Rosenrød Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Jeg er blitt anbefalt produkter fra hudpleieserien Babor, og lurer på om noen har erfaringer med denne serien? Hudpleieren mente at spesielt rensen i dette merket var veldig god.
Gjest gloria Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Jeg bruker denne renseserien, samt en krem og noen masker fra Babor. Er kjempefornøyd med produktene, og det trass i at jeg BARE bruker produkter anbefalt av hudpleiere. Er også verdt å nevne at jeg er litt sensitiv i huden, men Babor har vært veldig mild med den om jeg kan si det slik.
onyx Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Ja, 2-steg renseoljen er helt fantastisk. Absolutt den beste rensen jeg vet om, og jeg kjøper den alltid igjen. Dessverre veldig dyr hos hudpleier i Norge, men i Tyskland for eksempel koster den halvparten.
Rosenrød Skrevet 16. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2007 Så at de hadde den på Beautybridge, så kommer sikkert til å kjøpe den der. Jeg har også litt sensitiv/tørr hud, så tenker å kjøpe ansiktskrem for denne hudtypen. Og så snakket hun om et fuktighettserum som skulle under kremen, noen som kjenner til det?
onyx Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Ja, har brukt et fuktighetsserum før, husker ikke hva det heter. Det finnes flere om jeg ikke husker feil. I tillegg finnes det noen ampuller med intensivbehandlinger som er veldig gode. Fuktighetskremene er helt ok, jeg fant egentlig aldri en drømmekrem som jeg syntes var verdt prisen i Norge.
Mirepoix Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 Fikk prøver på 2-steg renseolje, da jeg hadde praksis i hudpleiesalong en gang i tiden! og var kjempe fornøyd med den..Anbefales!
Gjest Elastica Skrevet 17. april 2007 #7 Skrevet 17. april 2007 Jeg bruker babor renseserie og kremer, dag-, natt- og øyekrem, samt peeling og maske. Er veldig fornøyd, men synes serumene er oppskrytt.
Gjest ElCaramba Skrevet 17. april 2007 #8 Skrevet 17. april 2007 Jeg er også veldig fornøyd med Babors produkter. Eneste minuset er at de er dyre....
Gjest Tigerjente Skrevet 19. april 2007 #9 Skrevet 19. april 2007 Jeg har jobbet med babor i 1,5 år. Hadde mange fornøyde kunder. Jeg har selv vurdert å begynne igjen med produktene. Er det noe dere lurer på er det bare å spørre, kan prøve å hjelpe så godt jeg kan, men det er noen år siden jeg jobbet med Babor.
Fresita Skrevet 20. april 2007 #10 Skrevet 20. april 2007 Hei! Jeg sliter med tørr hud, samt at jeg har ganske røde kinn og nupper på siden av kinnene, så har sensitiv hud også. Nesten aldri kviser eller urenheter. Jeg sliter med å finne en hudkrem som fungerer. Har prøvd Decleor Harmonie smoothing cream og Matis fundamental beautifying cream, men syns disse ble for tørre for meg, og huden føltes ut som to nr for små, samt at det klødde litt. Har hørt at Babor C cream( husker ikke helt navnet) skal være ganske bra. Noen erfaringer med denne? Hvordan er det å blandet fks en renseserie fra Decleor med hudkrem fra Babor? Ellers, har du noen anbefalinger til meg?
Gjest Tigerjente Skrevet 20. april 2007 #11 Skrevet 20. april 2007 Hei Fresita. Jeg kan ikke huske en krem som heter C cream, derimot kan jeg huske en som heter Complex C. Denne er for Matt og stresset hud, tilfører antioksidanter, og forsinker aldring. Jeg er også selv veldig tørr i huden spesielt på vinteren. Da er redningen for meg Babor Hydro Flavon Cream, den spiller veldig på fukten i huden, ikke fettet. Om du prøver den på dagen, og en fet krem på kvelden kan det være bra. Den er veldig lett, og derfor har den blitt min favoritt blandt Babor sine kremmer. MEN, siden du sier du er sensitiv også, så er det viktig å behandle den sensitiviteten. Da kan du prøve Calming Sensitive som nattkrem. En annen ting du kan bruke er ampuller. Hydra Plus Aktiv Fluid gir mye fuktighet. Å bruke renseserie og krem fra forskjellige merker gjør ingenting. Produktene er ikke laget sånn at virkningen stopper da. Du kan igrunn mikse og matche så mye du vil, selv om egentlig produsenten selvsagt vil at du skal holde deg til demmes serie, men finner du noe som passer deg bedre, så velg det
Fresita Skrevet 22. april 2007 #12 Skrevet 22. april 2007 Takk for svaret:) Skal ut i morgen for å teste kremene!
Imogen Skrevet 1. juni 2007 #13 Skrevet 1. juni 2007 Er det noen som vet om det finnes noe oversikt på nett over hva Babor sine produkter koster i Norge? Jeg bruker Cleansing Hy-Öl og Phytoactive, og trenger snart nytt, men jeg har glemt hva de koster.. Så ser jeg at de har disse produktene på beautybridge.com, men jeg vet ikke hvor mye man sparer når man skal betale toll og frakt i tillegg... Noen som vet hva de koster her til lands, eller om jeg kan finne det ut på nett?
Imogen Skrevet 1. juni 2007 #14 Skrevet 1. juni 2007 Jeg fant visst ut av det likevel, beautybridge lønte seg veldig, så jeg bestilte derfra:) Noen som har erfaring med leveringstid derfra?
Rosenrød Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 2. juli 2007 Har nå brukt produktene en stund og er veldig førnøyd! Har den tofaserensen og dagkremen calming sensitive. Har også bestilt fuktighetsgivende serum og en solkrem, men dette har ikke kommet ennå. Har lyst til å prøve noen av maskene deres, men det er så mange å velge mellom.... Noen som har en eller flere å anbefale? Forrige gang jeg var hos hudpleieren brukte hun en maske som blandt annet inneholdt brennenesle, for å åpne porene før hun hadde på en fuktighetsmaske. Dessverre fikk jeg ikke med meg hva den het, er det noen som vet det?
Gjest Tigerjente Skrevet 5. juli 2007 #16 Skrevet 5. juli 2007 Jeg tror faktisk Brennenesle masken er salong-produkt uten å si noe helt sikkert. Kan ikke huske at vi solgte den når vi brukte produktene.
onyx Skrevet 5. juli 2007 #17 Skrevet 5. juli 2007 Jeg fant visst ut av det likevel, beautybridge lønte seg veldig, så jeg bestilte derfra:) Noen som har erfaring med leveringstid derfra? bare nevne at finner du en tysk side som selger Babor, så er det ofte veldig mye billigere!
Gjest Gjest_hanne_* Skrevet 1. oktober 2007 #18 Skrevet 1. oktober 2007 Har nå brukt produktene en stund og er veldig førnøyd! Har den tofaserensen og dagkremen calming sensitive. Har også bestilt fuktighetsgivende serum og en solkrem, men dette har ikke kommet ennå. Har lyst til å prøve noen av maskene deres, men det er så mange å velge mellom.... Noen som har en eller flere å anbefale? Forrige gang jeg var hos hudpleieren brukte hun en maske som blandt annet inneholdt brennenesle, for å åpne porene før hun hadde på en fuktighetsmaske. Dessverre fikk jeg ikke med meg hva den het, er det noen som vet det? SV: Brennenesle maska er et salong- produkt, kunder kan ikke få den kjøpt!
Gjest Gjest_hanne_* Skrevet 1. oktober 2007 #19 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg er blitt anbefalt produkter fra hudpleieserien Babor, og lurer på om noen har erfaringer med denne serien? Hudpleieren mente at spesielt rensen i dette merket var veldig god. SV: Babor er en veldig bra serie... spesielt rensen! nå står det ingenting om alderen din, men min erfaring er at de som er unge får kviser av babor!!! Serien er veldig aktiv, dvs at den "jobber" veldig med huden, å det kan resultere i kviser og urenheter. spesielt dersom en er ung og huden ikke trenger få tilført så mye mer enn fuktighet. Har flere kunder som opplever det(er selv hudpleier). jeg pleier anbefale babor for de som er 30 år og oppover, men det er alltid unntak!!!
Rosenrød Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #20 Skrevet 1. oktober 2007 Det skjedde faktisk med meg! Likte rensen kjempegodt i starten, men etterhvert fikk jeg neon kviser, og det pleier jeg aldri å ha.... Så nå er jeg gått over til en rens fra Guinot, og merker at huden er tilbake til normalen. Veldig synd, for jeg likte egentlig Babor. menmen... Er nettopp fylt 30 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå