Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Skandiabanken som bank nå, og er vel egentlig ganske så fornøyd med det. Men se at Landkreditt kan skilte med mye gunstigere rente. Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fornøyd med Landkreditt sålangt. Nettbankløsningen er ikke spesielt fancy, men den er solid, robust og funker med flere browsere noe som er mye viktigere for min del. Man får kodekort som enkelt går i lommeboka og som ikke går tom for batteri eller andre ting, så man kan logge på uansett hvor man er i verden.

Skrevet

Jeg hadde jo tenkt på landkreditt, fordi de har samme nettbanksystem/oppsett som +bank, som vil si at da kunne sambo kanskje skifte bank så vi fikk lik bank. Og det er jo et greit system. Det at jeg også fikk legg bakpå kortet vil jeg ha, siden jeg ofte må vise det. MEn jeg valgte skandia fordi da fikk jeg alt i orden før jeg dro til london rett og slett.. Jeg var litt treg og som sagt er min bank helt forferdelig med gebyrer og tar penger i hytt og pine.

Skrevet

Vi har Landkreditt.

Som Bhrsrk sier, så er ikke nettbanken fancy, men den fungerer veldig godt.

Da jeg hadde Skanida trodde jeg egentlig ikke at det med legitimasjon bakpå var så viktig, men nå når jeg har det så er jeg veldig glad for å ha det!

Landkreditt er like billig, men bedre.

Skrevet

Har noen prøvd landkreditt på mac?

Funker det greit? Jeg har sett på demoen av nettbanken, og det kommer opp en helt hvit site med alle skriften, veldig ouversiktlig.. Jeg så på den for litt siden og da så den ut som +bank sin.

Skrevet

Funker det greit? Jeg har sett på demoen av nettbanken, og det kommer opp en helt hvit site med alle skriften, veldig ouversiktlig.. Jeg så på den for litt siden og da så den ut som +bank sin.

Mac er ikke noe problem med Landkreditt, jeg bruker Firefox til nettbank-ting, men det funker fin-fint i Safari også.

Skrevet

Jeg har Mac! Landkreditt funker bedre i Safari enn hva Skandiabanken gjør.
Skrevet

Er veldig fornøyd med Landkreditt, enkelt og greit.

Fungerer bra og har hyggelig og rask service om du trenger å komme i kontakt med dem pr. mail eller telefon.

Nettbanken fungerer fint, kodekortet er praktisk og jeg har ikke opplevd noen problemer.

Skrevet

Da slipper jeg å tenke på det!

Jeg måtte bruke firefox til skandia før jeg fant ut at jeg kunne overføre sertifikatene til safari. Jeg liker ikke firefox, og spesielt hvis jeg må ha en ekstra nettleser bare p.g.a nettbank ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...