Gå til innhold

Kaffe og celulitter

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Får man lettere celulitter om man drikker kaffe?og om man har celulitter er det vanskeligere å få bukt med disse når man drikker kaffe?Ble litt forvirra når jeg leste om en dame som hadde celulitter og sa det at hun som ikke drakk kaffe en gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hørt det, jeg... men nå drikke rjeg både kaffe og har litt bobler på lårene da, men akkurat det med kaffe har jeg aldri hørt. *tenker* har venninne med silkelår som drikker masse kaffe. Og jeg kjenner noen med bobler - som meg - som ikke drikker kaffe...

Skrevet

Hvis du ønsker å forebygge eller kvitte deg med cellulitter gjør du lurt i å kutte ut kaffen. Kaffe er en av de tingene som dessverre er med på å hindre avfallstoffer i å skilles ut av kroppen på en god måte, det samme gjelder kullsyreholdige drikker og nikotin. En av grunnene til at trening er slikt et bra middel mot slike uhumskheter (cellulitter altså..) er jo at den økte aktiviteten på hjerte/kretsløp og forbrenning, samt svettinga i seg selv, hjelper kroppen til å kvitte seg med uønskede stoffer. Jo mindre av disse stoffene man fører i seg på forhånd, jo lettere er det jo å bli kvitt dem også da! Masse rent vann hjelper til å rense kroppen.

Skrevet

Tusenfryd:

Men det er jo ikke kaffe alene som bestemmer om du får cellulitter eller ikke da! Så din kaffedrikkende venninne med silkelår har vel kanskje ikke like lett for å få cellulitter som mange av oss andre?

Skrevet

Enda en grunn til at den svarte frelsen skulle være det svarte helvetet i stedenfor. Men kaffe skiller ut fett. Og den er vanndrivende.

Hmm... jaja, selvsagt måtte det være noe galt med den. Men den hindrer hjerte og karsykdommer, det har jeg lest, selv om man får kreft. Eller var det omvendt.

*Tusenfryd er meget selektiv i artikler om "nyere forskning viser at..."....*

Skrevet

hemmer BÅDE hjerte-karsykdommer OG kreft. hva er verst? kreft eller cellulitter? kaffe er slett ikke så usunt som amerikanerne vil ha det til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...