Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er det noen som vet hvilken timelønn man kan forvente som butikkmedarbeider i Kiwi? Håper på svar.

Jeg fikk 120 kr, da var jeg 19.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enda godt lønnen har gått opp, jeg hadde 89 kr/t for 6 år siden. Var da 22.

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet
Samme her. Har jobbet innen flere ulike bransjer med søndagsåpent og har alltid fått tillegg for å jobbe da, men langt fra 100 %.

Vet at endel steder sikrer seg ved å si at man får helligdags-betaling om butikken ekstraordinært holder åpent på f.eks søndager - men om søndager er "en del av pakka" og/eller butikken har åpent på spesielle søndager hvert år (for eksempel i desember) så kan man ikke kreve helligdags-betaling.

Skrevet
Vet at endel steder sikrer seg ved å si at man får helligdags-betaling om butikken ekstraordinært holder åpent på f.eks søndager - men om søndager er "en del av pakka" og/eller butikken har åpent på spesielle søndager hvert år (for eksempel i desember) så kan man ikke kreve helligdags-betaling.

Når jeg jobber søndager, får jeg 40 kroner ekstra per time. Når det er påske/pinse får jeg langt mer i tillegg. Er dog en anna bransje, men der får vi ikke 100 prosent tillegg en vanlig søndag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...