Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere tilhengere av Mad TV her? Synes dette programmet er helt genialt. "Stuart" gir meg latterkrampe hver gang med sine noe spesielle holdninger.

http://www.madtv.com

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MADTV er veldig morsomt, men dessverre er jeg sjelden hjemme tidlig nok til å få sett det... :( Savner Metropol som hadde reprise av dagens program sent på kvelden!

Amarone

Skrevet

Syntes det var veldig artig før, men nå...tja, blir litt vel mye av det samme. Men helt enig- Stuart er genial!

Gjest Anonymous
Skrevet

Og forrige uke var det parodi på "Antikk-runden" :hoho: "Your grandmother was a OPIUM HORE! :hoho::hoho:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Og forrige uke var det parodi på "Antikk-runden" :hoho: "Your grandmother was a OPIUM HORE! :hoho::hoho:

HA HA HA, det er så bra.

Min yndling er "The worlds first gay gangsta-rapper with nothin but loooove for his homies!"

Aries Spears som rapperen og en haug med homofile dansere.... jeg vred meg i latter da jeg så den for første gang.

Milla

Gjest Anonymous
Skrevet

HA HA HA, det er så bra.

Min yndling er "The worlds first gay gangsta-rapper with nothin but loooove for his homies!"

Aries Spears som rapperen og en haug med homofile dansere.... jeg vred meg i latter da jeg så den for første gang.

Milla

Bra det ikke var lesber da :hoho:

Skrevet

Den beste i dag var hun som prøvde senger - jeg har aldri fått med meg navnet hennes. En fjern kusine av Lorraine - kremter hele tiden.

Ellers er det Stuart som er konge over alle konger.

Skrevet

Mad TV er kjempemorsomt og jeg har sett masse på det. Min personlige favoritt er Miss Swan. Synes hun spiller henne utrolig godt. Stuart er selvsagt også en av favorittene!

• 1 år senere...
Gjest Myumi
Skrevet

Noen som så Mad Tv i går hvor de hadde en parodi på serien Newlyweds (MTV) med Jessica Simpson, herregud som jeg lo da hun adopterte en koreansk baby (spilt av Bobby Lee) :ler::ler:

Gjest Hulderjenta
Skrevet
Noen som så Mad Tv i går hvor de hadde en parodi på serien Newlyweds (MTV) med Jessica Simpson' date=' herregud som jeg lo da hun adopterte en koreansk baby (spilt av Bobby Lee) :ler::ler:[/quote']

Dumme meg trodde det var Angelina Jolie det skulle være... :oops: :oops: Men jeg svitsjet bare så vidt innom...

Skrevet

:danse: Mad Tv :danse:

Digger det, men dessverre så glemmer jeg å se på det. Så på det Metropol hele tiden, de hadde jo MadTv maraton også!

Stuart er definitivt min favoritt, men det er flere "faste" jeg også har sansen for, særlig Lorraine :klappe:

*mimre om Lorraine i salatdisken/buffeen*

Skrevet
Den beste i dag var hun som prøvde senger - jeg har aldri fått med meg navnet hennes. En  fjern kusine av Lorraine - kremter hele tiden.  

Tror det var samme mennesket som sloss med 2 andre damer om gunsten til en ung, kjekk hingst.

I ett forsøk på å forføre stilte hun i en heller usexy bh og truse type høy i ryggen og under armene.

Og i sin vante lute holdning fremførte hun noe som ifølge seg selv var en eggende og erotisk dans....! Kjekkasen ble selvfølgelig fysisk uvel...!

Hysterisk morsomt! :grinele::grinele:

Gjest Embla s
Skrevet

Har kjempesans for MAD tv, men får det så sjeldent med meg :tunge1:

Skrevet

Jeg liker så godt han deprimerte trailersjåføren (selv om jg ikke husker hva han heter).

Gjest Myumi
Skrevet
Jeg liker så godt han deprimerte trailersjåføren (selv om jg ikke husker hva han heter).

The Depressed Persian Tow-Truck Man.

Skrevet

My wife, she hits me! Aaaaaaaaaaaaaaalways!

Ingen over, ingen ved siden!

Gjest Myumi
Skrevet

Only one bathroom, all very hairy, the shower drain is more hairy than Madonna's HALALALALALALA

:ler2: herlig

Skrevet

Jeg ler meg omtrent ihjel av han fete, ekle fyren som alltid sier "Come oooon, Shelly. Oh cooome ooon..." Mase, mase, mase... i ulike situasjoner. Aller verst/best når han var hos legen og skulle kle av seg... Grøss og gru!!!! :hoho: :o :hoho:

Glemte the Vancome Lady i farten - hun er OND! :ler:

Skrevet

Holdt på å flire meg ihjel av scenen med Josh og Ike nå fredag, der de var disse to fotballdudene som fant ut at de var homo :ler:

"So, should we light a scented candle?" :ler:

Gjest Myumi
Skrevet
Holdt på å flire meg ihjel av scenen med Josh og Ike nå fredag, der de var disse to fotballdudene som fant ut at de var homo :ler:  

"So, should we light a scented candle?" :ler:

Ha Ha Ha! Ja den var bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...