Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_cecilie_*
Skrevet
Hei!

Jeg sliter med tørr hud, samt at jeg har ganske røde kinn og nupper på siden av kinnene, så har sensitiv hud også. Nesten aldri kviser eller urenheter. Jeg sliter med å finne en hudkrem som fungerer. Har prøvd Decleor Harmonie smoothing cream og Matis fundamental beautifying cream, men syns disse ble for tørre for meg, og huden føltes ut som to nr for små, samt at det klødde litt.

Har hørt at Babor C cream( husker ikke helt navnet) skal være ganske bra. Noen erfaringer med denne?

Hvordan er det å blandet fks en renseserie fra Decleor med hudkrem fra Babor?

Ellers, har du noen anbefalinger til meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest carlione
Skrevet

hei Rosenrød

eg er hudpleier og driver med dette merket. rensen er veldig god. den er ito trinn og tar både fettløslig og vannløslige stoffer. :) ville bare si at den c-cremen i serien heter complex-c såg nåken andre lurte på det.

Skrevet

Noen anbefalinger på Babor produkter til en med tørr hud?

• 11 måneder senere...
Gjest kristintuva
Skrevet
SV: Babor er en veldig bra serie... spesielt rensen! nå står det ingenting om alderen din, men min erfaring er at de som er unge får kviser av babor!!! Serien er veldig aktiv, dvs at den "jobber" veldig med huden, å det kan resultere i kviser og urenheter. spesielt dersom en er ung og huden ikke trenger få tilført så mye mer enn fuktighet. Har flere kunder som opplever det(er selv hudpleier). jeg pleier anbefale babor for de som er 30 år og oppover, men det er alltid unntak!!!

Jeg er helt enig med deg. jeg er 17 år og går på hudpleielinjen, vi bruker babor men det passer virkelig IKKE til huden vår. Det er et fantastisk produkt til litt eldre hud:D

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Cathrine_*
Skrevet
Ja, 2-steg renseoljen er helt fantastisk. Absolutt den beste rensen jeg vet om, og jeg kjøper den alltid igjen. Dessverre veldig dyr hos hudpleier i Norge, men i Tyskland for eksempel koster den halvparten.

Hei!

Lurer på om noen vet hvordan man går frem hvis man vil bestille babor produkter fra Tyskland, og hvor mye det koster?

• 5 måneder senere...
Gjest bruker babor
Skrevet
Har nå brukt produktene en stund og er veldig førnøyd! Har den tofaserensen og dagkremen calming sensitive. Har også bestilt fuktighetsgivende serum og en solkrem, men dette har ikke kommet ennå. Har lyst til å prøve noen av maskene deres, men det er så mange å velge mellom.... Noen som har en eller flere å anbefale? Forrige gang jeg var hos hudpleieren brukte hun en maske som blandt annet inneholdt brennenesle, for å åpne porene før hun hadde på en fuktighetsmaske. Dessverre fikk jeg ikke med meg hva den het, er det noen som vet det?

Masken med brennenesle er god, men er veldig sterk, så er ikke for salg, kunn til bruk i salong utført av hudpleier

• 2 uker senere...
Gjest eeeeh
Skrevet
Masken med brennenesle er god, men er veldig sterk, så er ikke for salg, kunn til bruk i salong utført av hudpleier

må si jeg ble litt småirritert nå..

Hadde lest om md formulations og gikk til en hudpleieklinikk. de første ikke den serien, men anbefalte meg babor-serien, og jeg handlet for 1500,-. jeg sa at jeg slet med kviser, hudormer og fet hud. og da anbefalte hun altså babor.. jeg er 24. jeg synes det er jævlig rart om hun gjorde dette dersom det fremkaller enda flere kviser!

at det blir litt flere i starten vil jeg forstå, ettersom det sikkert kan ta litt tid å rense, og det vil blusse opp litt frem til dette er gjort. iallfall sies det at det er vanlig ved andre behandlinger.

:snurt:

• 1 år senere...
Skrevet (endret)

må si jeg ble litt småirritert nå..

Hadde lest om md formulations og gikk til en hudpleieklinikk. de første ikke den serien, men anbefalte meg babor-serien, og jeg handlet for 1500,-. jeg sa at jeg slet med kviser, hudormer og fet hud. og da anbefalte hun altså babor.. jeg er 24. jeg synes det er jævlig rart om hun gjorde dette dersom det fremkaller enda flere kviser!

at det blir litt flere i starten vil jeg forstå, ettersom det sikkert kan ta litt tid å rense, og det vil blusse opp litt frem til dette er gjort. iallfall sies det at det er vanlig ved andre behandlinger.

:snurt:

Jeg har i hvert fall helt motsatt erfaring fra Babor. Vi jobber en del med serien nå (hudpleieskolen), og den virker til å passe veldig godt til oss. Helt forelsket i Babor alle sammen.

Hvilke produkter fikk du da?

Jeg er 20 år.

Endret av Elyssa
Skrevet

Har nå brukt produktene en stund og er veldig førnøyd! Har den tofaserensen og dagkremen calming sensitive. Har også bestilt fuktighetsgivende serum og en solkrem, men dette har ikke kommet ennå. Har lyst til å prøve noen av maskene deres, men det er så mange å velge mellom.... Noen som har en eller flere å anbefale? Forrige gang jeg var hos hudpleieren brukte hun en maske som blandt annet inneholdt brennenesle, for å åpne porene før hun hadde på en fuktighetsmaske. Dessverre fikk jeg ikke med meg hva den het, er det noen som vet det?

hei

Babor er kanon gode produkter. Masken heter rich vitalizing mask, og påføres litt før hun begynner på selve behandlingen. denne masken fås ikke for salg i norge til kundene.

Hensikten med masken er for å vurdere hvor mye fuktighet og slik huden trenger,og er grunnleggende for videre behandling i salong. det er en blodsirkulasjons maske, slik at etter denne masken, blir produktene du påfører etterhvert, blir bedre tatt opp av huden:)

Anbefaler ikke deg å kjøpe denne, med tanke på du har sensitiv hud og kan dermed føre til irritasjon.

Prøv Calming sensitiv masken til babor:) den er veldig god

Skrevet

Jeg ELSKER Babor mer enn noe annet... Jeg har vært på kurs med Babor ansiktsprodukter og kroppsprodukter:) Går siste året på hudpleien, så bruker mye av disse produktene på kunder. Vi har flere serier, men stor sett er alle mest fornøyd med Babor:)

ANbefales på det STERKESTE!!! :)

• 6 måneder senere...
Skrevet

Har nå hatt ansiktsbehandling igjen og fikk anbefalt et serum fra Babor, vita balance. Dette skulle gi mye fukt, noe huden min trenger. Noen som kjenner til dette serumet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...