Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Eg berre lurte på hva dere jenter er den perfekter penisstørrelse? Eg vet at dette er et inviduelt spørsmål, men eg ville bare høre et ærlige inviduelle svar:-) Vet at dette er et svar som går igjen tusen ganger, men håper likevel dere vil svare... Også et tillegspørsmål: Min er omtrent 12cm i lengde og 11.5 i omkrets. Vil den vere god(ikkje fantasere om andre større eller midre versjoner enn min hvis dere hadde vert ilag med meg), eller hva syns dere?? Litt nysgjerrig på hva dere syns, hvis dere skjønner... eller ikke skjønner:-)
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Da er penisen din helt vanlig, og det er helt fint. Tror de fleste jenter foretrekker vanlige peniser framfor uvanlig store eller uvanlig små. Jeg ville nok ikke fantasert om en større penis, nei. Hadde jeg hatt en kjæreste med liten penis tviler jeg på at jeg vile fantasert om en større, det er faktisk den person penisen sitter fast på som er det absolutt, overordnede og viktige. I den grad penisstørrelse er et tema tror jeg det er når den er forliten til at en kan få noe særlig ut av et samleie eller for stor slik at samleie blir smertefull/vanskelig.
rugga Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Min erfaring er den at en lang penis er ganske hemmende!! Doggy-style er feks temmelig smertefult.. med normal lengde(som din) vil mannen kunne dra skikkelig på uten at det gjør noe annet enn godt! G-punkt ligger ikke så veldig langt inn i skjeden og den ville din penis treffe i mange stillinger som ikke ville kunne nytes nevneverdig med for lang penis. Nei,Normal er best!
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Når du spør om fantasier, jo, jeg hadde nok fantasert både om monsterpikker, myke varme kvinner, og alt annet som var interessant, selv om jeg var fornøyd med den personen jeg var sammen med. Jeg har alltid vært slik at jeg fantaserer om det meste, uansett om jeg er i et forhold eller ei. Det har ingenting med savn å gjøre, men en form for “underholdning”. Perfekt penistørrelse? Alt som passer. Verken så stor at det gjør vondt, eller så liten at den ikke merkes. Har dårlig øyemål, men mellom 10-19 cm i lengde, og 8-12 i diameter kan kanskje være en omtrentlig gjetning. Så om du spør om jeg hadde vært fornøyd med din størrelse, så blir svaret et rungende ja
Gjest m42 Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 8 - 12 i diameter..? Det er ganske røslig, for å si det mildt. Eller er det noe med jenter og geometri..?
Gjest glamourgirl Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Kvinner kan ikke øyemål, m42. Vet jeg generaliserer. Den perfekte pikken er på den mannen jeg er sammen med og er glad i. Sånn er det for meg.
Grønt blad Skrevet 18. april 2007 #7 Skrevet 18. april 2007 Den perfekte pikken er på den mannen jeg er sammen med og er glad i. Sånn er det for meg. ← Sånn er det for meg også! :rødme:
Gjest glamourgirl Skrevet 18. april 2007 #8 Skrevet 18. april 2007 ... allikvel regner de med at vi juger... *rister på hodet*
Gjest Don Giovanni Skrevet 18. april 2007 #9 Skrevet 18. april 2007 8 - 12 i diameter..? Det er ganske røslig, for å si det mildt. Eller er det noe med jenter og geometri..? ← ' Herlig
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2007 #10 Skrevet 18. april 2007 8 - 12 i diameter..? Det er ganske røslig, for å si det mildt. Eller er det noe med jenter og geometri..? ← Nix, men det er mye med søvnige jenter og ombytting av ord (lærer aldri å ikke skrive innlegg når jeg egentlig skulle ha sovet )
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2007 #11 Skrevet 18. april 2007 ... allikvel regner de med at vi juger... *rister på hodet* ← Jeg tror ikke det er mange som er misfornøyde som sier det, i alle fall (Om alt det andre stemmer.) Da tror jeg helt ærlig at dere sier at den er stor nok, fordi resten av forholdet er bra, selv om dere ønsker en som var annerledes.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2007 #12 Skrevet 18. april 2007 Kanskje litt utenfor temaet, men: Mitt inntrykk som mann er at så godt som alle jenter/kvinner er nyskjerrig på og/eller har lyst til å prøve en "skikkelig stor" - en eller annen gang i livet. (f.eks. før man gifter seg) Hva "stor" er får bli opp til hver enkelt, men dette er i allefall noe jeg er rimelig sikker på med mine mange år på baken. Om hun da faktisk liker stor, om det er "viktig" med stor for henne osv. er en annen sak. MEN - lysten, spenningen, til å ha prøvd noe stort og litt spesiellt tror jeg som sagt finnes i (nesten) alle jenter.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2007 #13 Skrevet 18. april 2007 Jeg har prøvd en stor og sier bare nei takk til mer! Beste cm er mellom 16 og 18 Noe masse over blir smertefullt!
W. Wallace Skrevet 18. april 2007 #14 Skrevet 18. april 2007 8 - 12 i diameter..? Det er ganske røslig, for å si det mildt. Eller er det noe med jenter og geometri..? ← "Ganske røslig" Det er det samme med geometri som med alt annet - det blir sagt mye rart.
Wildy Skrevet 18. april 2007 #15 Skrevet 18. april 2007 Foretrekker en "vanlig" penis, jeg. Hva nå enn det er.... Ikke for stor, det gjør vondt. Og ikke mikroskopisk. Trådstarters hørtes helt perfekt ut, kan ha det mye artig med en slik en!
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2007 #16 Skrevet 24. april 2007 (endret) Foretrekker en "vanlig" penis, jeg. Hva nå enn det er.... Ikke for stor, det gjør vondt. Og ikke mikroskopisk. Trådstarters hørtes helt perfekt ut, kan ha det mye artig med en slik en! ← Hei. Jeg har en som er ca 18cm lang og 15 i omkrets. Har flereganger opplevd at damene mener jeg kommer or langt inn og at de får litt vondt, men på en måte så er jo det opphisende for meg å høre at man er stor. Samtidig er det et problem når damen ikke får den nytelse hun har rett på. Endret 24. april 2007 av Trille
Gjest TsT Skrevet 24. april 2007 #17 Skrevet 24. april 2007 Kjæresten min har 18,5 cm... Den er jeg veldig fornøyd emd.. Men jeg kan ikke bli tatt bakfra hvis jeg nærmer meg min røde dag, eller akkurat er ferdig. Da blir han litt "stor" ... Tror han bare elsker å fylle meg opp jeg
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2007 #20 Skrevet 25. april 2007 Hva er for stor og for tykk da? ← Det fins ikke om det er en kvinne som spør.... (Om det er en mann, trøster man og sier "alt som gjør vondt"..) Ref. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=210432
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå