Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Rasert av katter" sier overskriften...

Men jeg vil jo mene at damen har en sentral rolle i det hele også da.

Rasert av katter

:overrasket:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er vel ikke helt riktig å skylde på kattene... Reagerer ellers litt på at de gjør dama ganske lett gjenkjennelig ved å vise bilde av huset og skrive hvor hun har bodd før. Og så tror jeg VG sliter med bøyning av trønderlån i bestemt form.

Skrevet

Stakkars katter som har vært innestengt der.

Skrevet
:overrasket: Stakkars katter, godt hun ikke har lov til å eie dyr lenger. Men hvem skal egentlig sjekke det :klø:
Skrevet

Har kattene slengt møbler og inventar rundt omkring?

Har de nektet å gå ut med søpla?

Rydder de ikke og vasker tøy?

Frekke katteskinn!!!!

Tragisk historie. Damen burde vært hengt ut med bilde i avisene så folk kan gjøre mattilsynets jobb og passe på de stakkars kattene i hennes neste nabolag.

Skrevet
Har kattene slengt møbler og inventar rundt omkring?

Har de nektet å gå ut med søpla?

Rydder de ikke og vasker tøy?

Frekke katteskinn!!!!

:ler:

Dette er jo helt sykt! Kjipt for kattene, utrolig dårlig gjort av den kjerringa!! Men åssen kan ho klare å leve oppi den søppelhaugen selv? MOTBYDELIG!

Skrevet

Jeg synes dette er skammelig.Og huset ser ikke ut lenger.

Dette var på 90 tallet et kjempe flott hus,både innvendig og utvending.

Nå skal det settes FYR på.

Og denne damen BURDE få straff for katteholdet sitt.

Skrevet

Jeg tipper det er en såkalt personlig tragedie, kanskje katteeieren var blitt alvorlig psykisk syk så hun ikke orket noenting.

Får man f.eks. en alvorlig depresjon orker man ingen verdens ting, bare det å hente posten kan være så vanskelig at andre må ta seg av det.

Skrevet

Jeg tror det må være psykisk lidelse som ligger bak. Ikke at det er noen unnskyldning.

Tenk å bo sånn, fytti katta :ler:

Gjest Miss Guided
Skrevet
:ler: 

Dette er jo helt sykt! Kjipt for kattene, utrolig dårlig gjort av den kjerringa!! Men åssen kan ho klare å leve oppi den søppelhaugen selv? MOTBYDELIG!

Hun klarte jo ikke det i lengden heller, hun flyttet ut derfra og overlot huset til kattene. Hun har visst gjord dette før også, et annet sted. Så det er nok noen psykiske plager i denne saken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...