Gå til innhold

kjenner du sånne som ikke tenker før de prater?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Søsteren min åpner ofte munnen uten å ha kobla til hjernen. I dag spiste hun tunfisk og spør meg. "Neria, hvilken fisk kommer tunfisken fra?" :ler: Vel... Tunfisken?

Videoannonse
Annonse
Gjest Persille
Skrevet (endret)

slettet

Endret av Persille
Skrevet

Jeg har selv pratet før jeg tenkte:

En gang strømmen gikk i hele huset, og TVen slo seg av, sa jeg med den største selvfølgelighet til ungene:

"Jamen da kan vi se en film imens vi venter på at strømmen skal komme tilbake"

:klaske::klaske::klaske:

Gjest Mayamor
Skrevet

:ler: Morsom tråd.

Har en venninne som er blond tvers igjennom, men dog så skjønn. Har mange historier om henne, men det er det å komme på dem da...

Var på fest da vi 18-19 år gamle. Hun kom i en diskusjon med en høy-mørk-stilig gutt om musikksmak. Hørte ikke hva de diskuterte før det kom høylytt fra henne: "Nå blir jeg så opphisset altså"... Og med det mente hun sinna, ikke tent... Har blitt mobbet mye for den... :ler:

Samme venninne: "Kan ikke du komme på besøk til meg istedet - det er kortere for deg og dra til meg enn for meg å dra til deg"... Ja for henne å bli hjemme er jo mye kortere uansett... Men hun skjønner ikke logikken i at det er jo like langt for meg å dra tur retur som for henne (har bil begge to)... :legrine:

En i klassen på ungdomsskolen ville komme seg på Ubåt i milletæret da han ville se seg om i verden. Blobb-blobb opp i forskjellige havner... :ler:

Skrevet

Kom på en til som jeg syns tok kaka:

En gutt på vgs, var vrien og vrang i engelsktimene, likte ikke engelsk og skjønte ikke vitsen med det.- Læreren spurte hva han hadde tenkt å bli, og får til svar:

"Proff fotballspiller i England".

:murvegg:

Skrevet

Jeg sto og tok et bilde av mannen min (den gang sambo). Mine foreldre stod like ved. Bakgrunnen bak mannen min var tilfeldigvis noe stygt kratt. Da utbryter min mor til meg "du var jo ikke så heldig med motivet, da!". Mannen min ble litt paff før vi alle begynte å le.. :ler:

Skrevet

Jeg hadde en venninne i ungdomstiden som kunne lire ut av seg veldig mye rart.

En kveld dro vi til kiosken for å kjøpe oss noe snacks, og mens vi sto der inne kauket hun plutselig ut: Åh, jeg ER så kåt på en sjokolade!

Jeg ble sånn: :overrasket:. Trodde jo det hadde klikket totalt for kjærringa. Trukke jeg blir med DEG hjem, liksom! Spurte henne når vi kom ut hva hun egentlig mente, og da sa hun: Ja? Kåt betyr da at man "har lyst på". Jadda. Ikke akkurat de assosiasjonene jeg fikk, og sikkert ikke de andre som stod der inne heller. :ler:

Skrevet

I går besøkte jeg foreldrene mine, broren min og samboeren var der også. På bordet stod blant annet en godteskål, og broren min forsynte seg med et stort, rosa drops. "Mmmm," sa han, "disse var gode, hva heter de?" "VEPSEHYL," kom det klart og tydelig fra mamma. De heter som kjent "vepsebol," disse store dropsene med pulver inni...

Jaja. Vepsehyl og heksebol... :ler:

• 2 uker senere...
Skrevet

I`m one of those..

alle innleggene mine inneholder vel en "sist endret av Luzi..." på slutten :sjenert:

Sier så utrolig mye rart til tider at det er flaut. Det som går igjen mest er vel hvis noen leter etter nøklene/lommeboka osv, at jeg tilbyr meg å ringe nøklene slik at vi kan høre hvor de er. (de fleste tror jeg mener at jeg skal ringe til nøklene og spørre: hvor er dere?) Mener da såklart når man ringer til mobil for å høre på ringelyden hvor den er. (Retter det opp igjen straks det har kommet ut munnen min, bare så det er sagt :ler: )

Avogtil går det litt for fort.

• 10 måneder senere...
Skrevet

Denne tråden er jo egentlig litt gammel, men jeg synes den var så festlig at jeg dytter den litt oppover.

Jeg har en del venninner som sier mye uten å tenke seg om først. De eneste episodene jeg kommer på nå er disse:

Jeg og noen venninner var på dagstur i Oslo for å shoppe. For rettferdighetens skyld legger jeg til at det er noen år siden... Da vi går nedover Karl Johan står en av disse "menneskelige statuene" (de som har smurt hele kroppen inn med maling og står helt stille) oppstilt. En av venninnene mine går bort for å kikke på den. Da hun slenger en mynt i hatten han har foran seg bukker han som takk. Venninnen min setter da i et skikkelig brøl og hyler så omtrent halve Karl Johan hører:"UUUUÆÆÆÆ den LEVER!" Mange som fikk seg en god latter da ja :fnise:

Så var det en annen venninne som skulle fortelle om en fyr hun hadde møtt:"Han var nok ikke den søteste bjørnen i skuffen nei"

Skrevet

Da jeg gikk i tiende klasse og vi hadde en diskusjon, så sa jeg til en i klassen "Du er nok ikke det raskeste huset i gata".

Mente jo så klart skarpeste kniven i skuffa :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Da vi gikk siste året på ungdomsskolen hadde vi seksualundervisning (Litt i seneste laget for folk flest, men det var tydeligvis èn gutt i klassen som mangla visse kunnskaper).

Vi skulle ha en liten prøve i tema, og etterpå snakket vi om svarene. Et av spørsmålene var: "Hvordan vet en jente/dame om hun er gravid?" Hvorpå denne gutten freidig rekte opp handa, for dette visste han jo.."Jo, urinen blir blå"

:overrasket: ehm..jaha!

Skrevet
Denne tråden er jo egentlig litt gammel, men jeg synes den var så festlig at jeg dytter den litt oppover.

Jeg har en del venninner som sier mye uten å tenke seg om først. De eneste episodene jeg kommer på nå er disse:

Jeg og noen venninner var på dagstur i Oslo for å shoppe. For rettferdighetens skyld legger jeg til at det er noen år siden... Da vi går nedover Karl Johan står en av disse "menneskelige statuene" (de som har smurt hele kroppen inn med maling og står helt stille) oppstilt. En av venninnene mine går bort for å kikke på den. Da hun slenger en mynt i hatten han har foran seg bukker han som takk. Venninnen min setter da i et skikkelig brøl og hyler så omtrent halve Karl Johan hører:"UUUUÆÆÆÆ den LEVER!" Mange som fikk seg en god latter da ja :fnise:

Så var det en annen venninne som skulle fortelle om en fyr hun hadde møtt:"Han var nok ikke den søteste bjørnen i skuffen nei"

Hahahahah :skratte: :skratte:

Gjest Gjest_Trine_*
Skrevet

Jeg var på fjelltur om høsten, vi var en gruppe som hadde leid oss en guide. Det ble snakk om at alle sauene akkurat var tatt inn fra beite. Litt senere, under lunchen, snakket jeg med guiden og fill vite at han var reingjeter og at guiding i fjellet bare var en bijobb. "Ja, har du fått reinsdyra dine hus for vinteren da?" smalt det fra byfrøkna meg. :sexy:

Gjest Gjest-M-
Skrevet

Samboer og jeg var på ferietur, og satt i bilen og kjørte. Jeg var kartleser. Jeg satt med nesa i kartet og studerte inngående hvilken vei vi kjørte på, og om vi var på rett vei.

Oppdager at det er både en rød og en blå vei parallelt med hverandre på kartet, og spør gubben; "hva er den blå veien der?". Han svarer litt nølende: " det er elva, det..."

Jada, jeg har fått høre den noen ganger etterpå....

Gjest Raptuza
Skrevet

Ein gong trilla eg datra mi som var tre år på vei til byen. Underveis spurte eg ho om ho var kald? Etter ei lita stund svarte ho: Eg er passelig- eg er lunka!!

Gjest Frk.Uhåndterlig
Skrevet

Utrolig morsom tråd :hoho:

Skrevet

Jeg fikk en telefonopprigning en gang jeg jobbet hjemme. Det var "Blondie" fra kontoret, som hadde et problem.

Blondie: Du Titti.... Faxen har gått i stykker....

Meg: Eh... Javel... Hvordan vet du det? Kommer det ingen faxer inn i dag (det kan jo skje)?

Blondie: Joda... Den virker DEN veien..... Det er når den skal sende at den er ødelagt...

Meg: Eh... ok.... Hva skjer når du sender da?

Blondie: Ingen ting... Nå har jeg sendt samme faxen 10 ganger, og den kommer fortsatt ut forran.....

Meg: Ok...... Legg det på pulten min så ordner jeg den i morgen....

Klarte nesten ikke å holde meg, for hun trodde oppriktig at arket skulle forsvinne når den ble sendt.... Så jeg måtte legge på (og skreik av latter), og forklare henne det dagen etterpå.

Forresten så ringte vedkommende som hadde mottatt faxen 10 ganger og sa han hadde fattet poenget. Jeg måtte bare si at faxen hadde klikket. Kunne ikke si hva Blondie hadde gjort/tenkt...

Denne har vi ledd mye av i ettertid. Når jeg forteller venner historien så tror de jeg juger.

Gjest bønder i byen
Skrevet

jeg og min venninne fra nordnorge var på shoppingtur i oslos gater i høyhælte sko. så sier at jeg til henne at jeg har så vondt i føtta, hvorpå hun utbryter "ka du sei?? he du vondt i fætta???"

:P :p

Skrevet
Jeg fikk en telefonopprigning en gang jeg jobbet hjemme. Det var "Blondie" fra kontoret, som hadde et problem.

Blondie: Du Titti.... Faxen har gått i stykker....

Meg: Eh... Javel... Hvordan vet du det? Kommer det ingen faxer inn i dag (det kan jo skje)?

Blondie: Joda... Den virker DEN veien..... Det er når den skal sende at den er ødelagt...

Meg: Eh... ok.... Hva skjer når du sender da?

Blondie: Ingen ting... Nå har jeg sendt samme faxen 10 ganger, og den kommer fortsatt ut forran.....

Meg: Ok...... Legg det på pulten min så ordner jeg den i morgen....

Klarte nesten ikke å holde meg, for hun trodde oppriktig at arket skulle forsvinne når den ble sendt.... Så jeg måtte legge på (og skreik av latter), og forklare henne det dagen etterpå.

Forresten så ringte vedkommende som hadde mottatt faxen 10 ganger og sa han hadde fattet poenget. Jeg måtte bare si at faxen hadde klikket. Kunne ikke si hva Blondie hadde gjort/tenkt...

Denne har vi ledd mye av i ettertid. Når jeg forteller venner historien så tror de jeg juger.

Denne var helt klart morsomst!

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...