Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en 17 år gammel gutt som føler at livet smiler til meg på de fleste områder. Har bare et stort problem som jeg sliter med og det er at jeg bare forelsker meg i jenter som er mye eldre. Ofte 20 -40 år eldre. Du tenker nok at dette ikke kan være det helt store problemet. Alle tenåringsgutter tenner på voksne damer. Det er helt sikkert rett, men jeg tenner bare på voksne damer. Når jeg i tillegg ikke forelsker meg i jenter på egen alder, så blir det et problem. Det er ikke det at jeg ønsker eldre damer som er det egentlige problemet, men det at voksne damer synes unge gutter er både dumme og usexy. De få damene som kan tenke seg sex med unge gutter (ja, jeg sier sex for jeg tror ikke det er noen som vil ha forhold) er vanskelige å finne. Kan liksom ikke sjekke opp noen på gata, for da vil jo faren for en ørefik være overhengende. Kan liksom ikke forsøke å sjekke opp moren til kompisen eller læreren heller. Downsiden ville være for stor.

Noen som har en ide hvordan jeg kommer i kontakt med voksne damer?

Jeg er seriøs og dette er ikke bare en våt drøm jeg har. Tidligere har jeg hatt sex med to voksne damer (37 og 54 år) og det var fantastisk, men da de merket at jeg ble forelsket så trakk de seg ut.

Skal jeg bare akseptere at sexlivet er forbeholdt alle andre, eller skal jeg ta sjansen på å drite meg ut på sjekkemarkedet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

du kan jo prøve deg med en singelprofil på nettet hvor du søker etter damer i den alderen? Hva er det du finner tiltrekkende i eldre kvinner?

Endret av Succubus
Skrevet (endret)

Jeg skjønner at det er et problem for deg. Jeg har derimot vært heldig. Jeg er 21 år og er samboer med en mann på 49. Vi har vært sammen i 5 år og har det flott. Men ingen av oss er egentlig av den typen som ser etter noen i motsatt alder, det bare ble sånn med oss :)

Endret av NovaFlare
Skrevet
Jeg er en 17 år gammel gutt som føler at livet smiler til meg på de fleste områder.  Har bare et stort problem som jeg sliter med og det er at jeg bare forelsker meg i jenter som er mye eldre.  Ofte 20 -40 år eldre.  Du tenker nok at dette ikke kan være det helt store problemet.  Alle tenåringsgutter tenner på voksne damer.  Det er helt sikkert rett, men jeg tenner bare på voksne damer.  Når jeg i tillegg ikke forelsker meg i jenter på egen alder, så blir det et problem.  Det er ikke det at jeg ønsker eldre damer som er det egentlige problemet, men det at voksne damer synes unge gutter er både dumme og usexy.  De få damene som kan tenke seg sex med unge gutter (ja, jeg sier sex for jeg tror ikke det er noen som vil ha forhold) er vanskelige å finne.  Kan liksom ikke sjekke opp noen på gata, for da vil jo faren for en ørefik være overhengende.  Kan liksom ikke forsøke å sjekke opp moren til kompisen eller læreren heller.  Downsiden ville være for stor.

Jeg er seriøs og dette er ikke bare en våt drøm jeg har.  Tidligere har jeg hatt sex med to voksne damer (37 og 54 år) og det var fantastisk, men da de merket at jeg ble forelsket så trakk de seg ut.

Skal jeg bare akseptere at sexlivet er forbeholdt alle andre, eller skal jeg ta sjansen på å drite meg ut på sjekkemarkedet.

"Urban Cougers" har vel blitt mer vanlig i Norge også?

Dette er eldre kvinner som ønsker å "leke" med yngre menn. (Også forhold)

Slenger meg på Succubus' råd om å lage deg en singelprofil hvor du spesifikt søker etter kvinner i rette alder.

Skrevet

Yngre gutter er jo bare deilige, og kunne nok tenkt meg et forhold med noen også , men 17 år var jo i yngste laget og da..

Gjest koosejenta
Skrevet
Yngre gutter er jo bare deilige, og kunne nok tenkt meg et forhold med noen også , men 17 år var jo i yngste laget og da..

Du er nok ikke alene om å syns at eldre damer er noe å satse på,men vet at det er fleer som bare vil tenke seg et sexuelt forhold med dem....Jeg liker også veldig bra de som er yngre enn meg,og kunne tenke meg et fast forhold med en som er yngre ...Men blir aldersforskjellen veldig stor,15+- så blir det litt vel mye syns jeg,men yngre menn..JA TAKK!

Gjest Gjest_Ødipus_*
Skrevet
Jeg er en 17 år gammel gutt som føler at livet smiler til meg på de fleste områder.  Har bare et stort problem som jeg sliter med og det er at jeg bare forelsker meg i jenter som er mye eldre.  Ofte 20 -40 år eldre.  Du tenker nok at dette ikke kan være det helt store problemet.  Alle tenåringsgutter tenner på voksne damer.  Det er helt sikkert rett, men jeg tenner bare på voksne damer.  Når jeg i tillegg ikke forelsker meg i jenter på egen alder, så blir det et problem.  Det er ikke det at jeg ønsker eldre damer som er det egentlige problemet, men det at voksne damer synes unge gutter er både dumme og usexy.  De få damene som kan tenke seg sex med unge gutter (ja, jeg sier sex for jeg tror ikke det er noen som vil ha forhold) er vanskelige å finne.  Kan liksom ikke sjekke opp noen på gata, for da vil jo faren for en ørefik være overhengende.  Kan liksom ikke forsøke å sjekke opp moren til kompisen eller læreren heller.  Downsiden ville være for stor.

Jeg er seriøs og dette er ikke bare en våt drøm jeg har.  Tidligere har jeg hatt sex med to voksne damer (37 og 54 år) og det var fantastisk, men da de merket at jeg ble forelsket så trakk de seg ut.

Vanskelig å si hvorfor jeg liker eldre kvinner. Hvorfor forelsker man seg i noen, men ikke i andre? Hvorfor tenner man på noen, men ikke på andre?

Synes voksne kvinner er mye penere enn jenter på min egen alder? De er mye mer spennende å være sammen med, ikke bare i senga. Føler det er mye lettere å prate med og forholde seg til damer som er eldre. De er interessert i andre ting enn hvem som var fyllest i helga og hvem som hadde sex med hvem. Alt er liksom mye enklere, hyggeligere og mer spennende.

Skrevet

17 år er nok i yngste laget for de fleste damer fra 40 og oppover. Gutter ser veldig barnslige og dunete ut i den alderen og man kan nesten få litt overgrepsfølelse hvis man tenker seksuelt på dem. Men når du får rundet 20 øker sjansene dine betraktelig.

• 4 uker senere...
Skrevet

Har selv vært igjennom en lignende situasjon hvor jeg ble kjent med en ung mann. Alt startet via bekjente og først bare ett vennskap. Et vennskap som sakte, men sikkert utviklet seg til noe mer. Jeg endte opp med ett følelsesmessig kaos innvendig fordi jeg følte det galt siden han var 20 år yngre enn meg og på alder med mine barn. Enn så vondt det gjorde så måtte jeg bare bryte forholdet da jeg ikke ville ha taklet hva familie og venner ville ha kommet til å tenke hvis jeg hadde gått videre med forholdet. Kanskje litt feigt, men for meg så føltes det galt og da ville det jo aldri ha fungert. Så nå har jeg satt en nedre grense på 30 år (annonse på singelprofil) og konsekvent svarer ikke menn som er yngre enn det.

Men, jeg vet at hvis samfunnet hadde lettere akseptert det så hadde vel jeg selv også akseptert at en ung mann kunne ha gitt meg all den kjærligheten jeg lengter etter også. Dessverre så er grensene mellom hva som er "godkjent/lovlig" veldig små....men det irriterer meg fortsatt at det er mer "godkjent" at menn kan være sammen med unge jenter på 21 år og selv være langt over 45 uten at så altfor mange sier så mye...men motsatt...gud forby!

Har fortsatt kjærlighetssorg og savner han veldig...

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Har selv vært igjennom en lignende situasjon hvor jeg ble kjent med en ung mann. Alt startet via bekjente og først bare ett vennskap. Et vennskap som  sakte, men sikkert utviklet seg til noe mer. Jeg endte opp med ett følelsesmessig kaos innvendig fordi jeg følte det galt siden han var 20 år yngre enn meg og på alder med mine barn. Enn så vondt det gjorde så måtte jeg bare bryte forholdet da jeg ikke ville ha taklet hva familie og venner ville ha kommet til å tenke hvis jeg hadde gått videre med forholdet. Kanskje litt feigt, men for meg så føltes det galt og da ville det jo aldri ha fungert. Så nå har jeg satt en nedre grense på 30 år (annonse på singelprofil) og konsekvent svarer ikke menn som er yngre enn det.

Men, jeg vet at hvis samfunnet hadde lettere akseptert det så hadde vel jeg selv også akseptert at en ung mann kunne ha gitt meg all den kjærligheten jeg lengter etter også. Dessverre så er grensene mellom hva som er "godkjent/lovlig" veldig små....men det irriterer meg fortsatt at det er mer "godkjent" at menn kan være sammen med unge jenter på 21 år og selv være langt over 45 uten at så altfor mange sier så mye...men motsatt...gud forby!

Har fortsatt kjærlighetssorg og savner han veldig...

Ja at menn på 40 er sammen med jenter på 20 er såå akseptert, men ikke om det er omvendt!¨

Det er jo idioti!!

Yngre menn er kjempedeilige de og! Men de må være over 20 og voksne da..men da er det vel fritt fram?

Gjest Jytte
Skrevet

Ja, det er merkelig at det er fullt akseptert at en mann er sammen med en jente som er halvparten av hans alder - og inoen tilfeller mer enndet. En voksen kvinne i 40-årene derimot :forvirret: hun hadde vel aldri turd å si at hun hadde funnet seg en kjæreste på 20.

For meg er det også temmelig fjernt .. jeg er 43 og har en sønn på 21 .. Ser jo at han har mange veldig sjarmerende kamerater .. Men de er min sønns kamerater og ikke noen sex-objekter .. For meg blir det helt galt.

Skrevet
Jeg skjønner at det er et problen for deg. Jeg har derimot vært heldig. Jeg er 21 år og er samboer med en mann på 49. Vi har vært sammen i 5 år og har det flott. Men ingen av oss er egentlig av den typen som ser etter noen i motsatt alder, det bare ble sånn med oss  :)

Du ble sammen med samboeren din da du var 16 og han 44?? Hvordan i alle dager reagerte omgivelsene på dette? Du trenger ikke å svare, men må innrømme at jeg ble litt sjokkert.

Skrevet

Forelderene mine reagerte, og det tok 3 år før de i det hele tatt ville hilse på ham. Men det spiller meg fint liten rolle hva omgivelsene synes, da :ler: Men når de først fikk møtt ham var alt ok, de hadde trodd feil om ham, for dette er kjærlighet :rødme:

Skrevet

Jeg er bare 23 og liker yngre gutter allerede, jeg da... :ler:

Men synes det er litt vanskelig å ta dem seriøst, så har ikke gjort noe med det ennå. Men det er rimelig uaktuelt for meg å gå etter noen under 20, de bør helst være igang med høyere utdanning før det blir aktuelt å prøve seg. Nå er jo ikke den forskjellen det er snakk om så veldig stor for meg ennå, men jeg tror jeg glatt kan finne på å la en som er en del yngre sjekke meg opp når jeg kommer lenger opp i alder og. Det passer egentlig ganske greit for min dominerende seksualitet å være den eldre parten i et forhold.

Skrevet
Ja at menn på 40 er sammen med jenter på 20 er såå akseptert, men ikke om det er omvendt!¨

Det er jo idioti!!

Yngre menn er kjempedeilige de og! Men de må være over 20 og voksne da..men da er det vel fritt fram?

Ja, det er merkelig at det er fullt akseptert at en mann er sammen med en jente som er halvparten av hans alder - og inoen tilfeller mer enndet. En voksen kvinne i 40-årene derimot  :forvirret:  hun hadde vel aldri turd å si at hun hadde funnet seg en kjæreste på 20.

Men er det slik at det er så aksptert at modne menn kan ha forhold til unge kvinner da? Jeg oppfatter absolutt ikke at det er sånn, og jeg kan nevne en rekke eksempler på menn som er kalt "gamle mannsgriser" på barnerov når slike forhold etableres.

Jeg er jo helt enige med dere i at det IKKE burde være slik at det skaper moralsk forargelse hvis en moden kvinne eller moden mann velger en partner som er betraktelig yngre. Pussig hvis det er slik at kvinner mener det er akseptert at menn skaffer seg yngre partnere, mens menn på sin side mener at det er mer akseptert at kvinner skaffer seg yngre partnere. Snedig... :overrasket:

Skrevet (endret)

Kanskje man heller skal droppe alle fordommer og la folk få velge selv så lenge ingen begår forbrytelser?!! Det er ikke rart det er krig i verden. Hvis man er glad i hverandre så betyr ikke alderen noe. Jeg er ei oppegående jente som har bein i nesa, utdannelse og oppfører meg blant folk, men ja, jeg har gjort noe uvanlig, men det betyr ikke at det er FEIL eller at jeg er et utskudd som ikke kan få meg noen på min egen alder. Min kjære og jeg har aldri tidligere vært i forhold med alderforskjell, det bare ble slik. De som ikke tåler det kan snu seg, så er det problemet løst :)

Endret av NovaFlare
Skrevet
Kanskje man heller skal droppe alle fordommer og la folk få velge selv så lenge ingen begår forbrytelser?!! Det er ikke rart det er krig i verden. Hvis man er glad i hverandre så betyr ikke alderen noe. Jeg er ei oppegående jente som har bein i nesa, utdannelse og oppfører meg blant folk, men ja, jeg har gjort noe uvanlig, men det betyr ikke at det er FEIL eller at jeg er et utskudd som ikke kan få meg noen på min egen alder. Min kjære og jeg har aldri tidligere vært i forhold med alderforskjell, det bare ble slik.  De som ikke tåler det kan snu seg, så er det problemet løst :)

Jeg må bare si meg helt enig med deg. Kos deg med din elskede du... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...