere å vike med blikket når dere ser på hverandre/snakker med hverandre ? Måten man bruker øynene på kan si endel.. ← nei jeg ser henne ikke dagelig. 2-3 ganger i uken eller noe. om jeg møter blikket er det tilfeldig siden jeg pleier aldri å se rett på folk. Jeg ser litt vekk fra dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fønix Skrevet 24. april 2007 #17 Del Skrevet 24. april 2007 Nå var det med utroskap bare tull...Og selvom jeg mener at folk som gifter seg er dumme og gale og at jeg ikke ser poenget i det. Så betyr ikke det at jeg ikke kan føle kjærlighet. ← Når du kaller Bellatrix dum og gal, synes jeg hun bør få litt takhøyde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 24. april 2007 #18 Del Skrevet 24. april 2007 Når du kaller Bellatrix dum og gal, synes jeg hun bør få litt takhøyde. ← jeg har aldri kalt Bellatrix verken dum eller gal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fønix Skrevet 24. april 2007 #19 Del Skrevet 24. april 2007 jeg har aldri kalt Bellatrix verken dum eller gal. ← Så vidt jeg vet, er hun gift. Skulle jeg ta feil, så skylder jeg deg en beklagelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 24. april 2007 #20 Del Skrevet 24. april 2007 Så vidt jeg vet, er hun gift. Skulle jeg ta feil, så skylder jeg deg en beklagelse. ← vel da så kaller jeg vel alle gifte mennesker dumme da. Uansett så er det handligen jeg mener er idiotisk og dumt og at det er en gal handling. Personene har jeg ingen formening om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå