Småsmurf Skrevet 9. april 2008 #81 Skrevet 9. april 2008 Kom på en til hvor jeg selv er nokså innblandet: Kjørte over den gamle Svinesundsbroa da de var i ferd med å bygge den nye. Det eneste som var ferdig på den nye var den buen som går over selve veien. Altså ikke noe vei - bare bue. Jeg ser dette og sier høyt til svigefar: "Jøss. Så bratt den broa blir da". Herregud akkurat det sa jeg å! Det var bare meg og foreldrene mine der, men faen så flau jeg ble Godt å høre at det ikke bare er meg...
Jodi Skrevet 9. april 2008 #83 Skrevet 9. april 2008 Ler så jeg griner!! Datteren min hadde en leke-rangle som spilte en melodi om man trykket på en knapp. Muttern så på denne, og sa "går den på batteri eller?" "Nei, den går på luft" sier jeg. "Åja" kommer det fra henne. Så begynte jeg å le, og hun bare så rart på meg og lurte fælt på hva jeg lo av....?
Transe Skrevet 9. april 2008 #84 Skrevet 9. april 2008 Har ei nabodame som skravler i ett uten å tenke så mye. Kommer ikke noe moro ut av henne men masser dumt preik som hun kunne blitt annmeldt for.
Vixenia Skrevet 9. april 2008 #85 Skrevet 9. april 2008 (endret) Her er en fra meg Sambo som er snekker hadde kjøpt seg et nytt bor av noe slag. Jeg sitter å kjeder meg og kikker litt på dette boret før jeg sier " Åja!! Det er et sånnt bor som lager HELT rundt hull!!" Det gikk opp for meg rett etterpå at alle bor lager jo runde hull! Her er noen gullkorn fra søstra mi: Hun og ei venninne var ute å gikk en søndag da de ser en moped med to personer som kjører forbi (det er jo ikke lov). Venninna hennes sier " Oj! Tenk om politiet ser dem a!" Så sier søstern " Men politiet har jo stengt på søndager" Jeg og søstern prater på msn om piercinger. Hun har nettopp tatt piercing i navlen, og lurte på om ikke jeg kunne kjøpe en som hun syns var fin på nettet. jeg sier nei og vi begynner å prate om noe annet. Og etter en stund skriver hun: " Men du? Veit du hvor stort hullet mitt er??" Jeg bare "Hvilket hull??" Hun mente piercinghullet sitt.. heldigvis! Jeg lo så jeg grein leenge etterpå!! Forlenget livet med noen år da ja Endret 9. april 2008 av Vixenia
tjadama Skrevet 9. april 2008 #86 Skrevet 9. april 2008 fiin tråd:) På handle tur med noen venninder: vi stod i sko butikk og titta, hu ene løfter opp en sko (der prislappen ofte står) og bryter ut "guri! XXXkr for ÈN SKO???!?" (husker ikke prisen) vi tenkte ikke at hun var seriøs før vi leeenge leeenge etterpå går i gatene og hun roper "ÅhhhJAA!! FOR 2 såklart!!!" Da skjønte vi hun hadde vært seriøs tidligere, og jeg lo godt som oftest er jeg av den med rask avtrekker i taleveien, så om jeg kommer på flere er jeg tilbake her...
The Kitten Skrevet 9. april 2008 #87 Skrevet 9. april 2008 (endret) En kamerat av meg hadde en diskusjon med en han gikk på videregående med. Hun presterer å utbryte: "Du er så dum ... D-O-M-M". Ikke mange som klarte å holde seg alvorlig da nei. Endret 9. april 2008 av The Kitten
Gjest Gjest_Lillemor_* Skrevet 9. april 2008 #88 Skrevet 9. april 2008 Har en venninne som ikke er så overbegeistret for barn. Hun pleier selvfølgelig likevel å være høflig mot barna og foreldrene deres, men det var en gang hun tråkket skikkelig i baret... En venninne viste stolt frem bilder av sitt nyfødte barn. Da min venninne fikk overrakt bildet til "beundring", utbrøt hun: "Å herregud! Er h*n handicappet???"! Greit nok at ikke alle nyfødte er like pene, men dog... Venninnen min prøvde febrilsk å ro seg bort, men det ble visst en ganske anstrengt stemning rundt bordet etterpå. Ikke pent sagt.
Gjest Reka Skrevet 9. april 2008 #89 Skrevet 9. april 2008 jeg og min venninne fra nordnorge var på shoppingtur i oslos gater i høyhælte sko. så sier at jeg til henne at jeg har så vondt i føtta, hvorpå hun utbryter "ka du sei?? he du vondt i fætta???" :p :dåne:
Søs Skrevet 10. april 2008 #90 Skrevet 10. april 2008 Klarte å drite meg skikkelig ut da jeg var hos samboerens foreldre kort tid etter vi ble sammen. Mora hans viste frem bilder av gullgutten sin og på bildet da han var i 17 års alderen så han så lang og hegslete ut. Så i steden for å si at han så lang og hengslete ut, utbryere jeg "Se på den staka'n 'a!" Pokker at gulvet ikke åpnet seg. Fikke stammet frem hva jeg mente og faren hans lo så tårene trillet. Godt dem ikke var "stive" folk
Gjest gjest A Skrevet 10. april 2008 #91 Skrevet 10. april 2008 På videregående skulle klassen på klassetur, og det ble diskutert hvem som skulle bo sammen. En jente i klassen rekker opp hånden og spør læreren: "Kan vi bestemme selv hvem vi skal ligge med?" Alle lo godt (hun mente ligge på rom med...)
Titti72 Skrevet 10. april 2008 #92 Skrevet 10. april 2008 Fikk denne av en kollega i dag: Jeg har en næsten lige så utroligt vits som også er sand, dog fra mit tidligere job i et andet firma. Skulle undervise en i PC’er og HAN spurgte så, hvordan kommer jeg så på internettet med den PC’er – jeg sagde til ham han skulle bare råbe ind i musen, som lå ved tastaturet ”HALLO ER DER NOGEN PÅ INTERNETTET” – og jeg holdte masken – helt seriøst sad han foran PC’er og råbte ind i musen dagen efter, da han selv skulle jobbe med Pc’eren – og måtte kalde på mig igen da det ikke virkede…. HOLD kæft hvor jeg grinede Syns denne også var konge!!!!!
milla-mor Skrevet 10. april 2008 #93 Skrevet 10. april 2008 Jeg og eks spilte biljard, og da han hadde spredt, skulle jeg spørre om jeg hadde de hele, eller de halve. Men jeg husket så klart ikke at de kalles dèt... Så jeg sa: "Hvilken modell har jeg? Jeg mener... Hvilken stil, liksom? Æsj! Har jeg de runde, eller??". Og jeg til eks: "Det er så dårlig at psykisk utviklingshemmede ikke får ta lappen... Blinde folk har jo kjørt bil i årevis, og så er det liksom mye verre med en sjåfør med Downs...". Etter mye grubling... "Ja, det har jeg aldri tenkt på før, men det er utrolig urettferdig! Fy søren!". Eh... Jeg tror kanskje jeg tulla? Jeg til mamma: "Det er skikkelig slitsomt å gå til helsestasjonen, for da må jeg først gå forbi butikken, og så mot trikken, og så rundt hele skolen. Heldigvis er det kort vei tilbake. Da tar jeg bare snarveien gjennom parken!". *føle seg lur* Det tok laaang tid for jeg hørte det ulogiske i den setningen...
Filur Skrevet 11. april 2008 #94 Skrevet 11. april 2008 Fikk denne av en kollega i dag: Jeg har en næsten lige så utroligt vits som også er sand, dog fra mit tidligere job i et andet firma. Skulle undervise en i PC’er og HAN spurgte så, hvordan kommer jeg så på internettet med den PC’er – jeg sagde til ham han skulle bare råbe ind i musen, som lå ved tastaturet ”HALLO ER DER NOGEN PÅ INTERNETTET” – og jeg holdte masken – helt seriøst sad han foran PC’er og råbte ind i musen dagen efter, da han selv skulle jobbe med Pc’eren – og måtte kalde på mig igen da det ikke virkede…. HOLD kæft hvor jeg grinede Syns denne også var konge!!!!! Å guuud! Jeg hadde en litt teit en her om dagen. Jeg og en arbeidskollega hadde pause sammen, og vi snakket om hår og slikt. Hun sa at hun alltid våknet med pulesveis, og så var vi enige om at det var litt kult når den var stylet. Så sier jeg: -Jeg må jobbe så jævlig hardt for å få pulesveis! (I den mening at jeg skulle style håret slik da), men det var jo ikke det det gan assosiasjoner til..
Gjest Gjestings Skrevet 11. april 2008 #95 Skrevet 11. april 2008 Ikke helt det samme, men jeg syns den er morsom alikevel. Jeg ringer en venninne. Kjæresten hennes tar telefonen. Meg: "Hei, er <navn der>?" Han: "Nei, hun er hos en sånn gummi-kolog". Meg: "Hæ?" Han: "Hun er hos gummi-kologen". Meg: "En hva?" Han: "Jeg aner ikke, men det var det hun sa til meg." Frem til det så trodde jeg hun bare var kjip når hun sa at han aldri hørte etter.
Gjest Glupingen Skrevet 11. april 2008 #96 Skrevet 11. april 2008 En kompis hadde skrevet noe i ei bok. Jeg pekte på skrifta og sa: "står det det"? Sånn liksom - 'står det det som står der'? Smart.
estrella Skrevet 12. april 2008 #98 Skrevet 12. april 2008 Jeg burde seriøst skrive ned mine utsagn, for her er det jeg som alltid kommer med slike ting.. Synd jeg har hukommelse som en gullfisk også! Men utrolig morsom tråd.
kospia Skrevet 12. april 2008 #99 Skrevet 12. april 2008 (endret) Følgende samtale utløp seg mellom en kompis av meg og hans arbeidskollega Arbeidskollegaen: du, jeg skulle gjerne ha pratet med deg om noe, under to øyne altså! Kompis: to øyne???? skal jeg ikke få være med jeg da???? Samme arbeidskollega sa også: det er lys i den andre tunnellen.... Endret 12. april 2008 av kospia
La_Reina Skrevet 12. april 2008 #100 Skrevet 12. april 2008 Jobbet som servitør og var litt ustø i engelsk på den tiden. Hadde noen engelske gjester som lurte på om de kunne få vann på flaske, hvor jeg svarte: We have only water in the spring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå