MellonCollie Skrevet 16. april 2007 #1 Del Skrevet 16. april 2007 Var på et jobbintervju i dag, men er nok ikke aktuell til jobben jeg søkte. MEN de hadde et annet tilbud til meg, og skal derfor på et nytt intervju på onsdag. Den jobben jeg nå skal intervjues til er gjennom et rekrutteringsbyrå. Jobben innebærer å bygge opp samt implementere et HR-system for denne landsdekkende bedriften. Med andre ord en kjempeutfordrende jobb, med mye ansvar. Men jeg er ganske ung, og har lite relevant erfaring - men en bachelorgrad med gode resultater innenfor fagområdet. Skal snakke med konsulenten min angående jobb etter intervjuet på onsdag. Hva synes dere høres ut som en rimelig lønn? Blank på dette her... Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidi26 Skrevet 16. april 2007 #2 Del Skrevet 16. april 2007 Tipper begynnerlønnen for vil ligge på 300-350.000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dront Skrevet 16. april 2007 #3 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Jeg vil tro begynnerlønna ligger litt over 300 000 i hvert fall, ettersom det virker som en privat og stor bedrift. Samboern min har jobbet med noe liknende i en liten "fattig" bedrift og ligger rett under 300 000 med bachelor. En ting du kan gjøre om du føler du ikke vil kreve for mye, er å avtale ny individuell lønnsforhandling innen f eks et halvt/ett år. Tenker jeg, da, har ikke mye slik erfaring selv. Endret 16. april 2007 av dront Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 23. april 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 23. april 2007 Tar opp denne igjen, for jeg fikk jobben!!! Nå er jeg glad Skal avtale lønn på onsdag, har satt litt diverse folk på saken og undersøke - men da satser jeg på rundt 300.000 kr da. Og i timelønn vil vel det tilsvare litt over 150 kr om ikke jeg tar helt feil...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 23. april 2007 #5 Del Skrevet 23. april 2007 Du tar kr 300.000/1950 timer og får: 153,85 kr pr time. Gratulerer med ny jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dront Skrevet 23. april 2007 #6 Del Skrevet 23. april 2007 Gratulerer med jobb Som nevnt, jeg ville prøvd å avtale ny lønnsforhandling innen ikke altfor lang tid. Ellers synes jeg 300 000 høres greit, men ikke spesielt høyt ut, men du sier jo selv at du ikke har særlig relevant erfaring. Lykke til uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 23. april 2007 #7 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg synes faktisk 300.000 høres lite ut. Ville forsøkt meg på 340k. Uansett, lykke til og gratulerer med jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 23. april 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 23. april 2007 Takk for svar - synes selv det med reforhandlinger hørtes bra ut. Snakket med onkelen min nå - han driver med rekruttering, og mente selv at 160 i timen ikke ville være for mye. For meg så høres den summen veldig mye ut, men jeg er tross alt vane med heeelt andre ting som deltidsarbeider som bartender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gribo Skrevet 26. april 2007 #9 Del Skrevet 26. april 2007 eh, jeg ville forventet en startlønn på 400 000 IT markedet idag er helt vilt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bhrsrk Skrevet 26. april 2007 #10 Del Skrevet 26. april 2007 Jobben innebærer å bygge opp samt implementere et HR-system for denne landsdekkende bedriften. Med andre ord en kjempeutfordrende jobb, med mye ansvar. Men jeg er ganske ung, og har lite relevant erfaring - men en bachelorgrad med gode resultater innenfor fagområdet. ← Vanlig begynnerlønn etter bachelorgrad er antageligvis rundt 300k, men en kjempeutfordrende jobb med mye ansvar der du skal implementere et HR-system for landsdekkende bedrift høres mer ut som lange dager med mye stress og lønn på minst 400k med mulighet til å oppnå 500-600k eller mer ganske raskt eller vha bonus dersom det blir suksess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laban75 Skrevet 27. april 2007 #11 Del Skrevet 27. april 2007 Syntes også 300k var lite. Spent på hva du endte på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 27. april 2007 #12 Del Skrevet 27. april 2007 Ville sagt at jeg forventet 300-330 000 for en 08-16 jobb, og at jeg enten ønsket overtidsbetalt eller fastlønn på 350 000+. Her kommer du til å jobbe MYE: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 27. april 2007 Forfatter #13 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg endte på 160 kr timen, dvs 312.000 i året. Dette gjelder for 8-16. All overtid betales ekstra for, ettersom kunden faktureres per time. Det at jeg faktisk går gjennom et vikarbyrå trekker jo også ned noe for meg, men jeg er veldig fornøyd så langt, jeg. Dessuten er det mulighet for reforhandling senere. Takk for alle innspill, ikke så lett å være "ny" i arbeidslivet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå