Gå til innhold

Dagens deeeeilige fangst! :-))

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fine bilder. Likte spesielt bokfinken, friske fine farger og god positur. :)

Skrevet

Takk :)

Skrevet

Den var fin den siste av sommerfuglen også, veldig fint med så tydelige nerver i vingene og nesten tilsvarende mønster i gresset under. Da blir det liksom sammenheng i bildet. Lurt å være bevisst på.

Skrevet

jøss, så fine :)

har du tatt de selv, altså..?

Skrevet
Den var fin den siste av sommerfuglen også, veldig fint med så tydelige nerver i vingene og nesten tilsvarende mønster i gresset under.

Så fint at du la merke til det :)

Skrevet (endret)
har du tatt de selv, altså..?

Tviler du? ;)

Endret av NovaFlare
Skrevet

Flotte bilder :) Likte det siste best :)

Skrevet

Tusen takk!! :)

Skrevet
Tviler du? ;)

he he neida, jeg ville bare være sikker på at jeg hadde forstått det riktig ;)

Skrevet

Jeg har fulgt med på alle bildene du har lagt ut (tror jeg iallefall), og jeg vil si at jeg synes du har et godt blikk for motiver. Om det var noe jeg skulle sette fingeren på må det være komposisjonen i bildet. Jeg synes ikke at den er skrekkelig, og jeg synes helt klart at du har blitt bedre på det siden de første bildene. Men jeg er helt sikker på at du kan bli enda bedre og mer bevisst på hva du gjør og hvorfor du gjør det. Det tyder resten på. :)

Også må jeg si at det er veldig inspirerende at du viser frem bilden du tar!

Skrevet
Jeg har fulgt med på alle bildene du har lagt ut (tror jeg iallefall), og jeg vil si at jeg synes du har et godt blikk for motiver. Om det var noe jeg skulle sette fingeren på må det være komposisjonen i bildet. Jeg synes ikke at den er skrekkelig, og jeg synes helt klart at du har blitt bedre på det siden de første bildene. Men jeg er helt sikker på at du kan bli enda bedre og mer bevisst på hva du gjør og hvorfor du gjør det. Det tyder resten på.  :) 

Også må jeg si at det er veldig inspirerende at du viser frem bilden du tar!

Enig i dette, ville prøvd å beskjære bildene på ulike måter. Helt enkelt kan man vel si at målet med god komposisjon er sammenheng, at motivet framheves mer og at bildet forenkles (at det blir mindre av unødvendige ting og rot). Sånn som i bildet med sommerfuglen kunne du også prøvd å gjøre det om til sort/hvitt bare for å se tydeligere at det er mønsteret og lys og skygge som "gjør" bildet, ikke fargene i så stor grad. I andre bilder er selvsagt fargene viktigere.

Skrevet

Tusen takk for hyggelige kommentarer, og ikke minst tips og råd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...