Gjest Gjest_Fortvilet_* Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Altså min kjæreste. som jeg har hatt i over 1 år nå, sa et annet navn i søvne i en natt. La oss si at han sa "Sara". Jeg tenkte jeg ikke skulle nevne noe for han om dette. Men ville sjekke ut litt når han dro på jobb. Jeg er arbeidsledig foreløpig, så jeg er stort sett hjemme om dagene. Når jeg klikker inn på hjemmesiden til firmaet hans og på listen over ansatte finner jeg ei Sara. Jeg blir litt bekymret da. Samme kveld har vi sex, han virker veldig med i hele settingen, sier navnet mitt, og koser skikkelig med meg, så det er ikke noe tvil om at han liker å ha sex med meg da, eller at han tenkte på noen andre. Men så sier han at de skal på en konsert, alle sammen ifra jobben. Jeg sjekker ut i avisa om hvilke konserter som skal gå i byen vår, men ingen står oppført. Så nå sitter jeg her, jeg vet hvor sara bor, og jeg lurer på om jeg skal ta meg en kjøretur forbi leiligheten hennes for å se hvordan ståa er. Hva tror dere?
Gjest Gjest_Fortvilet_* Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Jeg tror jeg vet hvor det er ihvertfall, adressen står på hjemmesiden. Kanskje jeg skal gjøre det, må på butikken å kjøpe brød uansett. Ja, jeg gjør det!! Ønsk meg lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Stol da på at typen din ikke er utro! Så kan du heller spørre ham hvem det er og hva han drømte om når han kommer hjem. Tror nok det er det beste for forholdet. Bare si at det plager deg, det vil han nok forstå
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 for meg virker du svært usikker. Han sa et navn i søvne og du tror han er utro.....jeg antar at når du sier en manns navn i søvne noe du helt sikkert har gjort så har du nok sex med han
IsaCathrine Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 Man kan da si navn i søvne uten å ha hatt sex med personen! Eller være forelsket i personen, eller noe i den duren. Kanskje han bare drømte om jobben?
Gjest Corto Maltese Skrevet 16. april 2007 #7 Skrevet 16. april 2007 det her virker for meg som et typsisk eksmpel på når kvinner lager liv og røre ut fra ingenting
Gjest Gest Skrevet 16. april 2007 #8 Skrevet 16. april 2007 Lat hun nu få køre! Gør intet noget det vel. Hun har nok allerede kørt, siden hun sa at hun skulle gøre det!
Gjest Reven Skrevet 16. april 2007 #9 Skrevet 16. april 2007 OIoioi så mange jeg har hatt sex med. I alle fall om jeg skal dømmes etter navn jeg har sagt i søvne.
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2007 #10 Skrevet 16. april 2007 Æsj... da har jeg hatt sex med broren min.. Hadde det fint så lenge jeg levde i uvissheten...
Gjest Gjest_Fortvilet_* Skrevet 16. april 2007 #11 Skrevet 16. april 2007 VEL, JEG HAR IKKE KJØRT!! Men jeg skrev melding til kjæresten for å høre om konserten var bra og om det var masse folk der, og jeg fikk til svar: Konserten var avlyst Vi dro på et utested istedet!
Gjest Gjest_Fortvilet_* Skrevet 16. april 2007 #12 Skrevet 16. april 2007 Jeg ser at mange av dere skriver at dere har sagt navn i søvne, men ingen av dere vil fortelle hva dere hadde gjort om dere hadde hørt typen si et damenavn i søvne. Tror nok dere hadde blitt litt skptisk.
Gjest Reven Skrevet 16. april 2007 #13 Skrevet 16. april 2007 Jeg ser at mange av dere skriver at dere har sagt navn i søvne, men ingen av dere vil fortelle hva dere hadde gjort om dere hadde hørt typen si et damenavn i søvne. Tror nok dere hadde blitt litt skptisk. ← Jeg hadde unnet ham en god drøm, og sovet videre. No big deal. Jeg hadde forresten også blitt med gjengen ut dersom konserten var avlyst. Som regel er målet med slike kvelder å gjøre noe sosialt sammen, ikke å høre et bestemt band osv.
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2007 #14 Skrevet 16. april 2007 Hadde kanskje ikke syns det var så koselig om kjæresten sa et annet jentenavn i søvne, men hadde også kunne spurt han om det om jeg følte for det.
Gjest Cleopatra Skrevet 16. april 2007 #15 Skrevet 16. april 2007 Jeg ser at mange av dere skriver at dere har sagt navn i søvne, men ingen av dere vil fortelle hva dere hadde gjort om dere hadde hørt typen si et damenavn i søvne. Tror nok dere hadde blitt litt skptisk. ← Jeg hadde ikke blitt skeptisk så lenge jeg ikke hadde en mistanke om at han var utro. Det hadde også kommet an på hvordan han sa navnet. Sa han noe mer enn bare navnet da?
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2007 #16 Skrevet 16. april 2007 Tror jeg hadde villet snakke med han om det... Jeg hadde selv spurt hvem drømte du om i natt da? Med et smil.... Og tatt det derfra... Om det er andre ting som gjør at du er mistenksom blir det jo en annen sak. Men jeg kan fortelle deg at sjalusi ikke fremmer gode ting... Jeg tenker på hva jeg selv kunne tent på i denne stund da mannen er langt langt vekke på seminar med firmaet sitt der de har samlet ca hundre personer i skrivende stund.... Jeg hadde blitt gal om jeg skulle tenke på hva som kan skje.... Ingenting er sikkert her i verden..
Gjest Gjest_Fortvilet_* Skrevet 16. april 2007 #17 Skrevet 16. april 2007 Virket som det var noe morsomt han drømte, for han sa navnet i en lattermild måte! Jeg tror ikke han er utro som at han ligger med henne. Men jeg tror kanskje han kan være betatt. Han har aldri blitt med på sånne utflukter sammen med jobben før nå de siste 2 månedene. Jeg sendte melding tilbake og nevnte hva han hadde sagt i søvne.
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2007 #18 Skrevet 16. april 2007 Jeg ser at mange av dere skriver at dere har sagt navn i søvne, men ingen av dere vil fortelle hva dere hadde gjort om dere hadde hørt typen si et damenavn i søvne. Tror nok dere hadde blitt litt skptisk. ← Samboern min sa navnet på ei han jobber sammen med i søvne, i en setning som var ca sånn her "hehe, nei, det er i hvert fall ikke ***** som har gjort det". Jeg hadde sikkert blitt litt sjalu i mine mer usikre tider, men jeg vet hvem dama er, hvordan kontakt de har (har sett dem i sosiale settinger flere ganger), hvordan hun ser ut, at hun er høygravid med mannen sin, at samboern min og jeg har det bra osv. Dessuten har jeg drømt om andre menn selv - det er faktisk ikke noe man kontrollerer. Så jeg tror ikke sånt er noe å bekymre seg for, så lenge han oppfører seg normalt ellers.
Gjest Gjest_Fortvilet_* Skrevet 16. april 2007 #19 Skrevet 16. april 2007 Fikk svar tilbake: Sier du det? Gå og legg deg nå vi snakkes imorgen! Hva skal det bety?
Gjest Gjest_Fortvilet_* Skrevet 16. april 2007 #20 Skrevet 16. april 2007 Tror jeg skal ta den kjøreturen alikevel jeg. Oppdaterer dere imorgen tidlig på hvordan det gikk. kommer til å legge meg når jeg kommer hjem igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå