Gjest Corto Maltese Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Av disse 2 ting som kan skje av hvilken ville vært den apsolutte værste nyheten dere kunne fått.... det er også et alternariv 3
Gjest Tweek Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Jeg har ikke søster så stemte besteveninne.
Gjest Silmarill Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 (endret) For ein latterlig spørreundersøkelse! ← Corto er kjent for å ha det, men han kan vel spørre om det uansett hva du mener. Min søster såklart. Forøvrig er det aller værste jeg evt. ikke vil oppleve, ikke nevnt her. Endret 16. april 2007 av Silmarill
Gjest Corto Maltese Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 For ein latterlig spørreundersøkelse! ← for et latterlig svar
Gjest Corto Maltese Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 Corto er kjent for å ha det. Min søster såklart. Forøvrig er det aller værste jeg evt. ikke vil oppleve, ikke nevnt her. ← er jeg kjent for og ha latterlige spm.?...vel da gidder jeg ikke skrive noe spm lenger.
Gjest Silmarill Skrevet 16. april 2007 #7 Skrevet 16. april 2007 er jeg kjent for og ha latterlige spm.?...vel da gidder jeg ikke skrive noe spm lenger. ← Som jeg skrev til deg på PM så er ikke svaret mitt det du siterer Corto. Jeg endret det før du skrev det du siterte her selvom det er 1 minutts mellomrom! Jo, lag slike poller du gjør, det er din fulle rett og jeg syns ikke de er latterlige.
Gjest Tessmira Skrevet 17. april 2007 #9 Skrevet 17. april 2007 At din bestevennine hadde tatt selvmord, siden jeg ikke har noen søster..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå