Gå til innhold

kjenner du sånne som ikke tenker før de prater?

charlise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde akkurat flytta inn i ny leilighet, og hadde kjøpt en sofa på finn. De hyggelige folka jeg kjøpte den av hjalp meg å bære den opp trappene. En av de,en kar, gikk forran meg og slet og bar på sofaen, mens buksa hans begynner å falle av.

Jeg roper så: Jeg kan dra den opp jeg!

Han var rask å rette på den selv..

*flau*

Min mor og jeg satt sammen og så på fjernsyn. Det var reklame og vi så en dame som fikk skyllet håret av en frisør.

Mamma: Hva er det der for noe?

jeg: Det er et dusjhode..

Min far og jeg så på TV sammen.

Han utbrøt, oi se på den løven.

Jeg: Det er en tiger...

Min venn,som forøvrig prøvde å forføre meg på den tiden, sendte meg et bilde av sin mor.

Jeg: Wow she looks just like yourself wearing a dress..

(Hun lignet på ham, helt på prikken, men jeg tror ikke han satte pris på min ærlighet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en til.

JEg og typen bruker å tulle mye med å legge til ekstra endinger på ord..søt=søtis, god=godis Nam=nammis. (JAda barnslig, jeg vet, men vi har det gøy sammen)

På ikea blant en haug unger sa han PENis. Som skulle altså være et komplement til meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_marie_*

Gummi-kolog og same jokk-jokk, hoho!

Da min tante lurte på hvordan det gikk med min brors "fotballkarriere", svarte mor at han spiller corner. Diskusjonen går fremdeles ti år etterpå ut på om hun visste hva det er å stå i corner eller ikke.. (og ikke en rolle som feks å være keeper.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I klassen var det noen som fortalte en svenskevits:

Forteller: Hvordan senker man en svensk u-båt?

(ingen svarer)

Forteller: Man svømmer ned og banker på døra (hø hø, vits over)

Blond jente: Men, hva om de ikke åpner døra da?

Og så var det en annen blondine som trodde at alle sauer ble klonet. Hun hadde bare hørt om den sauen som ble klonet, så da gikk hun ut i fra at det var slik alle sauer kom til verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...