onyx Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Noen som kjenner til merker som lager snertne sandaler til breie føtter? For 1000end gang har jeg prøvd å finne kule sommersandaler, men føttene mine er for breie! Sportssandaler er forøvrig ikke noe problem, de kan jo som regel reguleres over foten.
Gjest Blanca Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Prøvd merker som El Naturalista og Camper? Jeg har har også pailabber og har funnet sandaler derfra. De er kanskje ikke snertne i betydningen paljetter og sukkertøysfarger, men gode kvalitetssko som er litt organiske og tøffe.
onyx Skrevet 16. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2007 Joda, camper er jeg glad i og har flere par sandaler som nå begynner å bli ganske utslitt. Men her jeg bor nå er det ikke noen skobutikker som har særlig utvalg, og å bestille på nettet uten å ha prøvd gidder jeg ikke.
Gjest Blanca Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Skoringen fører endel El Naturalista, om det kan hjelpe deg.
Gjest Mayamor Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Har samme problem. Har kjøpt meg et nytt par med rieker sandaler i år. Ikke så lekker, men ikke sportsandal heller... http://www.skoringen.no/kollektion/kollekt...-1&FirstTimer=1
Annie Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 Sliter med det samme og fant faktisk et par pene sandaler på Økonomisko. Hadde egentlig ikke råd den dagen, men klarte ikke la være når jeg endelig fant noen fine som passet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå