Gjest Gjest Skrevet 12. april 2008 #101 Skrevet 12. april 2008 Vi har ei i klassen som har en veldig dårlig impulskontroll og åpner kjeften i ett kjør. Vil ikke påstå at du kommer ut så mye glupt! Det er på mange måter frustrerende og irriterende, men det kommer noen gullkorn av og til. En dag snakket vi om en tur til Nord Norge, og gudene vet hva hun tenkte på der og da, men plutselig bryter hun ut : "Hva er det som skjer hvis man blir gravid i Nord Norge 'a?" Alle braste ut i latter, og hun ble tomatrød i trynet. Hun ble ikke noe mindre rød når læreren svarte: "Da reise du heimatt, ploppe ut ungen og så ordne du opp med han Same Jokk-Jokk seinar!" En gang sa hun: "Jeg føler meg litt som den femte vogna på hjula...."
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2008 #102 Skrevet 12. april 2008 Vi hadde gymtime ute og skulle løpe blant annet 100-meter og 60-meteren på tid. Etter instruksene var gitt , spurte en i klassen : " Hvor langt er 60 meter?"
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2008 #103 Skrevet 12. april 2008 Ler så jeg griner!! Datteren min hadde en leke-rangle som spilte en melodi om man trykket på en knapp. Muttern så på denne, og sa "går den på batteri eller?" "Nei, den går på luft" sier jeg. "Åja" kommer det fra henne. Så begynte jeg å le, og hun bare så rart på meg og lurte fælt på hva jeg lo av....? Jeg synes egentlig ikke det var et så rart spørsmål. Det kunne jo ha vært en sånn trekkoppting. Vet ikke om du har sett en sånn, men det fantes i hvert fall da din mor var liten.
lille katt Skrevet 12. april 2008 #104 Skrevet 12. april 2008 (endret) ikke akkurat den smarteste kniven i skuffen nei.... Han var nok ikke den søteste bjørnen i skuffen nei Du er nok ikke det raskeste huset i gata! Mange gullfine varianter her . En bekjent skrev følgende i en norskstil om mobbing på ungdomsskolen: "man kan for eksempel bli mobbet hvis man kommer fra trøndelag og sier "æ e nordlænding æ" (skulle henspille på at man kunne bli mobbet hvis man hadde en annerledes dialekt - dette var i Sør-Norge) Endret 12. april 2008 av lille katt
IloveNY Skrevet 12. april 2008 #105 Skrevet 12. april 2008 En jente i klassen min på ungdomsskolen kunne komme med mang et gullkorn! Blant annet dette i en historie time hvor vi hadde om Tsjernobyl ulykken. I boka var det bilde av en liten gutt som manglet en arm, var svært liten for alderen og ja hadde som forventet blitt ganske skadet av strålingen moren hadde fått mens han lå i magen! Hun rekker opp hånda og spør "Herr xxx? Var han en voksen mann som krympet og mistet en arm av strålingsskadene liksom???" En fyr i klassen min klarte å kalle en g-nøkkel for en g-string i en musikk time... Du kan trygt si han ble litt rød i toppen når han forstod feilen! Jeg skal ikke nekte for at jeg kan være litt rask på avtrekkern selv iblant! Tenker ofte koffert hvis jeg er veldig sliten... Noe jeg blir litt mobbet for
*Mummi* Skrevet 12. april 2008 #106 Skrevet 12. april 2008 Utrolig mye morsomt her!!!! Jeg hørte om en som jobba med å drifte PC'er i er stort firma mens EDB fremdeles var i barndommen. En dag fikk han telefon fra en av sekretærene som lurte på om han kunne komme og fikse kaffeholderen på maskinen hennes, den ville ikke komme fram når hun trykket på knappen. Dama hadde pleid å sette kaffekoppen sin i det runde hullet i "hylla" til CD, slik at den hadde blitt bøyd og kilt seg fast. Er det ikke det den er til, da? Den passer jo akkurat, sa hun fornærmet.
IloveNY Skrevet 12. april 2008 #107 Skrevet 12. april 2008 Utrolig mye morsomt her!!!! Jeg hørte om en som jobba med å drifte PC'er i er stort firma mens EDB fremdeles var i barndommen. En dag fikk han telefon fra en av sekretærene som lurte på om han kunne komme og fikse kaffeholderen på maskinen hennes, den ville ikke komme fram når hun trykket på knappen. Dama hadde pleid å sette kaffekoppen sin i det runde hullet i "hylla" til CD, slik at den hadde blitt bøyd og kilt seg fast. Er det ikke det den er til, da? Den passer jo akkurat, sa hun fornærmet.
Carebear1 Skrevet 13. april 2008 #108 Skrevet 13. april 2008 (endret) - Endret 30. januar 2009 av Melania
milla-mor Skrevet 13. april 2008 #109 Skrevet 13. april 2008 (endret) Utrolig mye morsomt her!!!! Jeg hørte om en som jobba med å drifte PC'er i er stort firma mens EDB fremdeles var i barndommen. En dag fikk han telefon fra en av sekretærene som lurte på om han kunne komme og fikse kaffeholderen på maskinen hennes, den ville ikke komme fram når hun trykket på knappen. Dama hadde pleid å sette kaffekoppen sin i det runde hullet i "hylla" til CD, slik at den hadde blitt bøyd og kilt seg fast. Er det ikke det den er til, da? Den passer jo akkurat, sa hun fornærmet. En venninne av meg som jobbet i databutikk, hørte nøyaktig det samme av en kunde. Og en dame som ringte inn og klaget på at pc`en var så treg: "Jeg tråkker og tråkker på pedalen, men den vil ikke starte!". Hun hadde lagt musen på gulvet, og regnet med at det bare var å tråkke ivei som på en symaskin. Og kunden som fikk beskjed om at pc`en kanskje ikke så skriveren, og at det sikkert var derfor han ikke fikk printet ut noe: "Men nå har jeg satt pc`en på gulvet ved siden av skriveren! De må jo se hverandre nå, men det funker ikke!!!". Og mannen som gjerne ville kjøpe en cd med internett, "men hvordan vet jeg om min maskin kan spille det?". Endret 13. april 2008 av milla-mor
*Mummi* Skrevet 13. april 2008 #110 Skrevet 13. april 2008 I min barndom spilte jeg i skolekorps. Vi hadde terpet "Ja, vi elsker" til den store gullmedalje hele våren, og da den store dagen kom, skulle vi spille den rett etter en høytidelig tale ved bekransning av en bauta utenfor kirken. Jeg sto ved siden av ei som var kjent for å glippe utav seg det utroligste. Da dirigenten løftet taktstokken, var det heeeeelt stille i forsamlingen. ...og husk, vi spiller TO vers, hvisket dirigenten. Da kom det høyt og tydelig: Jamen jeg har bare noter til det første verset! Gjett om det kom noen rare lyder fra instrumentene våre de første taktene.... HURRA!
lulle Skrevet 13. april 2008 #111 Skrevet 13. april 2008 Jeg var hos foreldrene mine og spiste middag. Mannen min spurte om jeg kunne ta med hjem en "doggy bag". Jeg sa det til moren min under middagen, hvor da min far sier: Men dere har jo ingen hund.....
Trampe Skrevet 13. april 2008 #112 Skrevet 13. april 2008 Da jeg gikk siste året på VGS reiste klassen min på klassetur til Asia. Vi hadde ei særdeles blond ei i klassen, som rakk opp hånda og spurte læreren "Du, har de måne i Asia?" Læreren ble litt og vi knakk sammen i latter. Læreren kremtet frem et "ja" hvorpå jenta spurte "Ja men er det samme månen som vi har?" Da begynte læreren også å le...
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2008 #115 Skrevet 13. april 2008 Jeg har ei venninde som alltid snakker før hun tenker =) En dag snakket vi sammen 3-4 stk, slik gikk det : Meg - "å, jeg har fått sånn ekkelt gult mellom henda etter jeg tok selvbruningskrem i går, glemte å vaske meg" Venninde 1 - "Haha! Det ser ut som du har spist tyrkisk mat jo" Meg - "Hehe, jeg har samme problem mellom tærne, er skikkelig mørkt!" Venninde 2 - "Å! Spiser de med tærne i Tyrkia!?" HEhe, det er aldri like morsomt når man gjenforteller det, men det værste er at vi sa at de faktisk spiste med tærne i Tyrkia. Så dagen etter kom hun på skolen superflau etter at hun hadde fortalt foreldrene om sin nylig lærte kunnskap, og de hadde selvfølgelig avkreftet det Hun var da ganske flau et par uker etterpå.. =)
Gjest Pet Skrevet 13. april 2008 #116 Skrevet 13. april 2008 En gang sa hun: "Jeg føler meg litt som den femte vogna på hjula...." Femte mann på hjulet, da? Den synes jeg er litt fin. Prøver å se for meg fem mann på et hjul...
linel Skrevet 21. april 2008 #117 Skrevet 21. april 2008 Noen spurte meg en gang om hvor lenge vi hadde sol på kvelden der vi bor. og jeg svarte at "Joda, vi har sol kjempelenge vi, helt til den går ned faktisk!" Blitt mobbet litt for den ja
Gjest Mie marie Skrevet 21. april 2008 #118 Skrevet 21. april 2008 god kvelds underholdning å lese denne tråden. Ler meg i hjel av den om svinesund brua... Søsteren til samboer er kjent for å være dårlig på steder rundt om i Norge. Det er snakk om å reise til Bø i Telemark da hun presterer å si: Men ligger ikke Bø i Telamark i Troms da. For det ble litt langt å reise..haha!
Nabodama Skrevet 22. april 2008 #119 Skrevet 22. april 2008 Ei Venninne av meg som heter Evy Ann skulle ringe til ei annen felles venninne av oss. Mannen hennes tok tlf, og Evy Ann sa hvem hun var, og spurte etter kona. En liten pause kom, før mannen ropte: -Du, det er ei som påstår hu er evig ung, som vil snakke med deg!
La Guapa Skrevet 22. april 2008 #120 Skrevet 22. april 2008 Min venninne: Skulle sende en fax og fikk hjelp av moren sin. Faxen gikk igjenom men allikevel spør hun moren: "har du sendt faxen ?" Moren: : "ja" Min venninne: "det har du vel ikke, jeg ser jo at den ligger der enda" (hun så for seg at papiert magisk forsvant gjennom ledningen og over til mottaker) Samme venninne: "Jeg går ikke med ullegenser...tenk på alle de uskyldige sauene de må slakte for at jeg skal få den genseren" ( jeg måtte forklare henne at man ikke måtte slakte sauen for å klippe av ulla) søt jente...litt blond.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå