Gå til innhold

Leppestift - disse nudefargene...

Anbefalte innlegg

Gjest Chablis
Skrevet

Hvor skal jeg finne leppestifter i de såkalte nudefargene, som modellene ofte bruker i brun - rosa som ser såååå naturlige ut?? Cosmopolitan tipset meg om at Lorea'l har en serie som er tilpasset ulike typer kvinner - blonde, brunetter osv...

NOen som vet og kan tipse meg om merker etc.

Jeg har mørkebrunt hår, gylden hudtone og er nokså brun..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Satt å leste det nye i ste, da jeg kom over en annonse for disse nude leppestiftene!

De heter Color Riche Made for Me Naturals, å er fra L'oréal ja ;)

Det er farger for brunetter, blonde og mørkere.

Mørke: fargene 240 og 238

Blonde: fargene 233 og 235

Brunetter: fargene 237, 236 og 231

Håper dette hjalp litt ;)

Gjest Kermit
Skrevet

Det var en prøve på disse i siste Det Nye. Virket veldig bra med tanke på fuktighet. Jeg liker vanligvis ikke å bruke leppestift fordi leppene mine blir helt tørre av det, men disse var veldig bra.

Gjest Elastica
Skrevet

MAC har alltid bra utvalg på farger - fås på Glassmagasinet i Oslo.

Gjest NastyNice
Skrevet (endret)

Jeg har nettopp kjøpt nude leppestift og -blyant fra MAC. Super fornøyd, de hadde mange forskjellige farger... Den jeg kjøpte er litt blank og tørker ikke ut leppe i det hele tatt. Føles mer som leppepomade enn leppestift, og med litt liner under varer den ganske lenge på.

Lykke til med valget! ;)

Endret av NastyNice
Skrevet

L'oréal sine finnes bl.a. på HM

Skrevet

Ok, jeg vet at dette her ikke har noe med saken å gjøre egentlig, men jeg så den reklamen på TV, for disse nude-lebestiftene. Så kommer hun Eva Longoria, med lebestiften for brunetter! Også kommer en annen modell: "And for blondes.." Men hun har jo ikke blondt hår! Mer sånn brunrødt-aktig.. Rart, tenkte jeg. :)

Det var altså noen ord.

:tommel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...