Gå til innhold

Sole seg toppløs

Fremhevede innlegg

Skrevet
Samme her, føler dessuten at eg har litt vel store bryst for å la dei ligge fram i alle sitt åsyn. Eg syns heilt ærleg at det er litt meir ok med små pupper.....

Enig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har solt meg toppløs en gang, og det var på en venninneferie på Rhodos. Jeg kunne aldri gjort det her hjemme, jeg vil ikke at masse kjentfolk skal se puppene mine.

Om jeg og mannen reiser til ei eller annen øde øy kan det hende jeg soler meg toppløs igjen. Eller f. eks. på hytta om jeg vet at ingen ser meg. Men jeg mener man skal ta hensyn til omgivelsene og kulturen på stedet man besøker.

Må bare legge til: Da jeg var ti år var familien vår på besøk hos noen vi kjente i Spania. Vi var tre vennefamilier på stranda sammen, pluss ei venninne av den ene familien. Hun var vel rundt 35 år gammel og ganske så tykk, rundt 150 cm og rundt 110 - 120 kilo (kan jeg tippe) og hun hadde digre pupper. Jeg satt og så på med store øyne da hun skulle sole seg toppløs og satt og smurte magen sin.. hun kastet puppen over skuldra og smurte under den, før hun gjorde det samme på andre sida. :overrasket: Jeg og mamma ler fremdeles av dette av og til, det var helt komisk å se på. Det kalles å ta hensyn til omgivelsene sine ja :ler:

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg synes det er harry å sole seg toppløs.

Og når vi er inne på sex... føler meg mye mer sexy med en snerten bikinitopp...

Gjest DyneTryne
Skrevet

Er det harry å gå rundt slik du er laget? Jaja.

Gjest Elastica
Skrevet

Ja, å sole seg toppløs synes jeg er harry, selvom det innebærer at man "går rundt slik man er laget".

Å gå rundt slik man er laget, trenger ikke være harry i alle sammenhenger selvsagt. :ler:

Gjest Elfrida
Skrevet

Går man rundt 'slik man er laget' håper jeg man er på en naturiststrand.

Jeg trives ikke med å sole meg toppløs på tekstilstrand, men jeg trives utmerket uten en tråd på naturiststrand. Mye mindre fokus på kropp der.

Gjest Bodillen
Skrevet (endret)

Denne tråden får meg til å tenke på noe jeg leste i datteren min (10) sin norskbok her om dagen. Hun skulle skrive noe om hvordan ting skulle være om hun fikk bestemme i verden, hvorfor og hvordan hun skulle få det til.

Hun ville ha slutt på at folk var nudister, faktisk... Hvorfor? "Fordi det er ekkelt!" Hvordan? "skaffe masse folk som kan gå rundt og kle på dem!" :ler:

For ordens skyld må jeg legge til at det også var viktige ting som sult og mobbing hun gjerne ville til livs...

Forøvrig soler jeg meg aldri toppløs, ikke engang da jeg var pur ung på 80-tallet og "alle" gjorde det. Pupper er en privatsak, synes jeg. Har ingenting imot at andre ligger på stranda/båten og soler seg toppløs, men de trenger jo ikke akkurat sprade rundt. Naboen til ei venninne av meg pleide å sole seg toppløst i hagen sin, og det er helt greit, det. Men det ble litt drøyt når hun gikk til postkassa uten å kle på seg, liksom... :ler:

Endret av Bodillen
Gjest DyneTryne
Skrevet
Ja, å sole seg toppløs synes jeg er harry, selvom det innebærer at man "går rundt slik man er laget".

Å gå rundt slik man er laget, trenger ikke være harry i alle sammenhenger selvsagt.  :ler:

Nei jeg håper for all del ikke det :D

Skrevet

Off topic:

Jeg tror det hadde vært fint om flere solte seg toppløse(selvfølgelig ;) )

Poenget er at jeg tror det hadde vært mindre noia rundt bryster. Det er vel et faktum at svært mange kvinner er bekymret for at puppene ikke er "bra" nok. Vi ser nesten bare type "perfekte" bryster på tv, reklame etc. Enten er de pushet opp, retusjert eller blåst opp med silikon.

Skrevet

Jeg soler meg kun toppløs om jeg er helt alene, sammen med kjæresten eller muligens sammen med en av mine søstre.

Både fordi jeg ikke trives med å sprade rundt og strutte med puppene foran alle og enhver, og også av hensyn til andre.

Og er det for å være sexy man tar av seg toppen tror jeg det virker mot sin hensikt... En liten bikinitopp overlater litt til fantasien, og det er mye mer sexy enn å vrenge av seg alt med en gang!!

Gjest Bodillen
Skrevet

Det faller ikke naturlig for meg, rett og slett. Bare tanken på å flashe puppene i full offentlighet føles ubekvem. og da er det jo liten vits i å gjøre det? For dem som er komfortable med det er det jo helt ok, så lenge de ikke slenger puppestellet sitt i fleisen på andre i tide og utide?

Skrevet
Jeg soler meg kun toppløs om jeg er helt alene, sammen med kjæresten eller muligens sammen med en av mine søstre.

Både fordi jeg ikke trives med å sprade rundt og strutte med puppene foran alle og enhver, og også av hensyn til andre.

Og er det for å være sexy man tar av seg toppen tror jeg det virker mot sin hensikt... En liten bikinitopp overlater litt til fantasien, og det er mye mer sexy enn å vrenge av seg alt med en gang!!

Trodde dette handlet om å sole seg toppløs? Jeg har solt meg toppløs mange ganger, men har aldri "spradet rundt og struttet med puppene foran alle og enhver"....

Mitt prinsipp er enkelt: Soler meg toppløs kun på badestrand eller andre avgrensede områder som kun er beregnet på å sole seg og bade.

Aldri i parker eller liknende steder.

Skrevet (endret)

Soler meg bare toppløs (vel, naken, faktisk) på verandaen hvor ingen ser meg.

Endret av Succubus
Skrevet
Soler meg bare toppløs (vel, naken, faktisk) på verandaen hvor ingen ser meg.

:sjenert: jo det gjorde jeg før også....jeg bor i blokk med murværanda som det burde være umulig å se inn på med mindre mann lener seg farlig langt ut i noen av leilighetene over. Og hva skjer? Dagen etter når jeg skulle i butikken møter jeg fru. hypernyskjerrig i 4. , jeg bor forøvrig i 1. . Hun smiler og sier at det er så vakkert når folk soler seg slik man er skapt og ikke er sjenert. Jeg er sjenert men jeg krabber jo f**n meg både ut og inn fra hverandaen...hvordan kunne hun se meg? :frustrert::frustrert: Gærne kvinnfolk...

Skrevet
:sjenert: jo det gjorde jeg før også....jeg bor i blokk med murværanda som det burde være umulig å se inn på med mindre mann lener seg farlig langt ut i noen av leilighetene over. Og hva skjer? Dagen etter når jeg skulle i butikken møter jeg fru. hypernyskjerrig i 4. , jeg bor forøvrig i 1. . Hun smiler og sier at det er så vakkert når folk soler seg slik man er skapt og ikke er sjenert. Jeg er sjenert men jeg krabber jo f**n meg både ut og inn fra hverandaen...hvordan kunne hun se meg? :frustrert:  :frustrert:  Gærne kvinnfolk...

- Så du det? Oj, da har du jammen en lang nakke! .... Tror jeg jeg hadde sagt. :ler:

Skrevet

:frustrert: Jeg blir sinna når jentene soler seg toppløs.Jeg gjør det bare hjemme på min egen veranda.

Å være naken blant andre burde ikke være lov!For i det ene øyeblikket er pupper reneste sexobjektet og i neste skal en sprade rundt og vise seg frem for alle.

Nei hold dine edlere deler for dere selv.

Og noen sier at de soler seg toppløse fordi skillet skal bort,men hvem andre enn kjæresten og en selv ser skillet da?En skal vel ikke i selskap å vise seg frem og være fin med puppene ute?

Gjest Marillia
Skrevet

Det hendte vel en og annen sjelden gang i ungdommen at jeg solte meg toppløs, i dag kunne jeg ikke tenke meg å gjøre det. Synes jeg godt kan spare omgivelsene mine for det, gitt ;)

Skrevet

Liker ikke å sole meg toppløs men har ingen ting imot andre som gjør det. Derimot syns jeg det kan være litt sjenerende når disse toppløse damene sprader rundt på strandet. Foretrekker nok at de har på seg toppen når de går tur eller bader osv.

Skrevet

Interessant. Skjønner jo godt at ikke alle er bekvem med å sole seg toppløs, men det er overraskende at så mange kvinner blir støtt av å se andres bryster?

De har jo ikke primært en seksuell funksjon. Skulle tro det var likestilling at kvinner på samme måte som menn gikk rundt i bar overkropp ;)

Gjest Elfrida
Skrevet
De har jo ikke primært en seksuell funksjon.

Joo, det at de strutter ut hele tiden og ikke bare når de brukes til amming har definitivt kun en seksuell funksjon. Hvis det ikke var sånn hadde vi hatt pupper a la andre primater, altså at de var like flate som hos menn (eller kanskje som en tom hudfille med brystvorte på) når man ikke ammet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...