Gjest Chablis Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Hvor skal jeg finne leppestifter i de såkalte nudefargene, som modellene ofte bruker i brun - rosa som ser såååå naturlige ut?? Cosmopolitan tipset meg om at Lorea'l har en serie som er tilpasset ulike typer kvinner - blonde, brunetter osv... NOen som vet og kan tipse meg om merker etc. Jeg har mørkebrunt hår, gylden hudtone og er nokså brun..
taliee Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Hei! Satt å leste det nye i ste, da jeg kom over en annonse for disse nude leppestiftene! De heter Color Riche Made for Me Naturals, å er fra L'oréal ja Det er farger for brunetter, blonde og mørkere. Mørke: fargene 240 og 238 Blonde: fargene 233 og 235 Brunetter: fargene 237, 236 og 231 Håper dette hjalp litt
Gjest Kermit Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Det var en prøve på disse i siste Det Nye. Virket veldig bra med tanke på fuktighet. Jeg liker vanligvis ikke å bruke leppestift fordi leppene mine blir helt tørre av det, men disse var veldig bra.
Gjest Elastica Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 MAC har alltid bra utvalg på farger - fås på Glassmagasinet i Oslo.
Gjest NastyNice Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 (endret) Jeg har nettopp kjøpt nude leppestift og -blyant fra MAC. Super fornøyd, de hadde mange forskjellige farger... Den jeg kjøpte er litt blank og tørker ikke ut leppe i det hele tatt. Føles mer som leppepomade enn leppestift, og med litt liner under varer den ganske lenge på. Lykke til med valget! Endret 19. april 2007 av NastyNice
Vildemor Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 Ok, jeg vet at dette her ikke har noe med saken å gjøre egentlig, men jeg så den reklamen på TV, for disse nude-lebestiftene. Så kommer hun Eva Longoria, med lebestiften for brunetter! Også kommer en annen modell: "And for blondes.." Men hun har jo ikke blondt hår! Mer sånn brunrødt-aktig.. Rart, tenkte jeg. Det var altså noen ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå